Baksteen + vliegles

Gierig voor je, maar waarom een kapotte blok?? Voor parts?

Gierig?? Die ken ik niet _O- :P

Kapotte blok is vanwege een versnellingsprobleem die nu nog niet zo groot is, maar langzaamaan wel aan vervanging toe is. Heeft verder nix te maken met dit voorval.
 
wheeltrim in nijkerk.
je wilt niet dat er haarscheuren in je wiel komen door het richten. en bij wheeltrrim wordt het ultrasoon gecontroleerd en is tuv gepruft...

en bij tweedehandjses moet je meer afwachten wat er allemaal mee gebeurd is.
 
wel lekker bochtje, beetje jammer van die steen.
ik heb bij de gemeente gewerkt en we mochten nooit iets open laten liggen of de weg moest afgeloten zijn, maar als die eigenlijk ook afgesloten was is het een beetje jammer.
Succes ermee.
Mvg van marvin.
 
Ja, dat zei 1 van de verkopers van velgen ook (die wilde me dus precies zo een zelfde velg laten kopen :P ) Maar wat houdt richten precies in? Is dat terugslaan op een dermatologisch verantwoorde manier?

Heb je dan geen kans dat ie alsnog breekt. :)

Ik heb bij een bedrijf in nijkerk ooit eens mijn lichtmetalen velg van het koekblik laten repareren, en die doet et nu nog steeds prima. Die lui doen wonderen met het richten van velgen. Waarschijnlijk kunnen ze jouw velg ook wel repareren. Bij de weg , die velg van het koekblik zag er ongeveer idem uit als ]
jouw velg , kwam op de snelweg een stuk beton tegen.

Edit: yep , niet goed gelezen , het was ook wheel trim. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net wat zaken gebeld die in deze lijst stonden ja... alles opgeschreven. Nijkerk was helaas al dicht, maar dat is het eerste wat ik ga proberen dus :Y

De velg is overigens aan beide kanten zo gehavend :+ (reed er precies in het midden overheen)
 
Ik weet niet of het wiel past, maar op marktplaats staat bij de schade motoren een ZXR 750 uit '89. Misschien is dat wiel iets?
:?

Succes!
 
niet meer over de velg mekkeren.. die moet je weggooien..

elke velg en band die een knik heeft gehad, verliest daarmee 90% van z'n sterkte
de velg kan gerepareerd worden maar ik ken de gevolgen daarvan als hij bij een bepaalde snelheid toch aangeeft dat z;n orginele structuur naar de klote is.
voor banden hetzelfde laken en pak.. ziet er goed uit van buiten maar inwendig
is ie naar de klote..

gewoon de wegbeheerder aansprakelijk stellen....
help misschien niet maar verzekeringstechmisch sta je dan beter (waarborgfonds)
 
Terug
Bovenaan Onderaan