Belachelijke gadgets voor op de motor!

Domme dingen voor op de motor:

- beertjes voor op de motor. Denken ze dat ze stoere motorrijders zijn, hangen ze een schattig beertje aan hun brommer |( . Ik begrijp er soms helemaal niets van...

Nou ik ben zo\'n idioot met een beertje. Gekregen van mijn moeder, zou geluk brengen volgens haar. Dat zou ik nodig hebben, want motorrijden is levensgevaarlijk.
 
oke, oke... in mijn \"chopper periode\" heb ik een tijdje met een \"Bert van Sesamstraat\" poppetje (15cm) achterop rondgereden...

8-) ;(
 
Toch knap dat jullie het durven te vertellen hoor van die beertjes en poppetjes. :}

Cursusje gehad? Durven jullie nu ook om over vuur te lopen? })
 
Nou ik ben zo\'n idioot met een beertje. Gekregen van mijn moeder, zou geluk brengen volgens haar. Dat zou ik nodig hebben, want motorrijden is levensgevaarlijk.

Lees zo langzamerhand hier elke week dat er weer iemand onderuit is gegaan. Misschien kan je moeder ons allemaal zo\'n beertje sturen? Kunnen we wel gebruiken :) .
 
Een jaar of wat geleden gingen we naar de GP in Donington, mijn (toenmalig) vriendinnetje had toen voor de reis een beertje achter mijn ruitje gepropt en ik moest beloven dat ik voorzichtig zou doen, Je kent dat wel!!!
Alles goed gegaan, na de boot op de terugreis naar huis pakt de wind op een of andere manier achter het beertje......Foetsie!
De eerste beste volgende bocht keil ik er met een bloedgang af...... Heeeel de motor an stront!!
Ik geloof er niet in, want het was mijn eigen lompe rotschuld, maar......was wel heeeel toevallig!
Groetjes
 
oeval kloas.. je had gewoon naar de weg voor je moeten kijken en niet naar dat beertje.. elke idioot weet toch dat je met de motor rijdt naar waar je kijkt? :P
 
btw.. NIKS tegen teddyberen op de motor he!!
Als\'k plaats had op me supersport he...

teddybeer+ik.jpg
 
\'k zie het al voor me, dat ding achterstevoren op je rug gebonden...

meer aandacht kun je niet trekken zonder een sirene!
 
Heb wel eens een gozer in een zwarte golf zien rijden met op de passagiersstoel dat gele beest dat toen ook in een videoclip zat voor een nummer.
Teddybeer net zo groot als hem in de gordel met zijn arm buiten het raam. Zag er wel heel stoer uit :) .
 
Heb wel eens een gozer in een zwarte golf zien rijden met op de passagiersstoel dat gele beest dat toen ook in een videoclip zat voor een nummer.
Teddybeer net zo groot als hem in de gordel met zijn arm buiten het raam. Zag er wel heel stoer uit :) .
In EHV heeft een tijd een BMW 850i ( auto hebben we het hier over, je weet wel zo\'n sportmodelletje }) ) gereden met een levensgrote gorilla naast de bestuurder.. ( die zelf trouwens ook het nodige weg had van een gorilla :P )
 
Lees zo langzamerhand hier elke week dat er weer iemand onderuit is gegaan. Misschien kan je moeder ons allemaal zo\'n beertje sturen? Kunnen we wel gebruiken :) .

Zou niet echt helpen denk ik. Ik ging een week nadat ie erop zat op me plaat :) . Maar hij houdt me toch al 2,5 jaar schadevrij...
 
Koele topic dit!

En ik geloof dat al het belachelijke al is genoemd...nou ja, nog eentje:

Belachelijk= Supersports met maagdelijke zijkanten aan de band, echt VERSCHRIKKELIJK!

:P :P :P :P
 
Hier heeft een tijdje geleden iemand 3 weken lang met een opblaaspop op z\'n pasagierstoel gereden. Die kreeg heel wat aandacht :P
 
Koele topic dit!

En ik geloof dat al het belachelijke al is genoemd...nou ja, nog eentje:

Belachelijk= Supersports met maagdelijke zijkanten aan de band, echt VERSCHRIKKELIJK!

:P :P :P :P
Vind ik ook, daarom ben ik na 3 weken rijbewijs al het circuit opgegaan om de glimrandjes eraf te rijden. :) :) :)
 
Auke: :) dat was Westerterp (oud staatssecretaris van Verkeer) toen de carpoolstrook net open was.

Heeft \'ie met een opblaaspop ernaast gereden omdat \'ie dan wel over de carpoolstrook mocht. |(

Daarna is de carpoolstrook al snel een spitsstrook geworden en Westerterp is laatst aangehouden met meerdere borrels teveel op.....
 
Belachelijk= Supersports met maagdelijke zijkanten aan de band, echt VERSCHRIKKELIJK!
:P

Gisteravond nog een CBR1000 (niet echt een supersport OK) bij Eindhoven. Haalde me met 150 in op het rechte stuk (hield me aan de snelheid). Bij die klaverbladlus met twee rijstroken (als de A2 gevolgd wordt) even ingelopen en lopen knipperen dat hij aan de kant moest. Toen de weg weer recht was gaf hij weer bruut gas. Sukkel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan