Belachelijke gadgets voor op de motor!

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
0
44
Assen
Was ff aan het rondstruinen op het net en kwam dit tegen.

Kom op zeg. Wie weet er nog meer van deze belachelijke dingen voor op de motor?

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.720
14
Bezoek Site
Waarom niet? Kan je lekker met z\'n tweeën rustig rijden op de CBR. Waarschijnlijk kan je de leuning neeklappen, zodat je een soort monoseat krijgt. En Corbin zit heel lekker.

Belachelijke gadgets? Alle chroom- en leeraccesoires voor op de custom: het is geen kerstboom. Eenvoud siert meestal, dus dan moet je hem niet volhangen met allemaal nutteloze zooi, waardoor de hele lijn van de motor verneukt wordt.

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
40
Putten
De vader van mijn vriendin heeft een Goldwing met:

-cruisecontrole
-cd-wisselaar
-27-mc bakje
-trekhaak en een kar
-FRIESLAND vlag
-enz

Tsja, je moet er van houden... *D

Laatst bewerkt:

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.227
4
Vlakbij Utrecht
Domme dingen voor op de motor:
- veters aan je stuur (hangen soms bijna in de velgen)
- beertjes voor op de motor. Denken ze dat ze stoere motorrijders zijn, hangen ze een schattig beertje aan hun brommer |( . Ik begrijp er soms helemaal niets van...

Laatst bewerkt:

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.237
0
43
Amsterdam
belachelijke gadgets voor op de auto:
- Spiegels (gebruikt men toch nooit),
- Richtingaanwijzers (gebruikt men toch nooit).

Loop net naar buiten om te lunchen en zie net nog een Honda zich in een Volvo boren. Die gast in de Volvo miste een afslag en gooide hem gelijk in de achteruit waar dus net een motor aan kwam rijden. Die motor kon nog wel kiezen: of de auto of een tram of een groep touristen. Hij koos het eerste en het zag er niet mooi uit voor zijn motor.

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.720
14
Bezoek Site
Zeg pleurt op met die teddyberen! Sommige lui hebben er zelfs meerdere aan hangen.

Als ik perse een teddybeer aan mijn motor moest hangen zou ik hem in de radiateur boren met zijn kop.

\"Sorry hij kwan net aangevlogen, kon hem niet meer ontwijken!\" Kwak ketchup erbij doet het dan ook goed.

Volgens mij hebben lui met zo\'n teddybeer ook tuinkabouters rond het huis staan.

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.720
14
Bezoek Site
Jaaah! :r . Of zo één die over de schutting naar de buren kijkt. Die dingen kosten honderden guldens. Jammer dat mij buren er niet één hebben. Kijken hoeveel gaten ik er in kan schieten (waarschijnlijk maar één, dan knallen ze uit elkaar) voordat hij gesneuveld is }) .

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
0
50
WELKE RAND DEBIEL RIJD ER HIER ROND MET ZO\'N VINNETJE OP ZIJN HELM ?????????

eventueel ook nog met een lampje erin ?????

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.720
14
Bezoek Site
Ik niet!

Helpt dat dan? Of weet jij het ook niet?

Zo\'n derde remlicht hoor je wel vaker over. Leuk op een custom of Goldwing, anders loopt hij alleen maar de lucht te beschijnen.

Overigens bijzonder stom van zo\'n fabrikant. Voor je het weet wordt het wettelijk verpicht. Vast een motorhater...

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
1
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
WELKE RAND DEBIEL RIJD ER HIER ROND MET ZO\'N VINNETJE OP ZIJN HELM ?????????

eventueel ook nog met een lampje erin ?????
er was es een prototype helm met zo\'n cameraatje/lens erin die de beelden op de binnenkant van je helm projecteerd.... scheelt weer spiegels.... dat zou mischien wel es wat weze...

27 aug 2001
249
0
Het meeste is al voorbij gekomen........maar nog iets belachelijks => zie topic ledschroeven......