voor je 't weet rijd je priusKlopt, maarja, vrouwlief rijdt ook weleens, en wil absoluut geen 2 cilinder. Dus de bandit is straks voor haar wanneer ik de overstap maak!
jk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor je 't weet rijd je priusKlopt, maarja, vrouwlief rijdt ook weleens, en wil absoluut geen 2 cilinder. Dus de bandit is straks voor haar wanneer ik de overstap maak!
Wat is er mis met een 2 cylinder motor?Klopt, maarja, vrouwlief rijdt ook weleens, en wil absoluut geen 2 cilinder. Dus de bandit is straks voor haar wanneer ik de overstap maak!
Een kwestie van smaak denk ik.Wat is er mis met een 2 cylinder motor?
Het wijze antwoord op de originele vraag blijft: uitproberen van verschillende merken en typen.Een kwestie van smaak denk ik.
Wat is er mis met een 2 cylinder motor?
Nouja er is niks mis mee, maar voor mij is bijvoorbeeld het geluid een reden om geen 2 cilinder te kopen.
Bij een chopper of tourmotor kan het prima, maar bij een wat sportiever model heb ik qua geluid liever een 4 cilinder.
Als eerste motor heb ik nog bij een ER6F gekeken, leek mij een leuke beginnersfiets, zowel qua prijs als model. Maar ik schoot letterlijk in de lach toen dat ding gestart werd
Heb je het geluid van een oude Triumph twin wel eens gehoord? Kwestie van smaak natuurlijk, maar veel mooier kan het niet worden.
Een tip van mij is kijk naar de re-sell value...
8<
Geluid van de motorfiets (en ook van een auto) wordt grotendeels bepaald door de uitlaat.Nouja er is niks mis mee, maar voor mij is bijvoorbeeld het geluid een reden om geen 2 cilinder te kopen.
Bij een chopper of tourmotor kan het prima, maar bij een wat sportiever model heb ik qua geluid liever een 4 cilinder.
Als eerste motor heb ik nog bij een ER6F gekeken, leek mij een leuke beginnersfiets, zowel qua prijs als model. Maar ik schoot letterlijk in de lach toen dat ding gestart werd
Geluid van de motorfiets (en ook van een auto) wordt grotendeels bepaald door de uitlaat.
Fabrikanten doen hun best de uitlaat zo te construeren dat het voortuig een "bijpassend" geluid maakt en berijders kopen een andere uitlaat om het "standaard" geluid aan te passen naar hun wensen.
Geluid van de motorfiets (en ook van een auto) wordt grotendeels bepaald door de uitlaat.
Fabrikanten doen hun best de uitlaat zo te construeren dat het voortuig een "bijpassend" geluid maakt en berijders kopen een andere uitlaat om het "standaard" geluid aan te passen naar hun wensen.
Dit is een uitdagende fiets,nog gezonder ookOf dat het nu voor een beginner is of voor een volgende stap een perfecte motorfiets bestaat niet.
De keuze heeft ook met je portemonnee te maken en of je snel weer iets anders kunt en wil kopen.
Een beginner is nog lang niet uitgeleerd op een A lesmotor wanneer deze net zijn rijbewijs heeft.
Dus zelfs een vergelijkbare fiets als een lesmotor kan een mooie opstart zijn.
Afhankelijk van het persoonlijk talent is het soms verstandig om een iets minder of meer uitdagende fiets aan te schaffen.
Als een fiets te weinig uitdaagt dan gaat deze vervelen en als deze te veel uitdaagt, dan blijf je vaak te veel binnen je comfort zone en leer je niet meer bij of je gaat te snel ver buiten je comfortzone en maakt brokken.
Wat jou de beste keuze is kan niemand je via het internet vertellen. Praat er eens over met je instructeur.
Deze kent jou het beste en weet waar je sterke en zwakke punten liggen.
Alleen als deze je een oude lesmotor wel verkopen, dan moet je met een ander gaan praten...
Ik vermoed ook een uitdagend prijskaartje! ...Dit is een uitdagende fiets,nog gezonder ook
Voor 7500,- dollar ben je HET ventjeIk vermoed ook een uitdagend prijskaartje! ...
Ik durf zelfs te gokken dat die meer kost dan de nagelnieuwe motor die ik overweeg te kopen
Groot Ducati liefhebber, en kan toch niet wachten om op die Multistrada, Monster, of Hyperstrada te stappen