boete voor wildcrossen

Shit man! Nou weet Baksteen het ook en dan is het nog slechts een kwestie van tijd voordat dhr Spee het ook weet. Zal je net zien, gaat Spee ook wildcrossen.

Baksteen vind deze grapjes met de hier getrokken link NIET leuk, d'r zijn altijd eikels die zoiets lezen en denken dat er wel eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten B|




Baksteen vind zijn 620 (op noppen) wel leuk... O-) ;)
 
Ah, het keurig georganiseerde Nederland met aparte paden voor auto's, fietsers, voetgangers en ruiters. Ik kan me nog herinneren dat ik zelfs op mijn mountain bike overal werd weggestuurd. Als je lekker wilt rondcrossen moet je gewoon naar Engeland komen, vooral hier in de Cotswolds (mooie steile hellingen) is het feest. Kom wel snel, want ook hier mag ook steeds minder dankzij de bemoederende Labour Party B|
 
Shit man! Nou weten eventueel meelezende wetshandhavers het ook en dan is het nog slechts een kwestie van tijd voordat dhr Spee het ook weet. Zal je net zien, gaat Spee ook wildcrossen.
Als Spee gaat wildcrossen is dat nog tot daar aan toe, dan rijd je 'm maar zoek.

[me]Billy the kid maakt zich meer zorgen over wildflitsen 8-) O-) :X [/me]
 
jup in almere poort kan je crossen
kom er altijd langs met de trein en dan zijn er tientallen crossers daarzo })
 
gisteren zat het niet mee!
eerst bij mij achter in amsterdam noord over een stukje park heen gereden, maar de lol was snel voorbij.
want er zijn altijd zeikerds die moeten bellen.
resultaat 1 motor agant en drie agenten in een golf.
bleek een melding gemaakt te zijn van een gestolen motor.
gelukkig hele aardige agenten die ons met een waarschuwing heen stuurde.
dus wij richting sloterdijk, maar daar kwamen we hele grote borden tegen met verboden te crossen.
dan maar door naar spaarnwoude(dancevally terein), geen kip aanwezig dus lekker raggen.
en ja hoor daar kwam mijn maat met voor hem een boswachter terug gereden.
resultaat 75€ en bij de volgende keer dat wij daar weer rijden zijn we de motor kwijt.
het enige wat ik nog weet is de kuil in ijmuiden, maar dat terein is klein en veel te druk.
ben al druk aan het zoeken geweest in vele forums en het web, maar er is echt niet veel meer waar je nog kan crossen.
denk dat ik hem maar weer weg doe.


Een paar weken terug was ik ook @ spaarnewoude, zag ik ook enkele crossers waarvan 1 zo de sloot in reed _O- Het terrein daar is trouwens wel heerlijk uitnodigend om te crossen. :Y
 
Niet helemaal de bedoeling misschien, maareuh, kentekenplaatje eraf, en een hele knappe boswachter die mij dan een bekeuring gaat geven.
 
Errug ver gezocht, maar ik heb mijn posting aangepast.

Voor ieder weldenkend mens idd wel, maar uit ervaring...ik heb dus daadwerkelijk in het verleden na zulke duidelijk niet serieus te nemen reply's heel serieuze (zelfs enigsinds bedreigende) mails gehad van bepaalde eencellige die het iig gelukt was een mail te versturen...

Dank je ;)
 
Voor ieder weldenkend mens idd wel, maar uit ervaring...ik heb dus daadwerkelijk in het verleden na zulke duidelijk niet serieus te nemen reply's heel serieuze (zelfs enigsinds bedreigende) mails gehad van bepaalde eencellige die het iig gelukt was een mail te versturen...
Dank je ;)
Je hebt gelijk, zo had ik het niet bekeken.
Kan je niet gewoon buschauffeur worden of zo, of een ander beroep waarop men geen kritiek kan hebben?
 
in de buurt van rotterdam is er helemaal miks de baan die het dichtste bij is is die baan bij bleiswijk (je kan ook op de maasvlakte maar als je daar iemand aanrijd moet alles uit je eigen portemonee komen -O-
 
Mijn broer was laatst door een gebroken frame geen deelnemer aan een mountainbikewedstrijd maar verkeersregelaar.
Hij had zijn Honda XR600 in de bosjes geparkeerd.
Toen kwam de boswachter en moest hij zijn motor wegzetten: "Daar zijn we heel fel op". :+
 
Klopt MCA zat daar.

Als je iets door rijdt, richting Ruigoord, kom je volgens mij een zandvlakte en wat zandheuvels tegen. Afgelopen zomer heb ik ze daar vaak genoeg zien crossen...

Een deel van die terreinen zijn ze inmiddels aan het volbouwen, en sinds vorig jaar is het verboden om daar te crossen, in heel Westpoort trouwens. Er wordt vrij streng gecontroleerd
 
Laatst bewerkt:
@TS: bij de sluizen van IJmuiden kun je nog crossen in de kuil.

Nadeel van de kuil, 2x gasgeven en je bent er al weer uit, stervensdruk daar in het weekend. Vroeger kwam ik er wel vaak met de crosser, vaak op een avond doordeweeks, dan is het ook niet zo druk. Toen wisselde ik het vaak af met Amsterdam, gewoon op die braakliggende terreinen daar toen het nog mocht.

Zelf kom ik af en toe met de mountainbike in Spaarnwoude, is een kleine uitgezette mtb route daar. Laatste keer dat ik er was, halve pad verneukt door het crossen, ook een beetje jammer maar ze lokken het wel uit nu je nergens meer heen kan.
 
Laatst bewerkt:
over die crossbaan in de wieringermeer (noordholland) zelfs ik die er altijd positief tegenaan heeft gekeken denkt dat die baan er niet meer gaat komen. de politiek zuigt op alle punten. ze beloven van alles maar doen niks :r :r ik walg zo langzamerhand van ze en ga ook niet meer stemmen op een partij. hoe vaak ben ik niet bij zittingen geweest waar de politieke partijen hadden toegezegt dat er binnen een half jaar een terrein voor ons beschikbaar zal zijn.
vervolgens is het stil en hoor je niks meer van ze :r :r beloof dan niks!! :(
 
Als ik ergens op een heel groot grasveld in het park aan het crossen ben is het dan ook wildcrossen?
Of ga je dan compleet andere boete's krijgen en wie weet wat nog meer?
 
wildcrossen is gewoon rijden op onverharde grond waar een andere bestemming voor is dan crossen. dus overal kun je wildcrossen behalve op de openbare weg en op crossciruits :P

www.wildcrossen.nl
 
Geld natuurlijk alleen voor bike's MEGT kenteken.
Ben je aan het wild crossen met een bike zonder kenteken wat dan?

Ik ben hier benieuwd naar omdat m'n zoontje van 3 het laatste 3/4 jaar aan het trainen is op een grasveld.
Er komt een dag natuurlijk de politie ons betrapt.
Basje is goed bezig maar om nu al te gaan op een baan is wat lastig omdat daar altijd veel gereden wordt.
Beetje link dus voor zo'n klein mannetje op een crosser die max 40 kan halen.
 
Geld natuurlijk alleen voor bike's MEGT kenteken.
Ben je aan het wild crossen met een bike zonder kenteken wat dan?

Ik ben hier benieuwd naar omdat m'n zoontje van 3 het laatste 3/4 jaar aan het trainen is op een grasveld.
Er komt een dag natuurlijk de politie ons betrapt.
Basje is goed bezig maar om nu al te gaan op een baan is wat lastig omdat daar altijd veel gereden wordt.
Beetje link dus voor zo'n klein mannetje op een crosser die max 40 kan halen.
dan krijg je toch eerst een waarschuwing, tenminste als je vriendelijk doet tegen oom agent ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan