Luigibernau
Swing met mij mee!
Jij ook, maar dit gewauwel is niet te lezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij ook, maar dit gewauwel is niet te lezen.
Waarom hebben we dat eigenlijk hier niet? Lijkt me met name voor de echte hufters (en ook voor een aantal motorrijders) een prima oplossing. Wil je rijden als een debiel=> dan mag je duizenden euro's/jaar aan verzekering uitgeven.Wordt je gepakt met te hoge snelheid krijg je een prent en ook je verzekering wordt even ingelicht met als resultaat de je premie omhoog gaat. Dan leer je het vanzelf wel af. Dit is wat een kennis van mij vertelde. Hij heeft familie in het land van uncle Sam die daar ervaring mee hebben
Je rijdt gevaarlijk dus je betaald meer risicopremie. Eerlijk en duidelijk toch?ja. en ook bij elke overtreding 1 cm van je pik afsnijden want ja, je bent immers een echt gevaar voor de maatschappij. gelukkig kunnen dieven en andere tuig doorgaan met hun leven na het aftikken van 200 euro.
gaat nergens over
true, het is een aardige lap tekst geworden (was toen ik eraan begon ook niet de bedoeling )
aan de andere kant: wees blij dat er verder wel leestekens zoals komma's en punten gebruikt worden, en dat niet alles aan elkaar getypt is, zoals ik wel vaker hier op motor-forum langs zie komen!
Welke premie betalen zij dan Ongevalsverzekering voor als die klappen krijgt van de eigenaar of politie of zoJe rijdt gevaarlijk dus je betaald meer risicopremie. Eerlijk en duidelijk toch?
En dat mogen ze wat mij betreft ook voor dieven e.d. invoeren
Jij zou goed bij de bende van ome Koos passenWat een discussie over wat wel of niet mag met een toeter
Ik krijg een beetje het gevoel alsof de wetgeving niet voor ons (motorrijders) bedoeld is en wij daar dus schijt aan hebben en dat vind ik een verkeerde gedachte.
Ik ben het er ook niet mee eens dat de boetes niet meer in verhouding staan met de overtreding. Ook is de pakkans veel te klein. Ik zit dagelijks met het koekblik op de weg en zie nog veel te veel dat men met een gsm aan het oor geplakt zit en dan zie je dus ook heel duidelijk dat men minder aandacht heeft bij het rijden. Geen of veel te laat richting aangeven of op het laatste moment van baan wijzigen en dan nog sorry durven zeg ook . Als ik van iedere overtreder één (1) Euro zou krijgen, dan heb ik aan het eind van de week een leuk zakcentje.
Als ze nu eens zouden investeren in een grotere pakkans, dan heb je met lagere boetes hetzelfde resultaat wat knaken betreft. Ook het Amerikaanse model is misschien wel wat. Wordt je gepakt met te hoge snelheid krijg je een prent en ook je verzekering wordt even ingelicht met als resultaat de je premie omhoog gaat. Dan leer je het vanzelf wel af. Dit is wat een kennis van mij vertelde. Hij heeft familie in het land van uncle Sam die daar ervaring mee hebben
Waarom hebben we dat eigenlijk hier niet? Lijkt me met name voor de echte hufters (en ook voor een aantal motorrijders) een prima oplossing. Wil je rijden als een debiel=> dan mag je duizenden euro's/jaar aan verzekering uitgeven.
Een gratis abbo op taakstraffen?Welke premie betalen zij dan Ongevalsverzekering voor als die klappen krijgt van de eigenaar of politie of zo
Onzin. Die boete krijg je namelijk automatisch (pakkans 100%), dus als ze die gewoon braaf iedere maand/2 maanden sturen dan is dat veel duurder dan welke WA-verzekering ook.Wat er dus weer toe leid dat men onverzekerd gaat rondrijden, aangezien die boete slechts 350 euro is.
Ah, onze oppertroll. Zullen we het inhoudelijk houden?Soms lijkt het wel alsof sommige mensen(moraalridders) hier echt ver van de werkelijkheid af staan, ik vraag me af of ze wel uberhaupt motor rijden
Ah, onze oppertroll. Zullen we het inhoudelijk houden?
Onzin. Die boete krijg je namelijk automatisch (pakkans 100%), dus als ze die gewoon braaf iedere maand/2 maanden sturen dan is dat veel duurder dan welke WA-verzekering ook.
Ah, onze oppertroll. Zullen we het inhoudelijk houden?
Dus omdat ik vind dat motorrijders die langzaam rijden geen motorrijders zijn ben ik niet inhoudelijk?
Ik wil geen sponsor zijn/worden van het SJIB. Zeker omdat je er nooit wat voor terug krijgt.Jij zou goed bij de bende van ome Koos passen
Alles wat jij nu opsomt wordt in verhouding minder op gecontroleerd dan op snelheid, en dat zal ook zo blijven omdat controleren op snelheid makkelijker is en minder geld kost, en het een hele boel geld oplevert.
Ik heb ook het gevoel dat de wetgeving niet voor motorrijders geldt, daarom houd ik me er ook niet aan
Dat kan nu ook prima (Ghostrider). Toch doet niemand het en zijn er (ook op MF) zat die duizenden euro's/jaar mogen betalen. Kortom, drogredenatie.Dan schors je de motor en rijd je er zonder verzekering mee rond, nog goedkoper, ander kenteken erop, beetje snelle motor en niemand die er achter komt wie je bent.
Ik wil geen sponsor zijn/worden van het SJIB. Zeker omdat je er nooit wat voor terug krijgt.
Dat kan nu ook prima (Ghostrider). Toch doet niemand het en zijn er (ook op MF) zat die duizenden euro's/jaar mogen betalen. Kortom, drogredenatie.
*mompelt iets met strafbare feit in verhouding tot sanctie*