"bumper"-klevende ....... ......... Moto

Hm, lastig.. ik rij ook regelmatig in de file. En daar rijden ook andere motoren. En die rijden vreemd genoeg altijd voor mij. Inhalen gaat lastig dan, maar ach... het gaat sneller dan de koekblikken dus hoor je mij niet klagen.
Je hoort mij wel klagen als die 'brede' motorgast voor mij niet tussen twee auto's durft omdat hij 'denkt' dat ie te breed is. En dan mooi midden op het pad blijven rijden, achter die auto's en niet eventjes snel opzij gaan, omdat ik er wel met gemak door zou kunnen...

... dat vind ik pas irri (net zoals die 243 andere irritante zaken in het verkeer :) ).
 
Ga eens achter mij lopen drukken dan B|



Mensen die zo rijden moet je gewoon van de motor of uit de auto meppen


Stoer man,.. .

Mensen die dit soort opmerkingen maken, moeten geen grote muil op forums hebben maar het gewoon doen. Ouwehoeren erover kan iedereen :Z
 
Laat me erlangs alsjeblieft. Ik wil niet in de file in de file staan/rijden.
 
Het valt me op dat er weer vele zijn die zich niet willen laten kennen, waar komt die competiedrang toch vandaan :?
Iedereen rijd op zijn manier of dat nu op een landweg, snelweg of tussen een file doorrijden is. Of iemand hard of juist wat relaxter wil rijden moet ieder voor zich weten, tis maar waar je van geniet. En daar gaat het om bij motorrijden, genieten op JOU manier. Als ik in een file rijd (wat zelden voor zal komen O-) ) en ik merk dat anderen er langs willen dan geef ik ze gewoon de ruimte als dat kan, gewoon wat respect voor elkaar opbrengen en je niet laten opfokken, door niemand ;)
 
ben vorige week ook zo'n idioot tegengekomen op de snelweg... Ik reed achter 2 auto's aan die een andere auto aan het inhalen waren. Blijkbaar schoot het voor meneer nog niet snel genoeg op, want hij ging 'filerijden'. En dat terwijl wij gewoon 100/110 reden...... |( |( |( |( |(

Je hebt gekken en je hebt gekken.....
 
ik heb nog ff een vraagje over file rijden. Het is toch de bedoeling dat je tussen de meest linkse baan en die daarnaast rijdt tijdens het filerijden? (in geval van meer dan 2 rijbanen)

Ik zag namelijk tijdje geleden in een file op de A16 een motorrijder tussen de middelste en meest rechte baan rijden :? Lijkt me toch de plaats waar je de meeste kans hebt om aangereden te worden ivm invoegstroken en mensen die ineens doorschuiven?
 
ik heb nog ff een vraagje over file rijden. Het is toch de bedoeling dat je tussen de meest linkse baan en die daarnaast rijdt tijdens het filerijden? (in geval van meer dan 2 rijbanen)

Ik zag namelijk tijdje geleden in een file op de A16 een motorrijder tussen de middelste en meest rechte baan rijden :? Lijkt me toch de plaats waar je de meeste kans hebt om aangereden te worden ivm invoegstroken en mensen die ineens doorschuiven?

Klopt! m.a.w. die niet weten wil, zal voelen. In het ergste geval lossen die problemen zichzelf dus ook op
 
ben vorige week ook zo'n idioot tegengekomen op de snelweg... Ik reed achter 2 auto's aan die een andere auto aan het inhalen waren. Blijkbaar schoot het voor meneer nog niet snel genoeg op, want hij ging 'filerijden'. En dat terwijl wij gewoon 100/110 reden...... |( |( |( |( |(

Je hebt gekken en je hebt gekken.....


Lieve marijke....... IK DOE NIET ANDERS :o ben ik nou gek :? :+

Rooie rugglijder heb je ook tikkels!? ;)
 
Lieve marijke....... IK DOE NIET ANDERS :o ben ik nou gek :? :+

Rooie rugglijder heb je ook tikkels!? ;)

O-)

Tikkels zijn voor mietjes...... die hards eten smarties :+ :9 :P


smarties.jpg


Ook een hapje kerel :P :+
 
Stoer man,.. .

Mensen die dit soort opmerkingen maken, moeten geen grote muil op forums hebben maar het gewoon doen. Ouwehoeren erover kan iedereen :Z


Probeer het eens bij mij dan.

Ik haal niet voor niks AUTO'S en MOTOREN aan, waarschijnlijk ben je te achterlijk om in te zien hoe link bumperkleven is.

Spreek je nog wel een keer als je aan het drukken bent met de motor en er remt iemand plotseling.
Als jij dan op je bek ligt begin je waarschijnlijk weer te janken dat het de schuld van de auto of motor voor je was |(
 
ben vorige week ook zo'n idioot tegengekomen op de snelweg... Ik reed achter 2 auto's aan die een andere auto aan het inhalen waren. Blijkbaar schoot het voor meneer nog niet snel genoeg op, want hij ging 'filerijden'. En dat terwijl wij gewoon 100/110 reden...... |( |( |( |( |(
sorry
Je hebt gekken en je hebt gekkenzotten.....
 
Probeer het eens bij mij dan.

Ik haal niet voor niks AUTO'S en MOTOREN aan, waarschijnlijk ben je te achterlijk om in te zien hoe link bumperkleven is.

Spreek je nog wel een keer als je aan het drukken bent met de motor en er remt iemand plotseling.
Als jij dan op je bek ligt begin je waarschijnlijk weer te janken dat het de schuld van de auto of motor voor je was |(

Agressie en de intelligentie van een soepkip, ze gaan weer goed samen,...

Mag jij mij laten zien waar ik heb neer gezet dat ik ook maar 1 keer in mijn leven heb lopen drukken... |(
 
Agressie en de intelligentie van een soepkip, ze gaan weer goed samen,...

Mag jij mij laten zien waar ik heb neer gezet dat ik ook maar 1 keer in mijn leven heb lopen drukken... |(

Ben je bukker dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan