Camera op de motor

Ik bedoelde meer al die opties die je erbij kan kopen...

Als ik er een koop wordt het echt eentje voor de helm.

Want

1) Ik vind het helemaal niet handig als je kmteller in zicht is.
2) Op de tank blijf ik toch onhandig vinden, ook met schoonmaken
3) Wat moet ik met de cockpit van mn motor, een beetje motor in beeld is ok maar een cockpit hoef ik niet te zien.
4) Het rijdt totaal niet fijn met je kmteller in beeld. Net of je je eigen bewijs mee voert.

Probeer maar eens keurig 50 ter rijden, daar zijn die zware fietsen totaal niet voor gemaakt. Een GSXR 1100 die vijftig rijdt...Dat is nou niet bepaald een ideale snelheid voor die versnellingsbak

Een drift, kleiner en lichter dan de Gopro.
Goedkoper + het beginnerssetje is iets uitgebreider.
Videokwaliteit blijft de GoPro koning, maar de 1080p van de Drift is amper verschillend met de 1080p van de GoPro.
 
Drift bevalt mij ook super. En meestal gebruik ik toch niet de beste kwaliteit omdat je het filmpje op youtube of facebook zet
 
Ik heb mijn Contour 2+ en vele assoires te koop. Net 5 maanden oud.

Alles kan weg voor 325! Is nog zgan en met garantie!
 
garantie ? Het is al een paar keer genoemd. Contour is niet meer....
Dan mag je met de dealer aan de slag als er wat mee is. Maar die kan sowieso dus geen technische ondersteuning meer bieden.
 
Krijg je voor €325 ook een Motormount setje en fiets en waterski assoicers EN een 8gb geheugenkaartje? Dacht het niet ;-) Alles is nog heel en werkt goed.

Ik doe 'm weg omdat ik van de sponsor wat nieuws mag uitzoeken voor volgend jaar.

Contour niet meer? Ik heb iets gemist denk ik -O-
 
Die drift's vind ik wel leuke camera's (gebruiik al jaren gopro hd1) maar is de geduidkwaliteit een beetje ok op de motor of alleen goed icm gebruik externe mic :?

Heb nu een Drift S, geluid zonder externe mic is prima. Heb hem dan wel met zuignap op mijn tank staan achter het ruitje en de geluidsgevoeligheid op laag.

Tot nu toe vind ik het een top ding!

Edit: Heb hier een voorbeeld voor je met geluid, beeld is door mijn export alleen wat vernaaid. Even doorheen kijken.

 
Laatst bewerkt:
hallo allen,

ik ben op zoek naar een camera incl afstandsbediening. heb geen voorkeur voor merk maar wil geen gopro met een aanschafprijs van >450.
heb eea voorbij zien komen op internet:
nu leek dit mij wel wat:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-t...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

of heeft iemand hier een beter alternatief met een scherpere prijs?

hoor graag :)
Erwin/Edje89

ik hoor hele goede verhalen over deze: http://www.marktplaats.nl/a/audio-t...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
 
De kleuren van de GoPro zijn wel een stuk beter.


Volgens de diverse forums juist niet.... maar zoals met alles ieder zijn of haar mening, maar zelfs dan, je hebt het ook over een prijsverschil van pakweg 100-150 euro.
 
Laatst bewerkt:
vind t bij 150 euro ook wel een x goed geweest, vind een GoPro of iSaw nu te duur: eerst eens kijken of t wat is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan