Camera op de motor

Ik ga volgende week naar de VS en wil een Gopro 3 White mee terug nemen. Die kost daar $199 en dat vind ik inclusief salestax in euro's nog wel te doen. Het zal ergens tussen de 150 en 160 euro uitkomen. Is zo'n White, voor een enkel ritje, eigenlijk nog een beetje aan te raden? Op YT zie ik wel filmpjes, maar YT doet er ook nog iets mee.
 
Ik ga volgende week naar de VS en wil een Gopro 3 White mee terug nemen. Die kost daar $199 en dat vind ik inclusief salestax in euro's nog wel te doen. Het zal ergens tussen de 150 en 160 euro uitkomen. Is zo'n White, voor een enkel ritje, eigenlijk nog een beetje aan te raden? Op YT zie ik wel filmpjes, maar YT doet er ook nog iets mee.

Ik heb afgelopen herfst mijn black in de VS gehaald, ik heb toen voor de black gekozen omdat het qua prijs verschil aardig mee viel. De white is volgens mij net zo goed als je black als je hem toch niet vaak gebruikt of echt het uiterste uit je filmmateriaal wilt halen
 
Ik heb afgelopen herfst mijn black in de VS gehaald, ik heb toen voor de black gekozen omdat het qua prijs verschil aardig mee viel. De white is volgens mij net zo goed als je black als je hem toch niet vaak gebruikt of echt het uiterste uit je filmmateriaal wilt halen
De Black is $399 en voor die 4 motorfilmpjes per jaar vind ik dat een beetje teveel van het goede. Ik zag wel wat verschil in de video formaten, maar voor foto's heb ik een DSLR en voor gewoon filmen een Panasonic HD camera. Ik vraag me eigenlijk af of je voor die 160 euro een dikke buil kan vallen.
 
De Black is $399 en voor die 4 motorfilmpjes per jaar vind ik dat een beetje teveel van het goede. Ik zag wel wat verschil in de video formaten, maar voor foto's heb ik een DSLR en voor gewoon filmen een Panasonic HD camera. Ik vraag me eigenlijk af of je voor die 160 euro een dikke buil kan vallen.

Volgens mij is grootste verschil de chip en lens 5 Megapixel voor de white en 12 voor de black.
De white 3 foto's per seconde tegen 30 voor de black (burst). Ik neem aan dat dit dan ook voor de frames zo werkt.
Maar ook voor mij geld dat de prijs wel erg aan de hoge kant is. Zal het wel met de contour nog een tijdje moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
Kmag de mijne vrijdag gaan afhalen en idd 435 euro (Ghost S + externe mic) is duur maar als je er dan jaren mee kan doen vind ik het al minder erg.
 
@The Danman: ik heb idd meer betaald maar deze winkel is gewoon om de hoek, dus als er in de 2 jaar garantie iets misgaat kan ik hem gewoon binnengooien.
Dat is op webshops een pak moeilijker.
 
@The Danman: ik heb idd meer betaald maar deze winkel is gewoon om de hoek, dus als er in de 2 jaar garantie iets misgaat kan ik hem gewoon binnengooien.
Dat is op webshops een pak moeilijker.

Duidelijk verhaal, garantie is ook heel belangrijk bij het kopen van dat soort producten.
Alleen, over V-Nix hoor ik niks anders dan positieve verhalen, ook qua garantie.

Doe je ff een reviewtje als je hm binnen hebt? :)
 
Weet niet of hij al gepost was maar GoPro 3 aanbieidng op groupon:

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/gg-photo-direct-nl-1/38832670

€ 179 voor een GoPro Hero 3 - White edition (waarde € 249)
€ 249 voor een GoPro Hero 3+ - Silver edition (waarde € 349)
€ 319 voor een GoPro Hero 3+ - Black editon (waarde € 449)

Dat vind ik dan weer iets gevaarlijker, Groupon heeft er namelijk een handje van je door te verwijzen naar de fabrikant bij garantieclaims :X
 
Ik heb zojuist een GoPro Hero 3+ Silver edition gekocht. Ik wil de GoPro op mijn helm en op de motor monteren. Zit de juiste bevestiging daarvoor in het standaardpakket of hebben jullie een aparte mount gekocht? En zo ja, welke mount hebben jullie dan gekocht?
 
Dat vind ik dan weer iets gevaarlijker, Groupon heeft er namelijk een handje van je door te verwijzen naar de fabrikant bij garantieclaims :X


maar als puntje bij paaltje komt moet een fabrikant je uiteindelijk toch ook helpen als de winkel niet meewerkt? Weet niet hoe GoPro is in zijn garantie afhandelingen maar heb vaker producten gehad die onder garantie bij de fabrikant werken geregeld en niet bij de winkelier?

Ben zelf niet van plan ze te kopen, mij toch iets te duur die GoPro's, maar kwam het toevallig tegen
 
maar als puntje bij paaltje komt moet een fabrikant je uiteindelijk toch ook helpen als de winkel niet meewerkt? Weet niet hoe GoPro is in zijn garantie afhandelingen maar heb vaker producten gehad die onder garantie bij de fabrikant werken geregeld en niet bij de winkelier?

Ben zelf niet van plan ze te kopen, mij toch iets te duur die GoPro's, maar kwam het toevallig tegen

Pin mij er niet op vast, maar volgens mij is het zelfs wettelijk geregeld dat de winkel/dealer je moet helpen bij garantiegevallen en niet de fabrikant.
Soms krijg je als service een nieuwe (en claimen ze het kapotte model bij de fabrikant) en soms regelen ze de reparatie (ook weer via de fabrikant).

In iedergeval wel attent om ons erop te wijzen, het scheelt behoorlijk geld :Y
 
Ik ga volgende week naar de VS en wil een Gopro 3 White mee terug nemen. Die kost daar $199 en dat vind ik inclusief salestax in euro's nog wel te doen. Het zal ergens tussen de 150 en 160 euro uitkomen. Is zo'n White, voor een enkel ritje, eigenlijk nog een beetje aan te raden? Op YT zie ik wel filmpjes, maar YT doet er ook nog iets mee.

Ik gebruik 2 gopros en moviemaker om filmpjes van onze motorvakanties te maken. Op hd 55" led weinig verschil (behalve de beeldhoek) - 1 is black, 1 is white. Dus white is prima, helemaal als youtube eraan gesleuteld heeft. Oordeel zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=h-FWwu9iKW0
 
Is het mogelijk om de gopro aan te sluiten op constante stroom tijdens het opnemen?
 
niet zonder de garantie te verkloten want je gaat moeten solderen en openbreken.

Hoewel ik wel weet heb van een sigarettenaansteker adapter voor de gopro maar ik denk dat je al een aanbouwkeuken a la Goldwing nodig hebt om zoiets te hebben.
 
Ik ga volgende week naar de VS en wil een Gopro 3 White mee terug nemen. Die kost daar $199 en dat vind ik inclusief salestax in euro's nog wel te doen. Het zal ergens tussen de 150 en 160 euro uitkomen. Is zo'n White, voor een enkel ritje, eigenlijk nog een beetje aan te raden? Op YT zie ik wel filmpjes, maar YT doet er ook nog iets mee.

Ik heb zelf de Sony HDR AS-15. Valt in dezelfde prijs klasse maar als ik de specs zoals hierboven omschreven moet geloven is de Sony beter. Heb ik incl mounts in NL 150 voor betaald, half jaar terug. Wellicht in US nog goedkoper!


Ik heb zojuist een GoPro Hero 3+ Silver edition gekocht. Ik wil de GoPro op mijn helm en op de motor monteren. Zit de juiste bevestiging daarvoor in het standaardpakket of hebben jullie een aparte mount gekocht? En zo ja, welke mount hebben jullie dan gekocht?
Check www.dx.com heeel veel mounts voor heel weinig! Ik had mn bestelling met een week op de mat en mn 6 euro mount past perfect en voelt degelijk (genoeg) aan!

niet zonder de garantie te verkloten want je gaat moeten solderen en openbreken.

Hoewel ik wel weet heb van een sigarettenaansteker adapter voor de gopro maar ik denk dat je al een aanbouwkeuken a la Goldwing nodig hebt om zoiets te hebben.

Kan je niet je case verbouwen en het apparaat aan de usb kabel leggen (en vervolgens de usb kabel op je sigaretten aansluiting aanleggen). Als je em aan de stroom wil hebben moet de case toch open/verbouwd worden. Koop anders een tweede case via dx.com voor weinig en houd de originele GoPro case heel..
 
Ik gebruik 2 gopros en moviemaker om filmpjes van onze motorvakanties te maken. Op hd 55" led weinig verschil (behalve de beeldhoek) - 1 is black, 1 is white. Dus white is prima, helemaal als youtube eraan gesleuteld heeft. Oordeel zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=h-FWwu9iKW0
Met -1 bedoel je de achtervolger? Ziet er beide wel aardig bruikbaar uit. :) Toch maar eens een Bestbuy of Wallmart binnenlopen volgende week. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan