Ze lopen alleen maar over in de PRI-stand?
In dat geval (en waarom staat ie daar op) .....gewoon op on zetten.
Volgens mij lopen ze op PRI gewoon doorOok op PRI moeten die naalden sluiten.
Volgens mij lopen ze op PRI gewoon door
Ze lopen alleen maar over in de PRI-stand?
In dat geval (en waarom staat ie daar op) .....gewoon op on zetten.
Groet.
En anders gaan we denken aan bijv. de tippies v.d. vlotternaalden.
Dure hobby.
Hoeveel carbs zijn aan het lekken ?
En komt de benzine echt uit de overloop slangen, of lekt 'ie door de carb bodies ?
Als de carbs een lange tijd (maanden +) zonder benzine heb gestaan, gaat alle van de ringetjes en verpakkingen uitdrogen en inkrimpen, met lekkage van de carb bodies als resultaat. Maar ze ga uitzetten als je 'em weer met benzine vult, dus de oplossing hier is meestal gewoon een dagje wachten (met volle vlotterkamers, kraan uit) en daarna weer proberen.
Sloten de vlotternaalden wel af toen je ze "gecontroleerd" hebt?
99% kans dat je vlotternaalden niet sluiten, heb je die getest?
Doorzichtig slangetje aan aftap, aftap open en slang omhoog houden. Dan zie je het niveau van de benzine in de carb. Mag niet boven de bovenrand van vlotterbak komen dacht ik.
99% kans dat je naalden niet sluiten, heb je die getest?
Er zitten nieuwe naalden in (Dynojet) is toch raar als die in de andere carbs wel sluiten????
Grtz Zieke
Ja in mijn ogen wel en ze waren ook nog mooi van vorm.
Grtz Zieke
Op PRI loopt je kraan gewoon door zonder het vacuum van je motor nodig te hebben, je vlotternaalden moeten in principe nog steeds afsluiten als het niveau hoog genoeg is natuurlijk.
Benzine loopt weliswaar je luchtfilter in maar dat mag geen naam hebben
Helemaal mee eens.
Benzine loopt weliswaar je luchtfilter in maar dat mag geen naam hebben