Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
spiraaltje van m'n vrouw vervangen. is echt een kutklus
Deze ken ik van mijn fj1100, zelfde gezeik maar dan bij een benzinepomp in zuidduitsland... Roest in de tank, gelukkig had de pomp baan aan de overkant benzinefiltersCarburateurs verwijderen/terugplaatsen bij GPZ900.
Luchtfilter kan pas weg als carbs weg zijn. Carbs kunnen eigenlijk pas weg als luchtfilter weg is. Nergens ruimte. Zelfs na alle rubbers verwarmen nog steeds een hoerige schijtklus.
wat ben ik blij met mijn KR1, alles is poepsimpel. zit simpeler in mekaar dan eendert welke snorfiets.Je moet gewoon een oude tweetakt kopen
Nou daar ken ik wel andere verhalen over,oa iets met ovale cilinderswat ben ik blij met mijn KR1, alles is poepsimpel. zit simpeler in mekaar dan eendert welke snorfiets.
een KR1 zal nooit vermeld worden in dit topic.
het gaat om hoerige schijtklussen. KR1 cylinders er af nemen is geen hoerige schijtklusNou daar ken ik wel andere verhalen over,oa iets met ovale cilinders
Tig keer er af halen omdat je er maar niet achter kon komen dat ovale cilindershet gaat om hoerige schijtklussen. KR1 cylinders er af nemen is geen hoerige schijtklus
En er zullen er nog veel meer komen ,ik alleen al kan nog pagina,s vol schrijven over klote klusjes
Sommige klusjes zullen merk & model specifiek zijn, maar carburateurs van een in-lijn 4-cilinder tussen de rubbers van de cilinders en die van het luchtfilterhuis vandaan halen, dat is volgens mij altijd @#$%^&*.En er zullen er nog veel meer komen ,ik alleen al kan nog pagina,s vol schrijven over klote klusjes
aan bepaalde motoren.
Nee hoor,sommige wel bij andere weer niet,verharde rubbers of onervaren sleutelaars zijn meestal de oorzaak dat het een klote klusje word.Sommige klusjes zullen merk & model specifiek zijn, maar carburateurs van een in-lijn 4-cilinder tussen de rubbers van de cilinders en die van het luchtfilterhuis vandaan halen, dat is volgens mij altijd @#$%^&*.
Vanaf de tijd dat het luchtfilterhuis boven het blok zit ipv er achter is het meestal niet zo’n probleem meerSommige klusjes zullen merk & model specifiek zijn, maar carburateurs van een in-lijn 4-cilinder tussen de rubbers van de cilinders en die van het luchtfilterhuis vandaan halen, dat is volgens mij altijd @#$%^&*.
Dat is bij veel auto,s zo.Als we auto's ook mogen noemen: Kachelradiateur van een Peugeot 306d vervangen: Dan moet het dashboard er dus uit...