Een vers brik

Dag Oma :W


Hee Johnny, je zou weer eens actief worden, waar blijf je nou :? :+


Kan ik er wat aan doen dat dat ding het zo goed blijft doen dat er weinig nieuws te melden is _O-

ondertussen 4400 km mee gereden zonder problemen :9 :Y , ohw jah vorige week heb ik olie ververst 8-) , das alles :P , oeps nog vergeten ook nieuwe puntjes gemonteerd, maar sinds die tijd haperen er 2 cilinders als ik hoog in toeren kom af en toe, ik vermoed dat een van de puntjes niet soepel loopt :(

dankzij het mooie weer blijft het spuitwerk aan de andere tank maar uitgesteld wezen maar binnenkort ga ik beginnen aan m'n andere motor (bij een aantal wel bekend als m'n blauwe), maar daar open ik wel een vers topic voor :+

ohw ja ik heb het filmpje ook ff op google gezet :P , te zien via :

van wrak naar brik :+
 
Laatst bewerkt:
O.K. te vroeg gejuigd :( , ben vanavond door m'n voorrem heen geknepen (hoofdremcilinder dus defect)

gelukkig werkte de achterrem nog erg goed, en staat er nu bij mij in de straat een dikke zwarte remstreep :X , gelukkig geen verkeer toen het gebeurde :)

damned straks eerst maar eens wat onderdelen uitwissellen met m'n blauwe :+
 
ondertussen remt ze weer als de beste *D hoofdremcilinder van m'n andere eraf gehaald,gemonteerd en ontlucht. (brrr als ik eraan denk hoe hard ik zaterdag nog heb geremd tijdens een ritje over dijkjes enzo :X :X )

binnenkort voor de afgehaalde hoofdremcilinder maar eens een revisie-setje bemachtigen :P
 
Wat ik nu in een keer op m'n Brik heb hangen _O- die is vannacht zeker aan komen waaien :P

crazyfrog3.jpg


crazy%20frog%204.jpg



stelletje rare motorrijders :] ;) :P :} :}

actie word wel gewaardeerd en hij blijft er mooi op zitten 8-) *O*
 
update :P :+

op dit moment verbruikt het brik 1 liter op 1500 km aan olie, ben ik erachter gekomen dat het brik niet houd van heel veel regen |( ( morgen eerst ff bobines wisselen) van een contactpunt slijt de volger op de as vreemd af :? dus dat ook maar eens controleren *D

op dit moment met m'n ex-wrak alweer meer als 8000 km gereden vanaf moment dat die weer weg-veilig door mij verklaard is :P

het plezier wat ik aan dit brik krijg met rijden daar heb ik geen r1 of r6 voor nodig 8-)
 
Werkelijk geweldig topic dit, en respect hoor JohnK6, ik heb hier vanaf pagina 1 alles doorgelezen, ongelooflijk wat een technisch inzicht dat jij hebt!

Ik benoem je tot Brikridder in de orde van MF :P
 
Dank je :P

M'n voorband zaten al droogtescheurtjes in, maar hij begon als ik vlotjes de bocht doorging nu ook te piepen en aangezien ik daar niet van houd (piepende voorbanden dan :+ ) vandaag de knoop maar doorgehakt en er een vers voorbandje op gegooid *D

motor zonder voorwiel :+

full
 
m'n eigen werkplek eindelijk helemaal ingericht *D zal binnenkort wel ff een betere foto maken :+ :P

werkplek.jpg
 
Hoi! Wél effe "[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]" checken hè!


Zojuist gespot; JohnK6 op z'n verse brik! een vers brik




In Zwolle.
Je kwam om 13:21 uur vanaf de Marsweg de Broekhuislaan(?) (richting de Hortensiabrug) op.


Ik heb het raapmpie van m'n Zafira effe naar beneden gedaan om naar het geluidje te luisteren, en ja! Precies als in het filmpje
 
Terug
Bovenaan Onderaan