Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Een vers brik

ik ben al stiekem bezig met het blok

hier een voorbeeldje wat ik zoal aantrof

de kop:

met veel geweld kunnen scheiden, kop en cilinderblok leken wel bijna aan elkaar vastgelast



clinderbussen



cilinderbussen met flinke stootranden dus


hmm die dingen werken niet echt best als verrekijker



en hier wat zuigervoer

oke nu iig duidelijk waar al die olie bleef die ik elke keer kon bijvullen



en ff van dichtbij

 
Laatst bewerkt:
en zover de onderdelen weer opgeborgen, toch makkelijk al die bakjes van de chinees




en:

 
Niet verkeerd zo die zuigers.
Netjes mee omgegaan lijkt het zo


Maar dat het vast zit kan ik wel geloven gezien de afdruk van de koppakking s
 
Niet verkeerd zo die zuigers.
Netjes mee omgegaan lijkt het zo


Maar dat het vast zit kan ik wel geloven gezien de afdruk van de koppakking

idd zelden meegemaakt dat die zo vast zat


ik baal nog het meest van die afgebroken koelrib
 
Laatst bewerkt:
ff een schopje omhoog, heb afgelopen weekend wat heel moois opgehaald

namelijk een jaren 70 stijl racekuip

moet in combi met dit iets moois worden




en hier de kuip




 
Laatst bewerkt:
Dit dwingt respect af, grote klasse.

Iemand meer gedetailleerde info over hittebestendig zwart voor de bochten van mn Duc toevallig?

Johno
 
Dit dwingt respect af, grote klasse.

Iemand meer gedetailleerde info over hittebestendig zwart voor de bochten van mn Duc toevallig?

Johno

ik heb motip hittebestendig gebruikt, nu na een jaar kom her en der de roest er weer door(bochten waren bij mij wel erg roestig).

ik denk dat ik binnenkort een busje kachelzwart ga halen en eens kijken hoe dat zich gaat houden
 
Dat kan ik je wel vertellen...ongeveer een week, als je geluk hebt!


Kachelzwart bewaar ik ook mooie herinneringen aan; heb ik 's voor de bochten van mn Guzzi LM1 gebruikt; als er regen werd voorspeld begonnen ze al te roesten..........

Snie zo duurzaam zeg maar.
 
Ik had weleens iets gelezen over emailleren van uitlaten in een chopperblad, ziet er goed uit en schijnt redelijk duurzaam te zijn. Vraag me alleen af hoeveel dat zou kosten
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring is dat de hittebestendige VHT het beste middel is. Maar naar verloop van tijd zal alles aangetast worden.

Gr. Rob
 

John, waar heb je die ontsteking gekocht? En wat is een goed (lees goedkoop) adres voor onderdelen. Heb een keer een linkje gekregen maar helaas alweer kwijt geraakt in delijsten met links (misschien dat ik toch maar eens die zooi moet gaan indelen in een logische manier....)
 
hee hallo Oma

De motor van dit topic heeft een nieuwe baas gekregen, en staat vanaf heden niet meer in mijn garagebox , maar gelukkig blijft ze in de buurt rondrijden dus kan ik haar zo af en toe nog eens zien filmpje staat in de ondertitel
 
Laatst bewerkt:
hee hallo Oma

De motor van dit topic heeft een nieuwe baas gekregen, en staat vanaf heden niet meer in mijn garagebox , maar gelukkig blijft ze in de buurt rondrijden dus kan ik haar zo af en toe nog eens zien filmpje staat in de ondertitel

ah gossie heel veel sterkte joh * knufffie *






 
Laatst bewerkt: