Eindelijk van die motorhoezen af !

nou voor 300 euro fabriceer ik zelf wel zoiets :P
Het is nu niet dat k de prijs afkraak oid, maar het zou misschien zelf te maken zijn.

(PVC-)buizen op een sterk frame op ongeveer dezelfde methode assembleren als het origineel.
Zit ik alleen nog met het soort zeil wat je er op kan doen......


Ik mis het werken in de metaalsector :P
 
Ongetwijfeld zal er zelf wel iets te maken zijn, maar ook dat kan niet voor niets.
Ik heb deze draad ook niet gepost om de bike barn te promoten. Het is voor mij de uitkomst om mijn motor lekker droog te houden binnen de ruimte die daarvoor heb.
Ik heb het geld ervoor over en gezien de kwaliteit ervan verwacht ik dat hij wel een paar motoren meegaat.
 
ik wil dit topic toch nog even naar boven kicken om aan de TS te vragen wat nu de totale kosten waren om de bike barn in zijn tuin te krijgen. Hoe zijn de ervaringen na een wat langere tijd?
 
hoi,

ik heb hem ook al een maandje of 2 en hij bevalt prima.
Had hem alleen in een gezamenlijke fietsenstalling staan en was er meer voor bedoeld dat 1 of andere dronken aap zijn fiets niet tegen mijn motor aan parkeerde.
Nu was het allemaal wel wat krap en heb ik na lang zoeken een garagebox gevonden die ik met 2 andere mensen deel.
Betekend dus dat ik van de bike-barn af moet...hij staat in de binnenstad van zwolle en voor 200 euries mag ie weg!!
hoor het wel!!
 
Zo te zien niet voor motoren, maar is wel een geniaal idee. Zou er zo 1 of 2 in de tuin willen hebben. 3 potten met planten erop en meneer de inbreker zoekt zich het schompes. :)

van polyester enzo beetje neprotsen erop maken en een vijver ernaast! ideaalllll
Thunderbirds are go!!! stijl :P
 
Laatst bewerkt:
van polyester enzo beetje neprotsen erop maken en een vijver ernaast! ideaalllll
Thunderbirds are go!!! stijl :P

hhahaha klapt je halve tuin ineens weg. beetje rook met blauwe verlichting erin... en idd het TB muziekje op de achtergrond...

Ik wil nu! weten wat dat gaat kosten. :) *O*
 
Laatst bewerkt:
ik wil dit topic toch nog even naar boven kicken om aan de TS te vragen wat nu de totale kosten waren om de bike barn in zijn tuin te krijgen. Hoe zijn de ervaringen na een wat langere tijd?

Prijs in euro's was 305. Daar kwam nog 55 euro verzendkosten bij ;(
Maar goed... ik ben er erg blij mee. Het lijkt wel een hoop geld, maar voor een beetje valhelm ben je het ook kwijt.
De barn heeft zijn nut iig al wel bewezen met zware wind en regen. Het ding is oersterk en absoluut waterdicht.
Sinds ik een auto van de zaak heb rijd ik wat minder op de motor, dus wil ik wel dat hij goed beschermd staat. Wat mij betreft is het de prijs dubbel en dwars waard :Y , maar dat moet iedereen voor zich uitmaken natuurlijk.
 
zou dat katbestendig zijn?

wel een goeie oplossing! Al denk ik niet dat ik die tent makkelijk in mn kelderbox krijg, net als mn motortje ;)


Nee dat is het niet :X '( . Ik heb de mijne nu ruim een jaar en de kat is door het doek gezakt. Zo,n beest zit daar graag op want het is hoog. Nu lijkt het hele doek wel een beetje gaar te worden. (Ik heb een Motoshell) Heb hem voor 100 euro gekocht incl verzenden hier op MF) Op zich geen geld voor een zo goede hoes. Alleen jammer dat hij(de MotoShell) op zijn laatste benen loopt. Heb hem nu geplakt met spinakertape. Dit gaat al weer enkele maanden goed.

Is een soort pvc markies niet een idee? Tevens kickje! :P
 
Laatst bewerkt:
Als je het dan nu toch een kick geeft:

Motozoom verkoopt deze (of soort gelijke) nu ook. Zal heel wat verzendkosten schelen.
 
Ik heb nooit een bedrag genoemd, dat heeft iemand ergens geroepen. Ik heb de factuur in £ gekregen en zit eerlijk gezegd nog op de rekening van Visa te wachten. Die zal inderdaad dichter bij de 400 dan 300 liggen.
Er is ook een goedkopere variant van dezelfde fabrikant, de Motoshell, maar daarvan is de stof dunner en lang niet zo sterk. Deze heeft ook maar een jaar garantie t.o. levenslang voor de bike barn.

Daarom dat ze die enkel aan gepensioneerden verkopen :D :+

Ik vind het heel netjes. Je kunt het ook combineren en er een tomatenplantje onder laten groeien.

Ik vind de prijs ok voor wat je krijgt. €400 om je motor handig op te bergen, maar €1200 voor een volledige supersoep-uitlaatlijn-deluxe is dan weer niet te veel :D

*edit: we hebben een fosiel opgegraven
 
Laatst bewerkt:
Kun je niet beter gewoon een markiezen nemen? Exact hetzelfde en een stuk goedkoper denk ik.
En het moet ook wel zelf te maken zijn denk ik zo. Paar latten tegen elkaar. Stoffie er over en als het je 100 euro kost vind ik het veel.
 
Zomaar een nadeel van dit ding tov een hoes:

Als je motor gestolen wordt, merk je het pas als je hem weer nodig hebt, want je kan hem niet zien. Met je motor onder een hoes zie je het meteen.

\OK, wat vergezocht, maar toch ......\
Nou als die hoes €300 waard is nemen ze die ook wel mee ;)
 
Kun je niet beter gewoon een markiezen nemen? Exact hetzelfde en een stuk goedkoper denk ik.
En het moet ook wel zelf te maken zijn denk ik zo. Paar latten tegen elkaar. Stoffie er over en als het je 100 euro kost vind ik het veel.

Volgens mij hebben die speciale scharnieren en goed (pvc doek) is ook niet goedkoop.

Heb dat wel eens gezien voor een scootmobiel.
 
ik vind zoiets wel handig voor mijn schoonmoeder.. kan ze toch gezellig op een stoeltje de plus lezen maar is ze wel uit het zicht! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan