GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou jah ik controleer hem elke 2 week

en door het ongeluk wat ik heb gehad heb ik hem dus gisteren weer gecontroleerd vandaar ik hier achter kwam.
 
voorband moet je helaas wel inrijden ;)

of je doet het beun zoals ik met m'n brommer heb gedaan, eventjes licht opschuren :+ maar weet niet of dat de bedoeling is.
 
voorband moet je helaas wel inrijden ;)

of je doet het beun zoals ik met m'n brommer heb gedaan, eventjes licht opschuren :+ maar weet niet of dat de bedoeling is.
mwah, punt is een beetje dat de siliconen die erin getrokken is, eruit moet "zweten" ;)
dus dat gebeurd alleen bij warme banden, die een tijdje warm blijven...
 
klinkt aannemelijk...

nja met m'n motor zou ik ze ook gewoon inrijden, mja brommer, dat gaat niet zo hard enzo, daar maakt het niet echt veel op uit.
 
klinkt aannemelijk...

nja met m'n motor zou ik ze ook gewoon inrijden, mja brommer, dat gaat niet zo hard enzo, daar maakt het niet echt veel op uit.
brommer maakt het ook wel uit hoor ;)
siliconen zit in de banden om ze beter te conserveren tijdens transport...
ook bij brommerbanden zo... heb er genoeg op de bek zien gaan bij m'n brommerhandelaar in de tijd dat ik brommer reed :P
altijd wel leuk, van die betwetende gassies :9
monteur: wel rustig he, de eerste paar km
gassie: jaja B|

rijdt weg, eerste bocht hoekje om bwooaaaap schraaaap })
 
daar gaan ze nog niet heel plat in
soms heb je gewoon pech (vooral als het op tape staat :+ )
das gewoon een kwestie van koude banden vol met siliconen en net ff iets teveel gas...
zolang je ervoor zorgt dat de voor en achterband recht achter elkaar staan, kan je heel veel doen met nieuwe banden :Y
 
eigenlijk was dan het meest jammere dan eigenlijk dat je het niet kon ZIEN gebeuren...

gixxer met nieuwe banden

MF-er, tevens voorzitter van de CBR club paar jaar geleden :')

})

Die eerste, rijdt hem net uit de showroom, volgens mij zegt ie toch ook iets over zijn nieuwe motor? dan kan het zelfs zo zijn dat ze de banden ingesmeerd hebben met van dat spul om de banden mooi zwart te laten lijken? En dat ze daarom extra glad zijn.

Ik vind die gixxer echt sneu, die geeft ook egt weinig gas!
Die laatste heb ik dan weer minder moeite mee, die wilde duidelijk posen!
 
Laatst bewerkt:
Die eerste, rijdt hem net uit de showroom, volgens mij zegt ie toch ook iets over zijn nieuwe motor? dan kan het zelfs zo zijn dat ze de banden ingesmeerd hebben met van dat spul om de banden mooi zwart te laten lijken? En dat ze daarom extra glad zijn.

Ik vind die gixxer echt sneu, die geeft ook egt weinig gas!
Die laatste heb ik dan weer minder moeite mee, die wilde duidelijk posen!
zou dat iets typisch amerikaans zijn :? heb t hier in nederland nog nooit gezien...
die CBR wilde gewoon ff stoer wegtrekken zonder helmpie op 8-) liep alleen ff anders :')

maargoed, beide zijn natuurlijk PK-pakhuizen, maar met nieuwe bandjes ff oppassen met veel gas in de bochten dus :P
 
zou dat iets typisch amerikaans zijn :? heb t hier in nederland nog nooit gezien...
die CBR wilde gewoon ff stoer wegtrekken zonder helmpie op 8-) liep alleen ff anders :')

maargoed, beide zijn natuurlijk PK-pakhuizen, maar met nieuwe bandjes ff oppassen met veel gas in de bochten dus :P

Huh in autoshowrooms doen ze dat ook hoor hier (iig de zijkanten wel, maar niet het loopvlak!). Enne dat eerste filmpje komt uit Duitsland :+
 
Huh in autoshowrooms doen ze dat ook hoor hier (iig de zijkanten wel, maar niet het loopvlak!). Enne dat eerste filmpje komt uit Duitsland :+
duits dan :+

heb t nog nooit op motorbanden zien zitten ;)

maatje van me doet als hobby ook auto's poetsen, dus dat spul heb k wel es vaker gezien ;)
(hij smeert t er regelmatig op alstie weer es foto's van dat ding moet hebben)
 
Nou mensen mij GS500 gaat de verkoop in.. Ik stap over op een Suzuki DRZ400 Supermoto :)
Vandaag proefgereden en wat een funfactor is dat zeg :)
 
Mensen wat is de beste manier om kleine roestplekken weg te werken zonder alles over te gaan spuiten? Ik heb een Rooie GS500E uit 1993 en wil hem er graag weer wat mooier uit laten zien.
 
Mensen wat is de beste manier om kleine roestplekken weg te werken zonder alles over te gaan spuiten? Ik heb een Rooie GS500E uit 1993 en wil hem er graag weer wat mooier uit laten zien.

de plekjes lichtjes schuren en bijwerken met hammerite in de juiste kleur... Zo heb ik mijn frame plekjes bewerkt en je ziet er nauwelijks wat van ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan