Testa-Rossa
MF veteraan
Nou jah ik controleer hem elke 2 week
en door het ongeluk wat ik heb gehad heb ik hem dus gisteren weer gecontroleerd vandaar ik hier achter kwam.
Ik controleer (en vul) 3x per week. Maar ik rijd dan ook wel veel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou jah ik controleer hem elke 2 week
en door het ongeluk wat ik heb gehad heb ik hem dus gisteren weer gecontroleerd vandaar ik hier achter kwam.
Ik controleer (en vul) 3x per week. Maar ik rijd dan ook wel veel.
middagdutje
pff, ben dat spatbord + buddyhandvat echt meer dan zat.
had ik een kleur rood gespoten, bleek de kleur niet overeen te komen, dus ik weer opgeschuurd, nieuwe spuitbus van de hema en die kwam goed overeen, wil ik lakken, reageert de lak op de verf
nu kan ik al die kloteshit op gaan schuren en dat is echt een kutwerkje voor dat buddyhandvat
had dat toevallig nog staan, stond niet eens op watvoor verf het was dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel snor zou zittenwaarom begin je überhaupt aan hema-verf t is niet op dezelfde basis zoals je lak, dus dat is vragen om problemen (en die kreeg je dus ook ) maar daarnaast hecht t zo goed als jam, 3 uurtjes zon en t is verkleurd, en t bladdert sneller als een eikenboom in oktober in een orkaan.
had dat toevallig nog staan, stond niet eens op watvoor verf het was dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel snor zou zitten
Goedkoop is dus uiteindelijk duurkoop
Nou als ik elke dag moet gaan bijvullen dan stop ik heel gauw!Ik vul na elke rit bij
Nog wel
had ie niet gewoon z'n jiffy uit?Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?
Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?
Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...
klopt, is automatische beveiliging. doordat het bigend lager stuk gaat, komt de krukas scheef te zitten waardoor de motor intern blokkeert. en daarna startie niet meer
superieure technologie!
sinds vandaag is men gs500f op full power
is een groot verschil tov de 25kw
topsnelheid ligt ergens rond de 180/190km/h
en optrekken gaat ook vlotjes genoeg
ohja moest iemand dit belangrijk vinden de suzuki gs500f van 2004 is begrensd met 2 gas schuiven waar de naald inzit, die kosten tussen de 40 en 50€ per stuk en je hebt er 2 nodig
Dat is altijd zo toch?!
1 tip, motip heeft die kleur niet in het assortiment, dus als je wat anders vind hoor ik het graag!Kapje bij Motozoom gekocht
doorzichtige tankpad bij bestelt
SV650 bugspoiler morgen en in het weekend aanpassen en passend maken
Duoseat cover schuren en wit spuiten
en daarna rode verf kopen die precies mijn kleur van de motor heeft
Dus heb genoeg te doen
pff, ben dat spatbord + buddyhandvat echt meer dan zat.
had ik een kleur rood gespoten, bleek de kleur niet overeen te komen, dus ik weer opgeschuurd, nieuwe spuitbus van de hema en die kwam goed overeen, wil ik lakken, reageert de lak op de verf
nu kan ik al die kloteshit op gaan schuren en dat is echt een kutwerkje voor dat buddyhandvat
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?
Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...