GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff, ben dat spatbord + buddyhandvat echt meer dan zat.

had ik een kleur rood gespoten, bleek de kleur niet overeen te komen, dus ik weer opgeschuurd, nieuwe spuitbus van de hema en die kwam goed overeen, wil ik lakken, reageert de lak op de verf :(

nu kan ik al die kloteshit op gaan schuren en dat is echt een kutwerkje voor dat buddyhandvat :/
 
pff, ben dat spatbord + buddyhandvat echt meer dan zat.

had ik een kleur rood gespoten, bleek de kleur niet overeen te komen, dus ik weer opgeschuurd, nieuwe spuitbus van de hema en die kwam goed overeen, wil ik lakken, reageert de lak op de verf :(

nu kan ik al die kloteshit op gaan schuren en dat is echt een kutwerkje voor dat buddyhandvat :/

waarom begin je überhaupt aan hema-verf :X t is niet op dezelfde basis zoals je lak, dus dat is vragen om problemen (en die kreeg je dus ook :P) maar daarnaast hecht t zo goed als jam, 3 uurtjes zon en t is verkleurd, en t bladdert sneller als een eikenboom in oktober in een orkaan. :P
 
waarom begin je überhaupt aan hema-verf :X t is niet op dezelfde basis zoals je lak, dus dat is vragen om problemen (en die kreeg je dus ook :P) maar daarnaast hecht t zo goed als jam, 3 uurtjes zon en t is verkleurd, en t bladdert sneller als een eikenboom in oktober in een orkaan. :P
had dat toevallig nog staan, stond niet eens op watvoor verf het was dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel snor zou zitten :P
 
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?

Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...
 
sinds vandaag is men gs500f op full power *O*

is een groot verschil tov de 25kw
topsnelheid ligt ergens rond de 180/190km/h O-)
en optrekken gaat ook vlotjes genoeg

ohja moest iemand dit belangrijk vinden de suzuki gs500f van 2004 is begrensd met 2 gas schuiven waar de naald inzit, die kosten tussen de 40 en 50€ per stuk en je hebt er 2 nodig :Y
 
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?

Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...
had ie niet gewoon z'n jiffy uit? _O-
 
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?

Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...

klopt, is automatische beveiliging. doordat het bigend lager stuk gaat, komt de krukas scheef te zitten waardoor de motor intern blokkeert. en daarna startie niet meer :)
superieure technologie! ;) :+
 
Laatst bewerkt:
klopt, is automatische beveiliging. doordat het bigend lager stuk gaat, komt de krukas scheef te zitten waardoor de motor intern blokkeert. en daarna startie niet meer :)
superieure technologie! ;) :+


nadeel aan deze techniek is dat de reset vergeten is :W
 
sinds vandaag is men gs500f op full power *O*

is een groot verschil tov de 25kw
topsnelheid ligt ergens rond de 180/190km/h O-)
en optrekken gaat ook vlotjes genoeg

ohja moest iemand dit belangrijk vinden de suzuki gs500f van 2004 is begrensd met 2 gas schuiven waar de naald inzit, die kosten tussen de 40 en 50€ per stuk en je hebt er 2 nodig :Y

das traag, mijn 25kw haalde 175kmh (gs500f 2006)
 
Kapje bij Motozoom gekocht
doorzichtige tankpad bij bestelt

SV650 bugspoiler morgen en in het weekend aanpassen en passend maken
Duoseat cover schuren en wit spuiten
en daarna rode verf kopen die precies mijn kleur van de motor heeft *D

Dus heb genoeg te doen *D
 
Kapje bij Motozoom gekocht
doorzichtige tankpad bij bestelt

SV650 bugspoiler morgen en in het weekend aanpassen en passend maken
Duoseat cover schuren en wit spuiten
en daarna rode verf kopen die precies mijn kleur van de motor heeft *D

Dus heb genoeg te doen *D
1 tip, motip heeft die kleur niet in het assortiment, dus als je wat anders vind hoor ik het graag!
 
pff, ben dat spatbord + buddyhandvat echt meer dan zat.

had ik een kleur rood gespoten, bleek de kleur niet overeen te komen, dus ik weer opgeschuurd, nieuwe spuitbus van de hema en die kwam goed overeen, wil ik lakken, reageert de lak op de verf :(

nu kan ik al die kloteshit op gaan schuren en dat is echt een kutwerkje voor dat buddyhandvat :/

Die heb ik gezandstraald toen ie gespoten moest worden :P dat bladdert pas snel !

Vandaag in Hengelo (OV), op de Oldenzaalsestraat een (grijze ?!) GS met sticker gezien, jij wees terug. Jij reed richting Centrum ik richting Enschede / Oldenzaal.
 
Kwam vd week een rode gs500 tegen, langs de snelweg bij een Shell. Stond zonder olie? Had het over een beveiliging van de gs500 dat hij met te weinig olie niet wilde starten?

Leek me vreemd, hij plofte nog een paar slagen en daarna ging hij niet meer aan...

Laat me raden, in de versnelling uitgezet bij het tanken, of per ongeluk de dodemansknop bediend. Zag het olie lampje branden en kwam toen tot deze briljante conclusie :}

Ohja morgen is het trouwens ook weer oliepeildag :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe aanwinst }) :9~ :] *O*
2005_DRZ400SM_b.jpg


GS wordt in de loop der tijd verkocht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan