Guzzi Cali 1100 + Ural Span project

Vind die bak ook helemaal niet verkeerd staan naast een cali, zeker zo zonder groot scherm e.d. ... Even de cali groen kliederen en je bent klaar....

hoewel de vorm van de bak zich wel heel goed leent om met knikkerbussies en two-tone aan de gang te gaanO-)O-)
 
Dit weekend de span weer operationeel gemaakt. Bussies laten maken en het nieuwe wiel er goed op gezet. Scheelt een hoop geschud :+ zo'n 250km gesjeest dit weekend. Van snelweg tot smalle boeren weggetjes. Hoef komende 6 maanden niet maar naar de sportschool :+ Heb voorelkaar gekregen om in een redelijk scherpe snelwegbocht naar links driftend met het voorwiel de bocht door te komen ... oeps. Toch maar ff wat rustiger de volgende keer. Blijf snelle bochten toch lastig vinden. zeker die naar rechts. de span helt toch best wat. Voelt gek :+ Anyways, heerlijk rond getuft, veel bekijks gehad en 53462983245612956096 vliegen gegeten :+

Bekijk bijlage 1751867

Voorvork zal ook wel lekker wringen denk ik.
 
Valt wel mee hoor... in dat ouwe lijk van mij zat een 40mm vork van een Le Mans... heeft nooit gelekt... en heeft bijna 100.000km gemonteerd gezeten waarvan zeker 75k met zijspan
 
Voorvork zal ook wel lekker wringen denk ik.

tijdens het rijden valt het wel mee denk ik. alleen met remmen krijgt ie wel op zijn flikker denk ik. zeker ook omdat ie op zij gedrukt wordt. Ach als ik ooit es voor-misvormt vorkje vindt dan gooi ik die er in. Ding stuurt best zwaar zo :+
 
Als het asgat asymetrisch is zoals bij een Le Mans 1000 vork, kun je nog 1-2cm winnen door de vork om te draaien...
 
... en de bak in de lucht ... godver.

Reed terug vanaf Hans van Wijk voor handschoenen dacht 1 of andere mafkees bij de grote rotonde bij pijnacker toch maar ff de baan naar links (vanaf de baan naar rechtdoor, die een afscheiding heeft), te pakken ... en daar reed ik, netjes op de rechterbaan voor de sloompies onder ons .... ff een snelle uitwijkende links rechts en floep, bak omhoog. ik stapte er bijna links af maar een stuuractie naar links zorgde er voor dat de bak weer op zijn wieltje stond ... die vent was ook geschrokken want die stond nog een tijdje stil op de rotonde ... ik ga ff schone onderbroek halen :+
 
... en de bak in de lucht ... godver.

Reed terug vanaf Hans van Wijk voor handschoenen dacht 1 of andere mafkees bij de grote rotonde bij pijnacker toch maar ff de baan naar links (vanaf de baan naar rechtdoor, die een afscheiding heeft), te pakken ... en daar reed ik, netjes op de rechterbaan voor de sloompies onder ons .... ff een snelle uitwijkende links rechts en floep, bak omhoog. ik stapte er bijna links af maar een stuuractie naar links zorgde er voor dat de bak weer op zijn wieltje stond ... die vent was ook geschrokken want die stond nog een tijdje stil op de rotonde ... ik ga ff schone onderbroek halen :+
Leuk hè die volledige paniek bij die koekblikker. Zelf ff wat vaker oefenen op deze bijzondere mooie maneuvre........
 
Vandaag maar es een schijfrem geregeld voor de bak. Best lastig nog om dat te vinden, maar tis gelukt. Eerst maar es kijken of het past. Als dat lukt dan heb ik al een klauwtje op het oog. Dan moeten we een schetsplaat maken. En daarna nog es een keer de hydrauliek :+

Weet iemand toevallig een betaalbaar remdruk regelaar?
 
Gewoon de verdeler van guzzi gebruiken en de bakrem koppelen aan de achterrem met een langere banjobout..
Werkt prima.. druk verdeling is niet echt nodig.. De remkracht wordt voldoende "gereguleerd," door een andere schijf en kleinere klauw te gebruiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan