Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag de kettingset van dochterlief vervangen. Inclusief het pasmaken van de paddocstand, Afgebroken bobbin uitboren en een pijpsleutel om het voorste kettingwiel vast te zetten.
Ze had zo'n leuke Guzzi, maar nee, madam moest een Triumph 675 hebben.
Een 3StateS span is zo ontworpen dat je drie dempers van Marktplaats kunt scoren. Gewoon origineel spul, van een R1, Fireblade dat soort werk. Prima dempers, maar voor sommigen niet mooi genoeg. Die kopen Ohlins cs. En zetten vervolgens hun ouwe spul op MP in de hoop dat....Net spul, en nette prijzen ook, 830 euro voor een setje van 3 voor een GS met Heeler is prima te doen. Daar koop je nog geen 2 Ohlins voor
Dat denk ik ook. Maar er zitten geen dure spullen aan een 3S span. Alleen ijzer. En heel veel arbeid......Ik denk dat een 3states span laten bouwen net iets meer zal kosten dan die 830 piek
maar hulde voor jullie insteek!
Wanneer zien we de Goldwing uitvoering de werf af rijden?en ze zijn nogal zeldzaam...
zie er maar eens eentje gemaakt te krijgen in deze bijzondere tijden
Die zijn het zeldzaamst van allemaal!Wanneer zien we de Goldwing uitvoering de werf af rijden?
die gaat er denk ik nooit komen; dat wordt een ducati uitvoeringWanneer zien we de Goldwing uitvoering de werf af rijden?
Ik ben dit weekend weer even bezig geweest. De Smart naaf met schijf in het Smart wiel. De plaatjes tussen de klauw en dan maar passen. klauw te hoog, of het wiel te klein. Lamellenschijf op de bovenkant van de klauw en weer passen. Na een keer of tien kwam het kamertje van de O-ring er door. Dat gaat dus niet werken met deze klauw/schijf combinatie, er moet teveel van de klauw af.Hier wel. Band Ceat 125R12 62S TT | Cinturato CN54 | BandenLeader.nl
Niet goedkoop, maar ik denk dat je hem er niet heel snel onderuit rijd.
Remschijf kan ik wel voor je afdraaien.
Ik ben weer even een paar dagen in het buitenland. Ik geef je een seintje als ik terug ben.Ik ben dit weekend weer even bezig geweest. De Smart naaf met schijf in het Smart wiel. De plaatjes tussen de klauw en dan maar passen. klauw te hoog, of het wiel te klein. Lamellenschijf op de bovenkant van de klauw en weer passen. Na een keer of tien kwam het kamertje van de O-ring er door. Dat gaat dus niet werken met deze klauw/schijf combinatie, er moet teveel van de klauw af.
De schijf is breed genoeg, er kan wel een centimeter van de radius af. Dus Leo, als we iets af kunnen spreken, dan zou ik graag van je aanbod gebruik maken.
wat voor klauw heb je dan , ik heb in mijn zijspannen brembo klauwen met een BMW remschijf , dacht 320 mm. met smart wielen en evt navenIk ben dit weekend weer even bezig geweest. De Smart naaf met schijf in het Smart wiel. De plaatjes tussen de klauw en dan maar passen. klauw te hoog, of het wiel te klein. Lamellenschijf op de bovenkant van de klauw en weer passen. Na een keer of tien kwam het kamertje van de O-ring er door. Dat gaat dus niet werken met deze klauw/schijf combinatie, er moet teveel van de klauw af.
De schijf is breed genoeg, er kan wel een centimeter van de radius af. Dus Leo, als we iets af kunnen spreken, dan zou ik graag van je aanbod gebruik maken.
En dat heb je niet voor hem over. Arm ventje..Alleen jammer dat hij onderweg blijkbaar zijn hoofd gestoten heeft, toen hij thuis kwam dacht hij dat ik wel even zou helpen dat blok naar de tuin te tillen........