Heerlijk hé? Doorrijden

In het leer rijden met deze temperatuur of textiel?

  • Leer! Je bent toch geen mietje!

    Stemmen: 49 28,3%
  • Nee, doe maar textiel. Da

    Stemmen: 89 51,4%
  • NU RIJDEN? Ben je van de pot gerukt?

    Stemmen: 35 20,2%

  • Totaal aantal stemmers
    173
In 't leer kan best. Wel thermo pakkie eronder.. Dag zoals gister was heerlijk geweest om te rijden... al was het op sommige plekjes wel verradelijk!
 
Vandaag was het behoorlijk bagger. Letterlijk, want ik moest een stuk door de berm om de file te omzijlen. Aangekomen op mijn werk bleken mijn kisten toch niet zo waterdicht te zijn als verwacht, dus nu nog steeds natte schoenen die op de kachel staan :+
 
Heerlijk vanmorgen al die kilometers file.
En ik er lekker tussen door, fantastisch.
Van een beetje regen smelt je niet.
Ik kan mijn glimlach niet oderdrukken als ik die koekblikkers zie
:] :] :]
 
En ik als koekblikker maar jaloers naar buiten turen naar al die motoren ;(
Maar ja...in je nette pak op de motor...dat gaat niet gebeuren.

Dat is dus :] in de weekenden. Wel ff :} voor de dappere lieden op de A1 elke morgen.
 
En ik als koekblikker maar jaloers naar buiten turen naar al die motoren ;(
Maar ja...in je nette pak op de motor...dat gaat niet gebeuren.

Dat is dus :] in de weekenden. Wel ff :} voor de dappere lieden op de A1 elke morgen.
dat heb ik anders een heel aantal weken wel gedaan: geen problemen mee. ik heb wel nette pakken die niet snel kreuken (speciaal op gezocht toen ik ze ging kopen).

ik kom netjes kreukelvrij uit mijn textielen pak :P
 
Ik rij hiermee door,wat misbruiken jullie deze periode :?
full


Of; wat rijden jullie??

Zag vanmiddag een RSVMilleR door de bagger;vond ik wel een beetje zonde met al dat zout '(
 
full


bij thuiskomst gaat de Karcher eroverheen en klaar is Kees 8-)

morgen in de ochtend effe kijken hoe glad het is. De regen van vanmiddag is hier aan het opvriezen...
 
En ik als koekblikker maar jaloers naar buiten turen naar al die motoren ;(
Maar ja...in je nette pak op de motor...dat gaat niet gebeuren.

Dat kan anders best. Het gebeurt zelden, maar een heel enkele keer ga ik wel in een pak naar een klant. Broek gewoon onder mijn motorbroek, jasje in de koffer en ter plekke even kistjes vervangen door nette schoenen, jasje aan en de rest in de koffers.

Je moet geen polyester broek hebben want die kreukt inderdaad. Maar die kreukt zelfs als je er in de auto mee zit.
 
Ik rij hiermee door,wat misbruiken jullie deze periode :? (Afbeelding)

Of; wat rijden jullie??

Zag vanmiddag een RSVMilleR door de bagger;vond ik wel een beetje zonde met al dat zout '(

ik misbruik mijn nu 2,5 maand nieuwe V-strom :P
goed in de S100 KorrotionSchutz en er is niets aan de hand :)
 
hebben jullie er ook last van dat ie een beetje stotterd af en toe bij een constant (redelijk laag) toerental? Of ligt dat aan mij en m'n brik?
Heb me laten vertellen dat de benzine in me carbs bevriest oid.

greetz, Jazzy
 
Aangezien ik nog maar 3 maand mag rijden, kon ik écht wel niet wachten tot het weer mooi weer is :9
Ik heb enkel een leder racepak, terwijl iedereen me dat afraadde om in de winter mee te rijden, maar dat voldoet prima.
Ik reed de vorige weekends tochtjes van telkens zo'n 2-3 uurtjes in de namiddag terwijl het maar een goeie 5 graden was.
Een goeie trui eronder, dikke kousen en een jeans en ik heb echt geen koude!
Enkel als het hard regent, moet ik m'n broek en trui uitwringen als ik thuis kom ;)
maar dan neem je gewoon een lekker warme douche *D
 
Kheb niet echt een keus, gewoon elke dag (in textiel) op mijn brik, ongeveer 45 minuten enkele reis. Koud? Tja je vingers misschien, de rest is prima hoor. Liever koud dan nat. Beide tegelijk is het minst aangename. En even er aan denken dat je je gas niet plots helemaal loslaat bij dat eerste stoplicht, dan omzeil je de bevroren carbs ook.
 
hebben jullie er ook last van dat ie een beetje stotterd af en toe bij een constant (redelijk laag) toerental? Of ligt dat aan mij en m'n brik?
Heb me laten vertellen dat de benzine in me carbs bevriest oid.

greetz, Jazzy
Dat zijn inderdaad bevroren carbs. Het is het vocht in de lucht die in je carbs bevriest. Heb ik ook last van als de temperatuur zo rond het vriespunt komt. Zijn hier op het forum wel oplossingen voor te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan