Ik ben al een groot stuk an het teruglezen in de bladzijdes/ hoofdstukken hiervoor maar dat duurt 'n beetje lang.
Ik heb weer wat vragen.
- Welke powervalves hebben jullie en waarom? Er zijn er velen tegenwoordig zie ik.
- Idem voor andere koppen. Bevindingen?
Zijn er ook die met een dikkere voetpakking rijden en een kleinere verbrandingskamer ivm timing cilinders?
- Hoe kom ik in de OP?
De kleur ben ik ook over uit, gaat de Rossi Imola 1999 replica worden viva Italia
Ik heb weer wat vragen.
- Welke powervalves hebben jullie en waarom? Er zijn er velen tegenwoordig zie ik.
- Idem voor andere koppen. Bevindingen?
Zijn er ook die met een dikkere voetpakking rijden en een kleinere verbrandingskamer ivm timing cilinder
Aparte RS125 met droge koppeling en uitlaat onder het zitje, zal wel een ander merk blok in zitten.
≥ Rs 125 - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Te koop rs 125 met zeer snel blok 40pk droge koppeling racer is in nieuw staat.zowel motorich als uiterlijk.bouwjaar 1989link.marktplaats.nl
Cougar PV's, een dikkere voetpakking met dunnere koppakking, stock kop met Arrows. Loopt als een tiet en al geen jaaaren meer open geweest. Ignitech erop en ramt lekker door naar 13.000 rpm.Ik heb weer wat vragen.
- Welke powervalves hebben jullie en waarom? Er zijn er velen tegenwoordig zie ik.
- Idem voor andere koppen. Bevindingen?
Zijn er ook die met een dikkere voetpakking rijden en een kleinere verbrandingskamer ivm timing cilinders?
Dat is een hele mooie curve zeg! Heb jij een kopietje van jou ignitech mapping? Ik ga toevallig binnenkort bezig met mijn ignitech.Cougar PV's, een dikkere voetpakking met dunnere koppakking, stock kop met Arrows. Loopt als een tiet en al geen jaaaren meer open geweest. Ignitech erop en ramt lekker door naar 13.000 rpm.
Wat is je mail?Dat is een hele mooie curve zeg! Heb jij een kopietje van jou ignitech mapping? Ik ga toevallig binnenkort bezig met mijn ignitech.
Dat ligt er aan of de vorm van de kop overeenkomt met je zuiger top en de juiste squish oplevert.Staan op marktplaats 2 aangepaste koppen met recht bougiegat en aangepaste kamer. Is dat wat?
Soort van goedkope vhm-kop oplossing.
Er is een iig een set Tyga's onderweg nu met korte dempers, een bak rivisie set en wat klein spul. Eerst alles monteren incl top-end rivisie nu en kijken wat er verder nog te doen staat.
Welke koppen? Heb ook die uit Italië. Moet er wel een extra voetpakking bijdoen van 0.25. Squish wad iets te klein. Verder perfect. Heb nu boegiedoppen van ngk met 5ohm weerstand. Zo kan ik er kortere bougies indoen zonder weerstand van Brisk.
Welke bandmaten rijden jullie? Ben aan het zoeken, binnenkort ook circuit dagje.
Zit nu 120/60 en 160/60 op.
Met de kortere bougie zou 120/70 misschien ook een optie zijn.
Verder lees ik soms dat er aangeraden wordt om banden met een snelheidsindex H aanbevolen worden. Omdat hogere indexen te stijf zouden zijn? Waar rijden jullie mee op het circuit en straat?