Hoe beveiligen jullie je motor.

Eerst een gewoon schijfrem slotje
Toen een ketting slot Dikke ketting
En binnenkort een motor alarm van SPY

Hopelijk jatte ze hem dan niet
maar agh jah wat moeten ze met een GS500E(Tog weinig waard voor hun)
 
M'n motor staat natuurlijk altijd op het stuurslot, een slot om de remschijf. En een vouwslot om een vast voorwerp zoals een lantaarnpaal vast.
 
Ik heb de volgende beveiligingen:
  1. Motor is lelijk en incourant
  2. Er zit een zijspan aan en daardoor moeilijker mee te nemen (past niet in busje)
  3. en dan nog zo'n zware ketting met slot aan lantaarnpaal vast als ie buiten staat
 
zolang ik niet wakker wordt gaat het jatten ze redelijk makkelijk af..

als ik wakker wordt eindigd hij naast een cliniclown. (hoop ik dan maar)
 
Heb een stuurslot, schijfremslot en losse ketting en een alarm. verder staat de motor binnen in de garage.
Als ze hem mee willen nemen veel succes.

Kunt zo veel doen als je wilt maar als ze hem willen hebben nemen ze hem toch mee enigste wat helpt is een goede verzekering...
 
ten eerste natuurlijk het stuurslot. dan nog is een keer een abus schijfremslot.

en als ie uit mn zicht staat gaat er nog een abus granite extreme plus kettingslot omheen

en thuis twee hondjes erbij, en een dikke zware garagedeur :p
 
Motor zo veel mogelijk in mijn zicht houden. Mocht er iemand ongevraagd aan zitten te rommelen dan komt die niet meer heel thuis.
 
Niet waar. Ik heb de foto vergroot bekeken en zowel in de MP5 als de AR15 zit geen magazijn.



klopt, maar bij de MP-5 valt het minder op.
in geen van de wapens zit een maggazijn!
daarom heb ik gister nog maar ff een exstra schijfremslot met alarm gekocht ;)



GR NEMO
(next time lock en lode)
 
Staat bij mij in de achtertuin in een thuinhuisje welke via een sloot en een set buren if afgesloten van de rest van de wereld.
Ik rij hem dus elke keer voor en na het rijden door me hele huis heen met uiterste precisie.
Als een dief deze ~190 kilo wegende motor over de 3 meter breede sloot of over de (5) heggen die tussen mijn tuin en zijn busje zitten heeft gekregen...dan heeft hij hem verdient.

Als hij niet in de tuin staat gaat hij op stuurslot en schijfremslot, en meestal zit ik dan op een terasje een meter of 5-10 verderop, als ik dan zou zien dat iemand van plan is hem zichzelf toe te eigenen ben ik d'r hopelijk snel genoeg bij om hem hiervan te weerhouden...als het even kan zonder geweld want ik ben niet zo'n fan van mensen in elkaar beuken..ook al zitten ze aan me spullen.
 
Als hij niet in de tuin staat gaat hij op stuurslot en schijfremslot, en meestal zit ik dan op een terasje een meter of 5-10 verderop, als ik dan zou zien dat iemand van plan is hem zichzelf toe te eigenen ben ik d'r hopelijk snel genoeg bij om hem hiervan te weerhouden...als het even kan zonder geweld want ik ben niet zo'n fan van mensen in elkaar beuken..ook al zitten ze aan me spullen.
Je geeft hem dus meteen gewoon een spuitje... :+
 
fgsg1a.jpg
 
Bij mij blokeerd de auto de toegang (busje) en al helemaal met stuurslot waar ze bij mij minimaal opstaan (kleine moeite) krijg je ze er onmogelijk uit zonder eerst het busje te verplaatsen... en geloof me die krijg je niet gauw weg (is automaat dus staat standaard op park dus gaat niet voor of achteruit). Verder heb ik nog Art **** kettingsloten wat heel veel slijpschijfjes kosten en nog wat extra schijfremsloten. En daarbij staan ze vaak ook nog binnen waar je ook niet zo makkelijk binnen komt.
En als toppunt zijn het ook niet bepaald echt waardevolle motoren voor dieven (xv normaal al niet heel veel waard en helemaal als ratbike niet, en me div is een oud model met schade aan topkuip. Me Dax is het meeste waard maar die staat altijd binnenshuis en word ook nog eens bewaakt door de hond, die genoeg power heeft om je arm/been er echt af te bijten :P

spock.JPG


En binnenkort zitten in ze allemaal ook weer een alarm, altijd handig.

En daarbij is er bijna altijd iemand thuis en wakker (ik ga laat naar bed zelf en de rest komt heel vroeg uit bed), en de hond is ook gauw wakker bij onraad ;)

Al met al niet echt aantrekkelijk om bij mij te gaan shoppen als dief dacht ik zo...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb drie eeeh, sinds gisteren 4 BMW's....

1tje ligt uit elkaar, die stelen ze niet
2e heb ik zelf gespoten in niet originele kleuren met niet originele accessoires (die willen ze niet)
3e heb ik een zijspan aan geknoopt.... oude Dnepr bak, te lastig
4e.. oeps, die staat goed op slot. Maar is ook al niet origineel....

mwaah, BMW's liggen sowieso slecht in de handel :X B| O-)
 
Mja knappe jongens als ze hiermee wegrijden:

SP_A0429.jpg










En voor als ie weer in elkaar zit heb ik brutus altijd nog:

dragon-1024x768-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb drie eeeh, sinds gisteren 4 BMW's....

1tje ligt uit elkaar, die stelen ze niet
2e heb ik zelf gespoten in niet originele kleuren met niet originele accessoires (die willen ze niet)
3e heb ik een zijspan aan geknoopt.... oude Dnepr bak, te lastig
4e.. oeps, die staat goed op slot. Maar is ook al niet origineel....

mwaah, BMW's liggen sowieso slecht in de handel :X B| O-)

zo jouw verzameling groeit aardig zo!

ik weet niet of BMW zo slecht in de handel is, er is zelfs een zijspancombi recentelijk gejat....
zie topic
Gestolen: BMW R1150GS met zijspan
 
Terug
Bovenaan Onderaan