A
Anoniempje622
Guest
Ik pak de bromscootert met Heidenau K66, rijdt prima op sneeuw ook al is die bevroren. Thuiswerken gaat m voor mij niet worden helaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bikkel valt wel mee. Een dag overslaan gaat nog, een week wordt lastig, maar twee weken is onmogelijk.dat doe je goed bikkel
laat het maar gouw boven de 14/15 gr worden
dan trek ik hem ook weer naar buiten
Misschien is het wel een pekelbike. (BMW twee maanden oud en 1.800 km )Ik zou die hoes even laten voor wat hij is. Spoelt meteen de ergste pekel er weer af.
Het viel mij enorm op hoe verschillend er gepekeld wordt.Hopelijk regent het gelijk effe goed door, want met de vochtige pekel wordt het pas echt een smerige zooi. Zie je helemaal geen ruk meer door je vizier.
Het viel mij enorm op hoe verschillend er gepekeld wordt.
Op het ene traject had ik met een half uur al een zwart vizier. Na het schoonmaken met WC papier weer snel zwart.
Vanaf de regio Rotterdam alleen nog maar een nat, maar blank vizier gehad. Thuis afgeveegd en ook schoon
Mijn ketting/motor is 1.800 kilometer oud en roest.Wat hier nog niet staat, maar wat ik wel doe met dit weer is de ketting veel vaker smeren, ivm roest. Je velg maak je in het voorjaar maar weer schoon.
Je hebt alleen van die vierwielers die een spray opwerpen. Ze zouden verboden moeten worden.Viel bij mij net ook wel mee, mede ook omdat het hard genoeg regende om mijn vizier schoon te spoelen.
Mijn ketting/motor is 1.800 kilometer oud en roest.
Wel heb ik met inrijden twee keer de olie vervangen en de dealer tijdens de 1.000 kilometerbeurt bij 1.400 kilometer officieel.
Je hebt alleen van die vierwielers die een spray opwerpen. Ze zouden verboden moeten worden.
Uit een ander topic:
Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23
Bekijk bijlage 1350124
Wat hier nog niet staat, maar wat ik wel doe met dit weer is de ketting veel vaker smeren, ivm roest. Je velg maak je in het voorjaar maar weer schoon.
Dat ga ik vast niet redden. Je bent een held.Bij mijn vorige motor heb ik ruim 10.000 km de ketting niet gesmeerd als test. Gereden door pekel en weer en wind. Na 10k was de ketting nog steeds strak zonder gekke punten. Hij zag er compleet verroest uit maar dat bleek allemaal oppervlakkig. Een goede wasbeurt en hij leek als nieuw. Goed spul, zo'n ketting met o-ringen.
Bij mij zelfs mét regelmatige smering heb ik af en toe stroeve stukken (die na smering weer soepel worden). Is een DID ketting met X ringen, volgende keer neem ik een iets duurdere.Bij mijn vorige motor heb ik ruim 10.000 km de ketting niet gesmeerd als test. Gereden door pekel en weer en wind. Na 10k was de ketting nog steeds strak zonder gekke punten. Hij zag er compleet verroest uit maar dat bleek allemaal oppervlakkig. Een goede wasbeurt en hij leek als nieuw. Goed spul, zo'n ketting met o-ringen.
oh yeay ik zweer bij mijn Gerbings!Verwarmde handschoenen! Met 5 graden op standje maximaal zit je nog met zweethanden. Verder veel lagen kleding aan.
Bij mij zelfs mét regelmatige smering heb ik af en toe stroeve stukken (die na smering weer soepel worden). Is een DID ketting met X ringen, volgende keer neem ik een iets duurdere.