Je hoogste snelheid ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar rijden jullie eigenlijk zo hard,snelweg?ik bedoel de kans dat je geflitst is tegenwoordig erg groot en als ik eerlijk ben durf ik hem nergens open te trekken.Ja in de polder waar niemand komt,enkel daar zijn de wegen te kort om op topsnelheid te komen.................
 
waar rijden jullie eigenlijk zo hard,snelweg?

Zoals je in m'n laatste post in dit topic kunt zien heb ik mijn hoogste snelheden met de auto o.a. in België gereden (de rest gewoon in NL), op de snelweg van Luik naar Verviers en verder richting Sankt Vith, de E42/A27 is dat. Daar heb ik tot nog toe geen 'polies' gezien en heb eens ff lekker doorgeplankt, vooral in die paar dips die in de weg zitten: goed overzicht en lang naar beneden (en ook weer omhoog natuurlijk). Op de motor moet dat daar zeker ook lukken. Rij je nog wat verder, kom je bij Wittlich (Duitsland) uit, en vanaf daar kun je oostwaarts richting Koblenz (A1/A48). Op die weg kun je je ook -legaal- helemaal de pokkuh rijduh... :]
 
240 km per uur en ik kon gelijk mijn rijbewijs inleveren, weet ik veel dat die lui achter mij reden, inderdaad de video boys, nooit meer 8-) jammer dat de mannen van wegmisbruikers er niet bij waren :P
 
waar rijden jullie eigenlijk zo hard,snelweg?
Zoals je in m'n laatste post in dit topic kunt zien heb ik mijn hoogste snelheden met de auto o.a. in België gereden (de rest gewoon in NL), op de snelweg van Luik naar Verviers en verder richting Sankt Vith, de E42/A27 is dat. Daar heb ik tot nog toe geen 'polies' gezien en heb eens ff lekker doorgeplankt, vooral in die paar dips die in de weg zitten: goed overzicht en lang naar beneden (en ook weer omhoog natuurlijk). Op de motor moet dat daar zeker ook lukken. Rij je nog wat verder, kom je bij Wittlich (Duitsland) uit, en vanaf daar kun je oostwaarts richting Koblenz (A1/A48). Op die weg kun je je ook -legaal- helemaal de pokkuh rijduh... :]

Ik heb mijn topspeed ook in Belgie gereden, ook op de snelweg richting Namen.
In de buurt van Luik wil ik ook nog wel eens opentrekken.
Kortom: in het Franstalige gedeelte (Wallonie) van Belgie... minder controle en flitspalen. :]
 
180 op de A4, van Hoofddorp naar NieuwVennep. Reed op de een-na linkerbaan en werd nog ingehaald door een Mercedes ook. Ik had wind mee en hij wilde nog harder, maar ik moest de afslag hebben.
Dat was voor de Traject-controle en sindsdien heb ik slechts enkel nog de 160 aangetikt. er moeten even nieuwe punten in, want bij 6000rpm begint hij te stotteren (rode zone begint bij 7000 rpm).
 
Gister weer effe flink lopen blazen op de A6 richting Emmeloord. Het windje lkkr in de rug en gaan. Bij de 270 :} had ik het wel gezien. Scheelt wel hoor een ander dempertje!!
 
Okay, het is lullig om na de topsnelheid van een busa te staan maar met mijn R6je heb ik toch eens 266 km/h gereden. Het zweet brak mij uit, hoe flik je het dan om in godsnaam 325 te rijden? :}
 
Hoe ken dat nouw..

Ik heb een keertje tijdens een kartwedstrijd gesproken met een belgische kart-collega en die hadden dus ook zo'n vw transporter! 2.5l tdi met standaard 174pk. Ze hadden dat ding dus ook getunend en deze zat nu rond de 210-215pk!
Hij had wel al een paar gti'tjes het snot voor de ogen gereden :}
Geweldig wat een wagen! Creme kleurig lederen bekleding en gewoon echt alles erop en eraan! Echt een puike wagen :9

Qua snelheid op de motor heb ik 150 gereden met lessen op een cb600!
In de auto 247 km/h met de megane en in de begrenzer!
 
vandaag voor het eerst op een 1000cc 4 cilinder gereden,de yamaha R1 2005.Gaaf hoor.Ook even doorgetrokken en kwam uit op de 285km in zijn 5.(niet verder vertellen maar poepte zowat in m'n broek)
 
rijd al poosje weer onbegrenst, maar wel als eerst getest wat nou de top was...
nou een magere 210 :(
genoeg voor een nacked want ben dan wel niet groot, ik vong genoeg wind...
je hoofd rechthouden is dat heele klus, laat staan zitten blijven.
Minuutje gaat wel maar zeker niet langer zo hard...
160-170 gaat mooi.
ben trouwens wel op zoek naar iets sportiefere fiets nu ik onbegrenst mag. honda vfr of yamaha fzr 1000 of iets in die trand. (jha i know is ook al een heele breede selectie)
 
Hmmm.. heb een YZF759R maare harder dan 180 ging niet ivm balhoofd speling, niet mee te rijden nu balhoofd gerepareerd motor in stalling>maart maar weer eens uitproberen!!!

Laterz Alex })
 
Laatst bewerkt:
Lege autostrade behalve een wit bestelbusje in de verte, komt korter en korter terwijl ik vol gas blijf geven, kijk op mn teller 290km/h, kijk heel ff naar het busje net voor ik het passeer... Blauwe lampen, strepen, Politie...

Ze deden geen moeite om me te achtervolgen rofl

Gsx-R 750 ( 2004 ) = raket!

Denk niet dat ik ooit nog zo een snelheid zal doen, is gewoon te snel voor mij, 240 is de top dat ik me nog comfortabel voel, geef mij maar acceleratie van 0 - 200 km/h
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan