Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kawasaki heeft deze motor waarschijnlijk eind 1971 in elkaar gezet als een 350 S2 model jaar 1972. Dit is ook te zien aan diverse onderdelen met merktekens welke de productie datum weergeven. Velgen, lichtschakelaar en claxon zijn alle geproduceerd in april 1971. Apart is dat de achtervelg 1-4 als datumaanduiding heeft en de voorvelg 1D, beide 1971 en 4e maand.
Frame- en bloknummer zitten rond de 1800, niet extreem laag maar wel uit de eerste serie. Vreemd dat de eerste toelating van januari 1973 is, winkeldochter die een jaartje in de showroom heeft gestaan? Het kenteken wat bij de motor hoorde toen ik hem kocht begon met MF, leuk hier op MotorForum maar een kenteken wat meer in het tijdsbeeld past had toch mijn voorkeur. Het MF kenteken was in 1983 als vervangend kenteken afgegeven. Bij de RDW geïnformeerd of het oorspronkelijk kenteken nog beschikbaar was en jawel dat was mogelijk. Wel even € 42 overmaken en ‘t was zo gefikst. Nu een mooie donkerblauwe plaat beginnend met VR.
Haha, ja dat mag ook wel. Cilinders en koppen zijn alweer retour van Texel. Foto is daarna genomen.Goed bezig, ziet er goed uit! Die cilinders zien er zo op de foto ook al goed uit.
Misschien is jouw oude ex wel bij mij terecht gekomen.Ik heb in het verleden ook een S2 gehad, en die had ook van die dikke koppakingen. Exact hetzelfde als die van jouw. Zouden die dingen er met een reden ingezet zijn?