Kwastert aan de TRX 850!

Alvast een teaser, of hoe heet dat? Binnenkort, vanavond of anders morgen een update!
 

Bijlagen

  • 15702824269273661322618123445041.jpg
    15702824269273661322618123445041.jpg
    192,2 KB · Weergaven: 33
Dat levert hier nog niet problemen van dien aard op...
Wel genoeg andere uitdagingen, maar niet op motor vlak. Zeker niet qua aantal...

Zelfs niet toen de verzekeringsagent vorige week uitdrukkelijk benadrukte richting vrouwlief dat ik toch echt 8 motorkentekens op naam heb.
Gelukkig kon ik haar snel geruststellen dat er binnenkort nog een 9e bij komt 🤫
 
Dat levert hier nog niet problemen van dien aard op...
Wel genoeg andere uitdagingen, maar niet op motor vlak. Zeker niet qua aantal...

Zelfs niet toen de verzekeringsagent vorige week uitdrukkelijk benadrukte richting vrouwlief dat ik toch echt 8 motorkentekens op naam heb.
Gelukkig kon ik haar snel geruststellen dat er binnenkort nog een 9e bij komt 🤫
Zij heeft vier kinderen toch? (Oja, jij ook :+)
 
Of je bent getrouwd
Ben ik en dat is geen enkel probleem. Ruimte wel.. Staat er één op oprit onder carport, ééntje in garage. Het is meer dat ik het zonde vind van het weinige gebruik, je ontwikkeld toch een voorkeur. De andere staat maar. Bovendien ben ik een half jaar per jaar in het buitenland.. En ik heb net m'n naam weer eer aan gedaan en nog een 4 wielig project gekocht...

Maar we waren bij kwastert, super mooie combi wordt het. Ben heel benieuwd of de TRX je gaat bevallen.
 
Machtig mooi spulleke! Wat een luxe. En die andere was al zo mooi. Ben heel benieuwd wat je rijervaring is.
 
Supercool!!
Het voorwiel staat mooi in lijn met de rest van de motor.
Ik heb nog wel een aantal spantangen liggen om je stoeltje bevestiging om te bouwen naar snelsluiting als je interesse hebt.
 
Supercool!!
Het voorwiel staat mooi in lijn met de rest van de motor.
Ik heb nog wel een aantal spantangen liggen om je stoeltje bevestiging om te bouwen naar snelsluiting als je interesse hebt.
Spantangen heb ik wel over gedacht. Ook spansluitingen heb ik bekeken. Maar die zijn of lomp, of niet degelijk genoeg.
 
Mooi man, mee naar Bot?
Naar het bot mag de xj mee........
Supercool!!
Het voorwiel staat mooi in lijn met de rest van de motor.
Ik heb nog wel een aantal spantangen liggen om je stoeltje bevestiging om te bouwen naar snelsluiting als je interesse hebt.
Het voorwiel staat op dezelfde plek als origineel.
 
Mooi gemaakt. De voorpartij ziet er vanaf links nooi schoon uit. Het warteltje zou ik nog even over nadenken. Persoonlijk zou ik voor een eierkist sluiting gaan. Er is vast iets moois te koop in de bootjes wereld.
 
Mooi gemaakt. De voorpartij ziet er vanaf links nooi schoon uit. Het warteltje zou ik nog even over nadenken. Persoonlijk zou ik voor een eierkist sluiting gaan. Er is vast iets moois te koop in de bootjes wereld.
Warteltje?? Het is een excentersluitingO-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan