Marco Simoncelli

Status
Niet open voor verdere reacties.

TavulliaVale

MF veteraan
12 aug 2006
2.561
0
Ik vind dat deze wk van de 250cc een eigen topic verdiend heeft!

Hij is een groot favoriet van me!


In dit topic graag alle ins & outs mbt SuperSic!

simoncoc8.gif
 
Laatst bewerkt:
Sport | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Simoncelli racet ook buiten circuit
ROME - Motorcoureur Marco Simoncelli racet ook buiten het circuit. De Italiaanse wereldkampioen in de 250cc-klasse werd onlangs geflitst in ministaatje San Marino met een snelheid van 105 kilometer per uur op een weg, waar slechts 50 was toegestaan. De politie hield Simoncelli staande, nam zijn rijbewijs in en deelde een boete van 400 euro uit.


marcosimoncelli_jpg_622497e.jpg




En voor de rest een superrijder. Jammer dat hij de eerste wedstrijd er niet bij zat.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst het nieuws rondom Sic.

Nieuws: Simoncelli racet ook buiten circuitDoor Motormeuk op dinsdag 21 april 2009 om 23:57

Bron: http://www.telegraaf.nl/t...ook_buiten_circuit__.html

Motorcoureur Marco Simoncelli racet ook buiten het circuit. De Italiaanse wereldkampioen in de 250cc-klasse werd onlangs geflitst in ministaatje San Marino met een snelheid van 105 kilometer per uur op een weg, waar slechts 50 was toegestaan. De politie hield Simoncelli staande, nam zijn rijbewijs in en deelde een boete van 400 euro uit.

Het roekeloze rijden kan meer vervelende gevolgen hebben voor de Italiaanse krullenbol. De politie van San Marino moet nog bepalen hoe lang de 22-jarige wegracer zijn licentie kwijt is. Bovendien is niet helemaal duidelijk of het rijverbod ook van kracht is voor circuits. In dat geval komt zijn deelname aan het WK in gevaar.





Bron: motorionline.com



_O- zie het nut er niet van in om zijn race licentie daarom in te trekken

Komt wel goed :)
 
Haha Rick we waren tegelijkertijd.


Anyway, de progressie die Sic heeft gemaakt vorig seizoen vond ik echt geweldig. Hij heeft zich echt ontpopt tot een zeer belovende rijder voor de toekomst :) :Y

Ik volg hem nu sinds zijn eerste jaar in de 125cc, ben van plan om dit nog lang te doen :)
 
Haha Rick we waren tegelijkertijd.


Anyway, de progressie die Sic heeft gemaakt vorig seizoen vond ik echt geweldig. Hij heeft zich echt ontpopt tot een zeer belovende rijder voor de toekomst :) :Y

Ik volg hem nu sinds zijn eerste jaar in de 125cc, ben van plan om dit nog lang te doen :)

full



2 zielen, 1 gedachte.... in dezelfde minuut.


Nu Rossi straks naar de Rallywagens gaat over 2 jaar hebben we weer een nieuwe held op 2 wielen nodig en deze jongeman is de eerste troonopvolger... :Y

l3748295.jpg
 
[afbeelding]


2 zielen, 1 gedachte.... in dezelfde minuut.


Nu Rossi straks naar de Rallywagens gaat over 2 jaar hebben we weer een nieuwe held op 2 wielen nodig en deze jongeman is de eerste troonopvolger... :Y

[afbeelding]

Dat kan che spettacolo zijn :9

Rossi gaat niet weg over 2 jaar, het zijn maar geruchten zoals zovelen.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


2 zielen, 1 gedachte.... in dezelfde minuut.


Nu Rossi straks naar de Rallywagens gaat over 2 jaar hebben we weer een nieuwe held op 2 wielen nodig en deze jongeman is de eerste troonopvolger... :Y

[afbeelding]

Simoncelli zal in z,n levens dagen het niveau van Rossi niet halen of overtreffen.
Hij is goed maar om hem te vergelijken met Valentino neej :N
 
Laatst bewerkt:
Simoncelli zal in z,n levens dagen het niveau van Rossi niet halen of overtreffen.
Hij is goed maar om hem te vergelijken met Valentino neej :N


In meerdere opzichten gelijk maar in sommige opzichten niet.
Net zo'n frappant figuur.
Net zo'n Italiaan

Ik denk dat er in onze generatie niet snel meer een Rossi overtreffer komt.
Vergelijk het met Agostini. Ook zo'n enorme grootheid.
Of Kevin Schwantz, qua rijstijl te vergelijken met Rossi op puur lefgebied, inhalen en rempunten verleggen.
 
De politie van San Marino moet nog bepalen hoe lang de 22-jarige wegracer zijn licentie kwijt is. Bovendien is niet helemaal duidelijk of het rijverbod ook van kracht is voor circuits. In dat geval komt zijn deelname aan het WK in gevaar.
Hoe kan dat nou? Er rijden zat Italiaantjes van 16-jaar in de 125cc, die hebben dan toch ook geen licentie? :?

Simoncelli is zeker een goede rijder, en af en toe net zo gestoord als Andrea Iannone! Heb nog niet echt grappen en grollen gezien van Simoncelli, maargoed... het zijn niet allemaal Rossi's of Lorenzo's. Ben benieuwd of hij zijn titel weet te prolongeren, vorig jaar kende hij ook een slechte seizoensstart en werd toen na een spannend jaar wereldkampioen. Zeker een kerel om in de gaten te houden! *D

Wat hij vooral niet moet doen is te snel doorstoten naar de MotoGP, het lijkt erop alsof men iedereen tegenwoordig maar zo snel mogelijk wil laten doorstromen naar de MotoGP.
 
Laatst bewerkt:
~
Simoncelli is zeker een goede rijder, en af en toe net zo gestoord als Andrea Iannone! Heb nog niet echt grappen en grollen gezien van Simoncelli, maargoed... het zijn niet allemaal Rossi's of Lorenzo's. Ben benieuwd of hij zijn titel weet te prolongeren, vorig jaar kende hij ook een slechte seizoensstart en werd toen na een spannend jaar wereldkampioen. Zeker een kerel om in de gaten te houden! *D

Lorenzo grappen en grollen? Is een cocky eikel die Rossi probeert na te doen.
 
Lorenzo grappen en grollen? Is een cocky eikel die Rossi probeert na te doen.
Ach ja, iemand anders dan Rossi maakt een grapje, een grol of een show en het is meteen nadoen?! :W Word er een beetje moe van. Rossi is Rossi, Lorenzo is Lorenzo. Ik ben juist blij dat er iemand bij is gekomen als Lorenzo, zeker zijn laatste jaar in de 250cc met die dubbelganger iedere keer was geweldig!

Maargoed, het gaat hier over Simoncelli! Wat meer humor erbij, en die kerel komt er echt wel! :}
 
Ach ja, iemand anders dan Rossi maakt een grapje, een grol of een show en het is meteen nadoen?! :W Word er een beetje moe van. Rossi is Rossi, Lorenzo is Lorenzo. Ik ben juist blij dat er iemand bij is gekomen als Lorenzo, zeker zijn laatste jaar in de 250cc met die dubbelganger iedere keer was geweldig!

Maargoed, het gaat hier over Simoncelli! Wat meer humor erbij, en die kerel komt er echt wel! :}

Ik deel jouw mening over Lorenzo,ik denk dat hij naar een vliegende start en terugkeer op aarde zijn plaats weet.(Wat kan die jongen spectaculair afstappen)
Volgens mij gaan we hier nog wel raceplezier aan beleven.
Wie ik in de 125 volg is de kleine Marquez(schrijf ik dat goed)absoluut een mannetje met racekarakter die als hij niet met drank en vrouwen in aanraking komt het gaat maken *D
 
Marco Simoncelli is terug en hoe!!!

26102.jpg




Een kleine twee weken rust heeft regerend 250cc wereldkampioen Marco Simoncelli goed gedaan. De Metis Gilera rijder profileerde zich in de eerste vrije traiing duidelijk als sterkste rijder.



Een kleine drie weken geleden brak Marco Simoncelli tijdens een training met een crossmotor het schippersbotje in zijn rechterpols te breken. De Italiaan probeerde er een week later in Qatar nog wat van te maken maar trok zich na de training terug. We zijn nu anderhalve week verder en tot ieders verbazing is de Metis Gilera rijder verreweg de snelste rijder op het Twin Ring Motegi circuit.
Al in het begin van de sessie zagen we de regerend wereldkampioen naar de snelste tijd komen en daar ook elke keer weer terugkeren nadat andere rijders, zoals Hiroshi Aoyama en Mattia Pasini, een snellere tijd hadden weten te noteren. Pasini ging in een van zijn latere pogingen nog onderuit maar bleef ongedeerd.

Uiteindelijk was Simoncelli 0,602s sneller dan Aoyama terwijl in de eindfase Alvaro Bautista zich nog voor Pasini wist te wurmen. Alleen de top vier wist binnen een seconde van Simoncelli te blijven en onder de 1'54 te komen.

Hector Barberá, winnaar van de ingekorte eerste 250cc race van het seizoen, noteerde de vijfde tijd voor Raffaele de Rosa, Gabor Talmacsi, Mike di Meglio, Roberto Locatelli en Alex Debon. Jules Cluzel, de verrassing in Qatar, kwam niet verder dan de 14e tijd.


BRON: Racesport.nl
Disclaimer en copyright ©
 
Sic foto shitload :)

232923__preview_big.jpg


25-1.jpg


504917.jpg


Met Rossi, na winnen wk titel

600-1.jpg


76223713.jpg

76225489.jpg

504917.jpg


20080412sicoperta_G.jpg


20080412sic3_G.jpg


20080412sic2_G.jpg


Marco_Simoncelli.jpg


En zijn nieuwe helm :)

spaceballs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat is die gozer godsgruwelijk lelijk,maar goed dat ie in het dagelijks leven een helm draagt.

And look who's there, jaloers? '(

Wat boeit het er toe HOE knap iemand is, alsof dat iets uitmaakt |(


En zeg je ook nog dat hij godsgruwelijk lelijk is?



whahahahaha _O-


No way! Simoncelli is een erg mooie jongen :)

:W
 
Simoncelli targets WSBK top five

Reigning 250cc world champion Marco Simoncelli is hoping to be in the top five during his World Superbike debut at Imola this weekend.

After a successful two-day test earlier this week at Mugello, Simoncelli was confirmed as racing the factory Aprilia RSV4 - in place of the injured Shinya Nakano and alongside fellow Italian Max Biaggi.

“I did some testing with Aprilia and things went quite well, I hope I can be as quick here,” said Simoncelli at Imola on Thursday. “It's clear that it's going to be tough but I must try and do a good job, set the bike up and be as quick as possible in the race.

“My rivals are all strong, starting with Biaggi, and then Spies, Fabrizio, Rea, a load of guys. For sure it'll be a great battle, a satisfactory result for me would be in the top five, it would be like a win!”

Simoncelli is a winner of ten 250 and two 125 grands prix. The 22-year-old Gilera rider, who now has only a slim chance of retaining his crown, will graduate to MotoGP next season with Gresini Honda.

Biaggi - a four-time 250GP world champion, 13 time 500GP/MotoGP race winner and four time WSBK race victor – is happy to have Simoncelli alongside him... providing he's slower!

“It's great that guys like Simoncelli come and race occasionally in Superbike,” said Max. “It does their experience and our championship a lot of good. But I won't be as happy for sure if he goes quicker than me!”

Biaggi has taken one win and five podiums with the brand new RSV4 to hold fifth in the standings with three rounds to go.

Imola is returning to the World Superbike calendar for the first time since 2006. A test session on the slightly revised layout was held in July.

Of the 22 WSBK races held so far this season, title leader Ben Spies (Yamaha) has won 12, Noriyuki Haga 6 (Ducati), Jonathan Rea 2 (Honda), Michel Fabrizio 1 (Ducati) and Biaggi 1(Aprilia).

Bron: crash.net.

Top 5 dus, voor Simoncelli. Denk dat 'ie het wel aan zou moeten kunnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan