Morgenochtend AVD! Zo zenuwachtig als maar kan zijn!

Geen paniek!

Paar jaar terug mijn chauffeurs-RBW toch gehaald.Ik zou een paar routes hebben moeten bestuderen, maar had net die, welke werd opgedragen niet goed bekeken.

Na de eerste 5 min toen ook ikzelf constateerde dat ik helemaal fout was begonnen, (stom want ik zou dit hebben kunnen voorbereiden)gaf ik de examinator aan dat we misschien maar weer terug moesten rijden naar het CBR examen centrum. Maar hij gaf aan dat ik toch maar gewoon door moest gaan. Tijdens het verdere praktijk-examen heb ik geen fouten meer gemaakt en daarom toch geslaagd. Wel gaf hij me aan dat ik na mijn start-uitglijder niet veel ruimte meer had om toch te slagen.

Hoe dan ook ........Toch geslaagd!
Moraal in dit verhaal: Als er toch iets fout gaat, niet gelijk in paniek raken en gewoon verder doen wat je geleerd hebt! SUCCES!
 
Als je niet in ieder geval een klein beetje rijden kon had je instructeur het examen niet aangevraagd lijkt mij. Dut dat deel zal wel zo ongeveer goed zitten.
Zenuwen, Dan sluit ik mij aan bij anderen een paar bananen er in , oraal dan natuurlijk, rectaal rijd wat lastig.
Heb er zelf ook baat bij gehad, zowel AVB als AVD in een keer gehaald, terwijl ik normaal gesproken gewoon over mijn nek ga van de zenuwen voor een examen.
 
AVD is niks meer dan een fijn stukje rijden. Laat zien dat je een motorrijder bent en geen automobilist die toevallig op een motor zit. En: JIJ hebt het leukste motorvoertuig, de motor! Het is jouw feestje. En het laatste wat de examinator wil is jouw tronie nog een keer zien bij een her-examen.
 
Laatst bewerkt:
Die banaan is ook goed voor je banaan score _O-

Maar een paar borrels voor je gaat slapen helpt ook, niet overdrijven natuurlijk.

Maar waarschijnlijk komt dit advies te laat want je moet nu toch wel op je nest liggen.

Maar toch, heel veel succes :W

full
 
In dat zelfde topic van heul lang geleden werd volgens mij ook gesproken over een aardappel in je jaszak, nietwaar? Schijnt ook heel goed te helpen :Y

Dat is voor als je op moet voor je vaarbewijs. Zodat je een sterke connectie houdt met de aarde. In je ene zak een aardappel en in je andere zak een handje zand.
 
Maar mocht je echt veel last hebben en niet slagen, ga dan volgende keer naar je huisarts om een betablokker te halen zoals metoprolol. Dat helpt echt en is ook officieel toegestaan. Een bètablokker blokkeert deels de werking van adrenaline.

Maar succes straks!!
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk geslapen maar dat terzijde heb ik er heel veel zin in! We gaan straks gewoon even een lekker stukje rijden zoals altijd! Alleen nu dan met een examinator eracher, ach merk ik vast niks van :D.

Jullie zijn geweldig met alle tips! Behalve dat zenuwen wegdrinken dan, daar ben ik niet zo van :p
 
Laatst bewerkt:
Lieve motorrijders :)

Ik heb morgenochtend (9:50!) het avd examen maar ik ben zo zenuwachtig :(! Heeft iemand een tip om lekker te gaan slapen en er met (iets minder) zenuwen dat examen in te gaan. Zenuwen voor het AVB examen was niet te vergelijken, had niet gedacht zo zenuwachtig te zijn.

Iemand tips?

Nou las ik een topic van heul lang geleden over een banaan eten voor het examen, dat heb ik gedaan voor het AVB en dat ga ik natuurlijk morgenochtend ook weer doen!

_O-

Gewoon inprenten dat je met een pleziereitje bezig bent
 
Succes en we geloven in je kunsten!!
Lekker genieten vandaag en positief blijven denken.
Komt helemaal goed!!!
Vr Gr Erwin
 
Adem in, adem uit. :+

Ik heb voor mijn gevoel achterlijk veel fouten gemaakt tijdens mijn examen, maar toch geslaagd. Zolang het geen fouten zijn die kunnen resulteren in echt gevaar niks aan het handje. :Y

(Keertje verkeerde weg ingereden, keertje knippers te laat aan, etc. Boeit allemaal niet. Als je maar niet dingen gaat doen zoals krap invoegen tussen vrachtwagens etc.)
 
Ik stap nu op de motor voor een rijlesje (en om naar het cbr te rijden) nog een uurtje dan 'voor het eggie!'
 
Ben wel blij dat er een nieuw spannend topic is want dat gejatte R1 topic ging nergens meer over
 
En wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Je zakt, moet het over een paar weken nog een keer proberen en gaat voor een paar 100 euro de bietenbrug op. Dat was vroeger met eindexamen wel erger, zullen we maar denken ;) Hier hangt uiteindelijk niet zoveel vanaf
 
Geslaagd!!!

examen ging perfect! Zeer vriendelijke examinator.

Sorry dat 't zo lang duurde ik had op de terugweg van het CBR naar het huis van mijn rijinstructeur een klapband (voorband) schrok me kapot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan