Moto Guzzi

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Hey,
Eergisteren zag ik op zo'n praatjesmakersverkoopprogramma (volgens mij Wannahaves) presentator Sander Foppele op een hele mooie Moto Guzzi rijden. Net toen ik dacht dat het item hierover ging beginnen, begon hij aan een Bleekemolen Race Experiende. Ik was dus net te laat met instromen op de TV. Weet iemand op welke Guzzi hij zat? Ik vond deze bike in ieder geval erg vet.
Zijn hier op het forum ook Guzzisten? Ik begin me meer en meer voor dit merk te interesseren, sinds een buurtgenoot van mij een knalgele California dagelijks staat te poetsen...
Greetz, J.
 
O ja, 'van huis uit' ben ik groot liefhebber van dikke Cruisers; Heeft Moto Guzzi ook zoiets in haar gamma? Of misschien: kun je een Moto Guzzi ook makkelijk tot een cruiser ombouwen?
Gr. J.
 
Kijk eens op de site van Theo Lamers, daar staan alle nieuwe modellen wel op.
Van een Guzzi kan je alles wel maken denk ik :)
 


wat denk je hier van en zo hebben ze er nog veel meer

mijn eerste motor is een guzzi die ik er nog steets bij heb,
het is een v1000 g5 die ben ik nu helemaal aan het opknappen, wat na22jaar wel mag .foto's volgen nog bij brikken

1500vulcano
 
O ja, 'van huis uit' ben ik groot liefhebber van dikke Cruisers; Heeft Moto Guzzi ook zoiets in haar gamma? Of misschien: kun je een Moto Guzzi ook makkelijk tot een cruiser ombouwen?
Gr. J.


wie denk je dat "dikke cruisers" uitgevonden heeft? 8-)
google eens rond en ondek dat er niet zoiets als een standaard guzzi is.
iedereen weet zijn ding ervan te maken, ikzelf krijg een erg strakke plasser van de meeste café racers
 
Hey,

Zowaar al wat reacties!

@Dreamer -> *zucht*

@Sjaap -> Waar kan ik de site van Theo Lamers vinden?

@1500Vulcano -> Ik kan je (ongetwijfeld vette) plaatjes niet zien.

@Halflife -> Café-racers zijn inderdaad ook fingerlicking.

@all -> Bedankt voor jullie reacties, schroom niet om hier wat meer plaatjes te posten!

Nu ga ik googlen...

Peace, J.
 
O ja,
En als je zo'n standaard MG-cruiser gaat verbouwen: hoe zit het dan met Forward Controls; Kun je je benen dan een beetje 'om' het blok kwijt?
Gr. J.
 
Hey,

Zowaar al wat reacties!

@Dreamer -> *zucht*

@Sjaap -> Waar kan ik de site van Theo Lamers vinden?

@1500Vulcano -> Ik kan je (ongetwijfeld vette) plaatjes niet zien.

@Halflife -> Café-racers zijn inderdaad ook fingerlicking.

@all -> Bedankt voor jullie reacties, schroom niet om hier wat meer plaatjes te posten!

Nu ga ik googlen...

Peace, J.
Hier is het plaatje van 1500Vulcano:
full


Wat nou *zucht*. Zelf eerst eens nadenken en zoeken op MF of Google is wel het minst wat je kan doen voor je een topic aanmaakt! B|
 
Mensen, 3 weken geleden heb ik mijn Moto Guzzi SCURA gekocht. Hij rijdt perfect. Dus echt een aanrader om een GUZZI te kopen.
 
Wat nou *zucht*. Zelf eerst eens nadenken en zoeken op MF of Google is wel het minst wat je kan doen voor je een topic aanmaakt! B|

Natuurlijk heb ik al wat searches gedaan, o.a. op MF en ook op google. Vooral op die laatste wordt je niet veel wijzer. Veel spam, onnodig gezwets op stomme sites en die 'handige' picture-search van google... laat ik daar maar over zwijgen. Vandaar mij vraag hier.
Dit is een FORUM, waarin liefhebbers van een bepaald onderwerp elkaar helpen met het verbreden van elkaars kennis en informatie. Ik vond jouw reactie enigzins bot en een niet bepaald een toonbeeld van hoe het er aan toe hoort te gaan op een forum. Als dat niet jouw bedoeling was, spijt het mij van mijn gezucht.
Gelukkig zijn hier overigens wel al een aantal handige reacties op gekomen: THNX!
 
Hé Jeronimo,
Ik zie nu pas je topic. Wij (ouders, vriendin) zijn Guzzi-rijders. Heb je de motor die je had gezien al gespot/gekocht? Was het niet toevallig de Breva?
Speaking of kopen, we hebben hier 2 Le Mans te koop staan. Eén met een 1000 cc-blok en 1 met een volle kuip (gewoon standaard 850 cc). Ik doe 'm (die met 1000 cc) weg omdat mijn schuur wat te krap wordt voor 3 motoren. Hij staat ook op Marktplaats: www.marktplaats.nl/markt/motoren/motoguzzi/3471.htm

Mijn moeder denkt er ook over haar omgebouwde 'Goez' te verkopen, omdat hij eigenlijk te zwaar voor haar is. Zie. een ander topic hier: www.motor-forum.nl/forum/topic/61731

Enfin, jouw voorkeur zal wellicht uitgaan naar een nieuwer type. Ik ben benieuwd! Hoewel mijn vader inmiddels alweer een tijdje op een Triumph Daytona 1200 rijdt, blijven we allemaal Guzzi-mensen.
 
ik ook, en ook nooit meer een guzzi voor mij maar ik heb er wel hele leuke tijden mee gehad en er geen spijt van.
(Afbeelding)
hahaha... toen ik nog dikke fietsen reed.... ;)
Krijg nou de hik, Guz op een toerbrommer :+ . Leuk man :) .

Guzzi's zijn echt leuke dingen, ik heb een jaartje geleden een week op de V11 CafeSport (nakomer van de Scura) en de Breva (750) testgereden. Leuk spul! 8-)
 
Guzzi is zeker leuk, dat kan ik zeggen na 10km rijden....Sleutelen is ook wel fijn, zolang je niet twee keer achterelkaar een olieschraapveer sloopt ;) En en al leer moment die motor *D
 
Nou, hier dan de mijne. Ik hoop hem nog eens te voorzien van beenschildjes en leren tussenflap. Hoe suffer, hoe leuker. Vind ik tenminste. :)

PS Vandaag stukje gereden op de nieuwe 850-T3 van schoonmoeders. Shit...... wat soepel.... :]

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan