Motorrijder doet zich voor als agent

of je leest beter in en oordeelt daarna pas :X
'k weet niet, gezien meerdere reacties...




Ach, wereldverbeteraars heb je overal. Artikel zal ook wel wat overdreven zijn, 't is wel vrijdag natuurlijk.
Van mij mag die ook doorgaan, weg met die fluorhesjes *O*
 
Nu zag ik kortgeleden wel Martell in fluor door Tilburg rijden, zou hij een nieuwe hobby hebben. :X
 
Het kan natuurlijk wel aangedikt zijn, het is komkommertijd en een artikel in de Telegraf is altijd :r
 
Fluorkleding mag best blijven, echter niet op tourmotoren met koffers, om dwaling te voorkomen.
 
Ach, wereldverbeteraars heb je overal. Artikel zal ook wel wat overdreven zijn, 't is wel vrijdag natuurlijk.
Van mij mag die ook doorgaan, weg met die fluorhesjes *O*

Liever een wereldverbeteraar dan een levensgevaarlijke overtreder op de weg :X
 
Liever een wereldverbeteraar dan een levensgevaarlijke overtreder op de weg :X
:^
Ik wil het niet goed praten (mocht het artikel kloppen), maar ik zie liever dit, dan die rage die momenteel gaande is, van die internet helden die de persoon in kwestie niet aanspreken, maar alles op youtube plempen met kenteken en heldhaftige teksten eronder ;)
 
Liever een wereldverbeteraar dan een levensgevaarlijke overtreder op de weg :X
Met goede bedoelingen is wel meer kapot gemaakt _O-
Het zou allemaal best, ik was er niet bij en heb het niet gezien. Deze meneer heeft alleen niet bereikt wat hij wilde en word nu dus zelf als crimineel gezien (+ de rest van de motorrijders met fluor en een mf-sticker) :X
 
:^
Ik wil het niet goed praten (mocht het artikel kloppen), maar ik zie liever dit, dan die rage die momenteel gaande is, van die internet helden die de persoon in kwestie niet aanspreken, maar alles op youtube plempen met kenteken en heldhaftige teksten eronder ;)
Dat gaat idd helemaal nergens meer over :')
 
Met goede bedoelingen is wel meer kapot gemaakt _O-
Het zou allemaal best, ik was er niet bij en heb het niet gezien. Deze meneer heeft alleen niet bereikt wat hij wilde en word nu dus zelf als crimineel gezien (+ de rest van de motorrijders met fluor en een mf-sticker) :X
Zover ik uit reacties en het artikel op kan maken heeft meneer zich nooit uitgegeven als agent en ook nooit nepboetes uitgeschreven, dus in hoeverre je dan van een overtreding kunt spreken.
Volgens mij staat het elke Nederlander vrij om een ieder aan te spreken op zijn gedrag.
Dat de ander dan zelf invult dat het misschien wel of niet een agent zou kunnen zijn gezien zijn kleding / motor / gedrag is volgens mij niet strafbaar, er zit ook geen (namaak)striping op zijn motor.
 
Maar gezien het (waarschijnlijk) om een MF'er gaat, hoop ik dat de persoon in kwestie hier ook nog reageert.
Ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
 
Maar gezien het (waarschijnlijk) om een MF'er gaat, hoop ik dat de persoon in kwestie hier ook nog reageert.
Ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Er staat wel eea in het 'wat ik vandaag onderweg meemaakte' topic
 
Iedereen weet dat de overheid geen concurrentie duld en die vent staat iedereen gratis op de regels te wijzen. Wat zou jij er van vinden als jij aardappels verkoopt en je buurman gaat ze gratis weg staan geven, dat zou je ook niet zomaar pikken. Dus hop, weg met die broodrovende nepagent en gewoon weer lekker boetes schrijven.
 
hmm ik vind het wat overdreven om te denken dat iedereen met een tourmotor en geel hesje onder agent geschaard word..
besides.. iemand die zich niet kenbaar maakt als "van de politie" heeft sowieso niet veel recht van spreken.. denk dat veel mensen sowieso hun verstand maar eens moeten gaan gebruiken.. vooral in het verkeer... heel zooitje idioten op de weg..

en volgens mij mag je inderdaad iemand aanspreken op z'n gedrag als het echt te gortig word.. dus waarom niet met een fluorjas aan :')

oh ja.. en die vrijwilligers die gezocht worden willen ze natuurlijk liefst eerst opleiden..
niet een gevalletje.. hier heb je een jas, broek en pet en ga maar staan succes! ;)

:+
 
dat was ook het eerste wat ik dacht :+
Ja, maar in het andere topic geeft hij aan dat hij al veroordeeld is tot een werkstraf van 24 uur, dus waarom zouden ze hem dan zoeken als hij al veroordeeld is :?

Tevens geeft hij aan dat hij zich nooit heeft voorgedaan als agent, maar 2 licht getinte Nederlanders aan heeft gesproken op hun gedrag en zij aangifte hebben gedaan dat hij zich wel uit zou hebben gegeven als agent.
En omdat het dan 2 tegen 1 is krijg je een werkstraf van 24 uur :o

Edit:
Ohja en een voorarrest van 24 uur
 
Laatst bewerkt:
Lol weer zo kneuterig bettutelings figuur, gelijk aanpakken zo wannabe
 
Ja, maar in het andere topic geeft hij aan dat hij al veroordeeld is tot een werkstraf van 24 uur, dus waarom zouden ze hem dan zoeken als hij al veroordeeld is :?

Tevens geeft hij aan dat hij zich nooit heeft voorgedaan als agent, maar 2 licht getinte Nederlanders aan heeft gesproken op hun gedrag en zij aangifte hebben gedaan dat hij zich wel uit zou hebben gegeven als agent.
En omdat het dan 2 tegen 1 is krijg je een werkstraf van 24 uur :o

Edit:
Ohja en een voorarrest van 24 uur


jij hebt hem nog nooit ontmoet zeker :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan