Motorrijder doet zich voor als agent

Ja, maar in het andere topic geeft hij aan dat hij al veroordeeld is tot een werkstraf van 24 uur, dus waarom zouden ze hem dan zoeken als hij al veroordeeld is :?

Tevens geeft hij aan dat hij zich nooit heeft voorgedaan als agent, maar 2 licht getinte Nederlanders aan heeft gesproken op hun gedrag en zij aangifte hebben gedaan dat hij zich wel uit zou hebben gegeven als agent.
En omdat het dan 2 tegen 1 is krijg je een werkstraf van 24 uur :o

Edit:
Ohja en een voorarrest van 24 uur

Ik denk dat het wel wat anders is gelopen daarnaast zal een rechter ook wel begrijpen dat de twee figuren in de auto hetzelfde vertellen dus 2 tegen 1 zal het echt niet zijn, er zal toch echt wat bewijslast moesten zijn
 
jij hebt hem nog nooit ontmoet zeker :+
_O-


HALT!


Ik ben *praat wat zachter* Co van Litie *praat weer harder* U begaat hier een fikse overtreding, weet u wel welke sancties daarop kunnen volgen? *zet het zwaailicht-appje van zn telefoon aan* Dit kan er met u gebeuren als u nu niet rechtsomkeerd maakt B|

En nu vlieg ik verder; ik ben niet gek, ben een vliegtuig!



*rijdt er volgas vandoor* schreeuwt nog een laatste ding na:
..EN ALS JE HET NIET GELOOFT, DAN STAP JE MAAR UIT!! :(
 
en toen was het helemaal niet die bewuste persoon op die motor, maar heeft de televaag gewoon even een fotootje van internet geplukt met iemand in een fluorhesje op de fiets :')
 
Ben ik dan de enige die het erger vind dat er agenten zijn die zich voordoen als motorrijder B| Onder werktijd... B|
 
Jeetje, volgens mij vindt de politie het erger dat je voor politie speelt dan voor crimineeltje..
Of niet :P?
En dat pak, at wouden ze toch ?? Zoveel mogelijk opvallen of niet dan?
Ik vind 't best als iemand mij op de feiten drukt.. zonder een enkele boete :p
 
De politie weet wie de man is en heeft al een hartig woordje met hem gesproken, maar hij gaat gewoon door met 'agentje spelen.'
Om hem echt te kunnen aanpakken, moet de politie hem op heterdaad betrappen. Mensen die de nepagent aan het werk zien, wordt dan ook verzocht de politie te waarschuwen.


En ze komen dan niet op het idee om de man te volgen? |(
 
_O-

inderdaad.


zie die kleine dwerg van wegmisbruikers al staan:

koos, als ze de veelpleger op heter daad moeten betrappen, waarom volgen ze hem dat niet?

koos:

daar kan ik op dit moment geen uitspraak over doen
 
Zover ik uit reacties en het artikel op kan maken heeft meneer zich nooit uitgegeven als agent en ook nooit nepboetes uitgeschreven, dus in hoeverre je dan van een overtreding kunt spreken.
Volgens mij staat het elke Nederlander vrij om een ieder aan te spreken op zijn gedrag.
Dat de ander dan zelf invult dat het misschien wel of niet een agent zou kunnen zijn gezien zijn kleding / motor / gedrag is volgens mij niet strafbaar, er zit ook geen (namaak)striping op zijn motor.

Helaas is de werkelijkheid ietsje anders. Dit is forumlid gtswizard overkomen, hij heeft twee medelanders op zijn motor met fluo jas en helm erop aangesproken dat ze de straat niet in mochten rijden (tegen het verkeer in) en deze medelanders hebben aangifte gedaan bij de politie omdat ze dachten dat het een echte agent betrof. Hij heeft 24 uur vast gezeten en krijgt een taakstraf van 24 uur :r
 
Zover ik uit reacties en het artikel op kan maken heeft meneer zich nooit uitgegeven als agent en ook nooit nepboetes uitgeschreven, dus in hoeverre je dan van een overtreding kunt spreken.
Volgens mij staat het elke Nederlander vrij om een ieder aan te spreken op zijn gedrag.
Dat de ander dan zelf invult dat het misschien wel of niet een agent zou kunnen zijn gezien zijn kleding / motor / gedrag is volgens mij niet strafbaar, er zit ook geen (namaak)striping op zijn motor.
dit was nu ook juist mijnb verweer ,helaas geen begrip bij justitie
 
dit was nu ook juist mijnb verweer ,helaas geen begrip bij justitie

Ik neem aan dat de man waar de Telegraaf het over heeft een ander persoon is dan jij? Hun verhaal is heel verschillend aan dat van jou, of zit ik er (toch) naast? :?
 
Drm rij ik helemaal in het zwart zonder enige vorm van reflectie. Schep je ook geen verwarring.
Het helpt toch niet bij het gezien worden en ik vind dat fluo geel gebeuren echt spuug lelijk :r :r -O- :X
 
Ik begrijp er echt geen f*ck van.... -O- 24 uur vastgezet worden terwijl je iemand erop aanspreekt dat hij/zij verkeerd bezig is.
En dat alleen maar omdat je gekleed bent zoals we volgens, de heren in Brussel, er binnenkort verplicht uit moeten zien.

Iedereen moet voor zich weten, gele oranje paarse groene hesjes.... Ik vind het prima...

Maar ik ben het eens met mr daddy.....
Zwarte helm, broek, jas rijdend op een zwarte motor met zwart getint ruitje 8-)
Alleen blacklight ontbreekt nog :/

Waarom? omdat IK dat mooi vind

Sorry voor de topic afdwaling maar komt door de vele frustraties die onze overheid bij mij opwekt.....
 
_O-

inderdaad.


zie die kleine dwerg van wegmisbruikers al staan:

koos, als ze de veelpleger op heter daad moeten betrappen, waarom volgen ze hem dat niet?

koos:

daar kan ik op dit moment geen uitspraak over doen

_O-

dat heeft de wetgevahh zo bepaald.
 
Zo had ik er een maand terug ook één die zich een beetje voor deed als motoragent.
Ik reed in IJsselstein op een Italiaanse motor (met dito plaat), werd flink afgesneden op de rotonde en ging dus op een gegeven moment die auto inhalen, ernaast rijden en even gebaren dat die kut op moest letten. Kreeg alleen een stom gezwaai terug (tja, mensen zullen nooit 'sorry' zeggen of gebaren, de fout ligt altijd bij de ander). Dus ik haal die muts in over een verdrijfvlak om weer verder te rijden.

Komt er ook iemand op een BMW motor achter me aan (helm omhoog geklapt, gele jas, intercom etc. als je snel kijkt denk je dat het undercover politie is) die zich rechts van me een plekje opeist, zodat ik niet eens naar rechts kon als ik uit moest wijken. Wilde ook even weten wat er nou gebeurd was.... vriendelijke motorrijder hoor, als je toch om je mede-(zogenaamd buitenlandse)motorrijder denkt, maar ga niet je plekje opeisen om te willen weten wat er nou is gebeurd. Kenteken bleek privé te zijn.

Alles uiteraard op de helmcam opgenomen, ook dat afsnijden. Wel mooi om daarna te zien waarom dat op die rotonde mis ging. Kwestie van zeer slecht kijken van de automobiliste en aannames maken.

Hier de betreffende meneer... ik moet voortaan beter opletten dat niet iedereen met een intercom, opengeklapte systeemhelm en gele jas op een BMW, politieagent is. :+

wannabe.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan