Motozoom grrrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar als er op een moment niks meer gebeurd dan ga je toch zelf stappen ondernemen als je iets heel erg graag wilt,althans zo zit ik in elkaar.maar goed
 
Wij zijn blij dat jij perfect bent *o*
Wij :? Door wie voel jij je gesterkt :? Of heb je meerdere persoonlijkheden :?

En wil je alstjeblieft alleen voor jezelf spreken, anderen kunnen dat ook (..en die ergeren zich er eveneens aan, lees maar terug..)

En nee, ik ben niet perfect (..verre van..) maar een beetje gebruik van leestekens en zéker van goed Nederlands zou veel replies wél duidelijker maken. Dat geldt dus niet alleen voor jou, voor het geval dat..
 
Wij :? Door wie voel jij je gesterkt :? Of heb je meerdere persoonlijkheden :?

En wil je alstjeblieft alleen voor jezelf spreken, anderen kunnen dat ook (..en die ergeren zich er eveneens aan, lees maar terug..)

En nee, ik ben niet perfect (..verre van..) maar een beetje gebruik van leestekens en zéker van goed Nederlands zou veel replies wél duidelijker maken. Dat geldt dus niet alleen voor jou, voor het geval dat..


Ben zooo jaloers op jou......
 
Gooi maar een slotje op.

Topic ging over een bestelling bij motozoom maar gaat nu over dat ik niet schrijven kan.
Snap sowieso niet waarom dit hier verteld wordt want als hij het niet kan lezen wat doet hij dan hier vraag ik mijzelf af.
Gelukkig konden 9 van 10 wel de boodschap lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan