Motozoom grrrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, vooral schrijffouten.. Tering, wat kan ik me dáár aan ergeren zeg B|

Maar goed, Motozoom..prima zaak, nooit problemen. Tijdje terug nog een rugzak gekocht, niet tevreden (over de afmetingen) en netjes kunnen ruilen.


Wij zijn blij dat jij perfect bent *o*
 
Doe maar slotje spullen zijn vanmiddag afgeleverd , vraag mij idd af waar ik ook alweer besteld heb , zijn 4 dingen en overal een barcode en sticker erop van louis.

Bedankt voor de reacties goed of slecht.

Gelukkig hebben wij allen een eigen mening hoe goed of slecht ook , is een goede zaak.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel de opmerking ; "iedereen maakt fouten"
Dat vind ik een waardeloos excuus om als uitgangspunt te hanteren voor het maken van fouten.
Als dat een uitgangspunt is van de bedrijfsvoering moet je geen zaak beginnen.
Men moet proberen om het perfect te doen, dat vind ik positiever klinken als iedereen maakt fouten, of er is altijd wel wat mis.
Zorg dat je zaken goed geregeld zijn en/of probeer ze te verbeteren.
Zoek naar een oplossing voor de klant, niet naar een schuldige.

Ah....dat klinkt ietsje genuanceerder....

Dat mag je vinden. Natuurlijk heb je een punt dat de leverancier z'n zaakjes zoveel mogelijk voor elkaar moet hebben.

Maar gelijktijdig weten we dat het mensenwerk is en blijft....... en dat perfectie niet bestaat. Daarnaast kan geen leverancier aan de soms érg hoge verwachtingen van z'n klanten voldoen...... en moet een klant zich realiseren dat je bij een internetwinkel je spullen nooit binnen een korte vaste termijn binnen kunt hebben.
Om de winkel af te rekenen op te hoge verwachtingen is niet reëel. Da's de andere kant van de medaille.
 
Toch niet weer gelijk een zaak slecht in het daglicht zetten omdat het toevallig eens een keertje niet goed gaat.
Heb zelf nooit problemen gehad met motozoom maar als het een keertje niet goed gaat kan gebeuren zijn ook maar mensen.

Word zo moe van dit soort topics B|
 
Eens een keertje niet goed gaat?
Prima hoor,maar ik zal er nooit wat kopen, iets bestellen of iemand aanraden er iets te kopen.
Vind het goed zo, ieder zijn mening.
 
Eens een keertje niet goed gaat?
Prima hoor,maar ik zal er nooit wat kopen, iets bestellen of iemand aanraden er iets te kopen.
Vind het goed zo, ieder zijn mening.

Tja, geloof het of niet, maar ik heb daar ooit, een aantal jaren geleden, een keer iets gekocht. Verder nooit. Ik ben dus geen fan of vaste klant van Motozoom.
Maar je moet wel reëel blijven.
 
Doe maar slotje spullen zijn vanmiddag afgeleverd , vraag mij idd af waar ik ook alweer besteld heb , zijn 4 dingen en overal een barcode en sticker erop van louis.

Bedankt voor de reacties goed of slecht.

Gelukkig hebben wij allen een eigen mening hoe goed of slecht ook , is een goede zaak.

Ach, je hebt even je frustratie van je af kunnen schrijven.

Is ook niet erg hoor.
Snap best dat het een teleurstelling is als je erop rekent om Zaterdag weer met een complete motor op pad te gaan en dat dat dan niet doorgaat.

Slotje vragen doe je dmv een topic report. ( gele driehoekje rechtsboven )

topic report
 
Ach, je hebt even je frustratie van je af kunnen schrijven.

Is ook niet erg hoor.
Snap best dat het een teleurstelling is als je erop rekent om Zaterdag weer met een complete motor op pad te gaan en dat dat dan niet doorgaat.

Slotje vragen doe je dmv een topic report. ( gele driehoekje rechtsboven )

topic report



Jij verdiend sowieso een duim voor service ,wist dit niet van dat slotje. thnx :
 
Ach, bij Motozoom moet je wat geduld hebben. Producten die voorradig zijn, en via Ideal besteld worden, worden toch pas een paar dagen later verstuurd. Waarom? Geen idee.... maar goed het komt altijd wel en soms is het gewoon handig om daar te bestellen zonder het het hele internet af te moeten zeulen.
 
Bestel er regelmatig en altijd tot volle tevredenheid hoor. Ik weet ook wel dat Louis dezelfde spullen heeft (daar bestel ik ook wel) maar met Louis is het wat lastiger terugsturen. Hier zal ik dus nooit online kleding bestellen, maar andere dingen komen soms wel daar vandaan!
 
Bijna, ik werk bij Louis. :+


Even wachten met slotje, omdat er een min tarief aan de bestelling hangt heb ik gelijk wat meer dingen besteld , nu heb ik de doos op zn kop en je mag 1x raden.............bestelling is niet compleet mis een oliefiltertang er staat idd op de bestelling een x achter maar heb wel betaald.
Nu begrijp ik dat je een tegoed heb dus of ik wil of niet maar moet verplicht weer iets kopen anders ben ik mn geld kwijt....

Dit moet toch niet gekker worden.....en ik mag niet klagen ........
 
Bestel er regelmatig en altijd tot volle tevredenheid hoor. Ik weet ook wel dat Louis dezelfde spullen heeft (daar bestel ik ook wel) maar met Louis is het wat lastiger terugsturen. Hier zal ik dus nooit online kleding bestellen, maar andere dingen komen soms wel daar vandaan!

Wat is er lastiger aan eigenlijk?

(ik heb nooit wat an motozoom terug gestuurd, dus weet het verschil even niet. Mij lijkt dat een pakketje met adres afgeven bij postkantoor dezelfde handeling is)
 
Wat is er lastiger aan eigenlijk?

(ik heb nooit wat an motozoom terug gestuurd, dus weet het verschil even niet. Mij lijkt dat een pakketje met adres afgeven bij postkantoor dezelfde handeling is)

Waarschijnlijk de kosten, bij Motozoom kun je vooraf 1 euro betalen en dan heb je recht op gratis terugsturen. Alleen niet door dit af te geven op het postkantoor maar door het op te laten halen door Selektvracht.

En aangezien Selektvracht in het centrum van Den Haag uit een stel idioten bestaat is dat geen fijne optie. Aangezien Motozoom al 2 keer hetzelfde pakket had moeten opsturen om Selektvracht dat gewoon ergens had afgegeven maar de bezorger ook niet meer wist waar kreeg ik van Motozoom hun antwoordnummer om het op die manier via het postkantoor terug te sturen. Om dan vervolgens inderdaad weken op je geld te moeten wachten voordat ze het terugstorten na diverse telefoontjes...

Sowieso bestel ik niets meer bij bedrijven die via Selektvracht leveren, maar regelmatig wordt er nog door een Selektvracht bezorger aangebeld die me een pakket in de handen duwt. Dat is nooit voor mij maar altijd voor een ander adres met wel hetzelfde huisnummer maar een andere straatnaam (niet altijd dezelfde). Dan kunnen ze die straat niet vinden, bellen blijkbaar aan bij het huisnummer het dichtst bij de doorgaande weg en hopen er zo vanaf te zijn. En ze weigeren het vaak ook gewoon terug aan te pakken zodat ik het maar op straat donder en ze het dan uiteindelijk wel mee terug nemen.

Helaas bezorgt Louis alleen tegenwoordig ook via Selektvracht :(
 
Ik wilde er ooit iets bij bestellen, kwam met verzendkosten op 15,70 uit ofzo, maar kon het niet bestellen omdat m'n totaalbedrag zonder verzendkosten niet boven de 15 euro uitkwam. Wat een onzin zeg, gelijk bij Louis besteld.
 
Help! Helpdesk? 45 cent per minuut?? Bel ik liever de sexlijn! Of nee, toch niet, maar belachelijk is het wel. Het moet blijkbaar uit de lengte of de breedte komen, maar een motoronderdelenhandel met zo'n helpdesktarief.. Brr. Er zijn veel betere alternatieven, denk ik. ff zoeken.
 
Even wachten met slotje, omdat er een min tarief aan de bestelling hangt heb ik gelijk wat meer dingen besteld , nu heb ik de doos op zn kop en je mag 1x raden.............bestelling is niet compleet mis een oliefiltertang er staat idd op de bestelling een x achter maar heb wel betaald.
Nu begrijp ik dat je een tegoed heb dus of ik wil of niet maar moet verplicht weer iets kopen anders ben ik mn geld kwijt....

Dit moet toch niet gekker worden.....en ik mag niet klagen ........

Das vervelend maar geen nood.

Een oliefilter draai je altijd handvast en als je 'm goed vetvrij maakt krijg je hem met een doek ertussen ook weer los met je handen.

Als dat niet lukt sla ik er altijd een dikke schroevendraaier dwars doorheen.
 
Das vervelend maar geen nood.

Een oliefilter draai je altijd handvast en als je 'm goed vetvrij maakt krijg je hem met een doek ertussen ook weer los met je handen.

Als dat niet lukt sla ik er altijd een dikke schroevendraaier dwars doorheen.

is dat niet verschillend bij motoren?
een cbr is 12 Nm als ik me goed herinner.

ach gewoon momentsleutel pakken :)
 
Dat heb je als je niet in de buurt van z`n winkel woont en zij waren de enige die deze spiegel hadden en kon leveren , verder stonden de winkels in het rood en de webwinkel oranje dus kon alleen bestellen via internet , daarbij gaan wij morgen naar de superbikes dus met 1 spiegel niet de beste remedie.
Dus de vraag of ik hem voor de superbikes had was geen probleem de tel rekening staat op EUR 40 en heb geen speigel mag ik dan een beetje gefrustreerd zijn....


prima dat je gefrustreerd bent maar je moet niet zo vervelend reageren dan gelijk.je ziet dat de webwinkel in het oranje staat dan weet je dat het wel eens zou kunne dat het er niet meer is of wat langer duurt enn als het dan toch zo belangrijk voor je is/was dan had je jezelf de moeite bespaart van al het bellen maar had je naar een andere oplossing gezocht denk daarbij aan marktplaats/speurders ik denk ook dat je voor die 40 euro een mooie nieuwe spiegel had kunnen hebben als je zelf eens iets meer ervoor gedaan had dan alleen maar op een forum lopen zeuren hoe erg het allemaal voor je is.ik hoop dat het allemaal nog tot een oplossing voor je komt en hoop ook dat het een leer voor de volgende keer is als je weer iets hebt dat je dan je energie in andere dingen steekt dan zeuren :')
 
Eh..... een paar leestekens zouden je stukje véél leesbaarder maken...... :Y :Y
 
prima dat je gefrustreerd bent maar je moet niet zo vervelend reageren dan gelijk.je ziet dat de webwinkel in het oranje staat dan weet je dat het wel eens zou kunne dat het er niet meer is of wat langer duurt enn als het dan toch zo belangrijk voor je is/was dan had je jezelf de moeite bespaart van al het bellen maar had je naar een andere oplossing gezocht denk daarbij aan marktplaats/speurders ik denk ook dat je voor die 40 euro een mooie nieuwe spiegel had kunnen hebben als je zelf eens iets meer ervoor gedaan had dan alleen maar op een forum lopen zeuren hoe erg het allemaal voor je is.ik hoop dat het allemaal nog tot een oplossing voor je komt en hoop ook dat het een leer voor de volgende keer is als je weer iets hebt dat je dan je energie in andere dingen steekt dan zeuren :')

Euhhhhh Marcus, ze hadden WEL iets beloofd......heb je dat ook gelezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan