Motozoom grrrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt ja, maar goed TS had contact gehad met motozoom en er werd verteld dat het trieste gebeuren geen probleem zou opleveren en hij zn spiegel op tijd zou hebben.(of ik heb t verkeerd gelezen :P )

Heb je prima gelezen. ;)

Dan zou ik ook pissig worden als EN mn spiegel niet op tijd was EN ik aardig wat telefoonkosten zou hebben.

Ik zou zo'n bedrijf dat niet aanrekenen.
Die zijn toch ook maar afhankelijk van een toeleverancier die beloofd op tijd en goed te leveren.

Even los van dit vind ik het niet echt kloppen om te betalen voor een SERVICE nummer. En dat niet alleen bij motozoom maar in het algemeen.

Nee dat is waardeloos idd.

Aan de andere kant kan geduldig zijn geld schelen.
 
Laatst bewerkt:
Gratis nummer van MotoZoom: 030 2965797

 
Zo de maandag is ook voorbij en raad eens.......geen spullen van motozoom....
Zit heel de dag te klikken op een mailtje waarin staat dat je je verstuurde spullen kan volgen maar tot nu toe niets....

Advies:

Bellen of afwachten ?
 
Huilebalken. Je shit bij de goedkoopste leverancier scoren en dan piepen dat ze niet op hun achterste pootjes gaan zitten hijgen als jij niet onmiddelijk je spiegel krijgt. Vorige week was een kut-week voor ze. Beetje respect kan geen kwaad, gek ventje.


Leuk gebracht , alleen zij konden aan dezelfde spiegel komen en respect vanaf mijn kant was ,maar als je lees wat ik verder geschreven heb zal niet blaffen bijdehandje....
 
Zo de maandag is ook voorbij en raad eens.......geen spullen van motozoom....
Zit heel de dag te klikken op een mailtje waarin staat dat je je verstuurde spullen kan volgen maar tot nu toe niets....

Advies:

Bellen of afwachten ?

heeft dat niet gewoon met tnt te maken?
 
Al was het overal op het nieuws je gaat er blijkbaar blindelings van uit dat hij dit moet weten, dat weet jij gewoon niet :) dan kun je niet zeggen van ipv te klagen kun je beter begrip tonen.

had je beter kunnen zeggen; ipv klagen had je beter op de website moeten kijken


Ik wist alles en zij wisten alles een speigel uitduitsland gaat niet door de lucht, en het ongeval dat er gebeurd was ,was ook bekend en geen gevolgen ik had r opzeker bergrip voor gehad als dat het zou zijn maar zij zelf gaven aan dat dit niet aan de orde was....
 
Met alle plezier als jij mij verteld hoe????

Wss vinden ze je gewoon een zeikerd en reageren ze niet op je mail.
Of ze komen er gewoon niet aan toe omdat ze klanten moeten helpen die niet zulke zeikerds zijn. :W

Misschien moet je gewoon de TNT bellen en vragen waar je pakketje is.

Ik snap je frustratie wel, maar soms zit het gewoon tegen. En soms heb je het eerder dan je verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt altijd meer klagers dan mensen die iets goeds te melden hebben :Y
 
Heb je prima gelezen. ;)Ik zou zo'n bedrijf dat niet aanrekenen.
Die zijn toch ook maar afhankelijk van een toeleverancier die beloofd op tijd en goed te leveren.Nee dat is waardeloos idd.

Aan de andere kant kan geduldig zijn geld schelen.


Dan zou het vanaf motozoom wel zo netjes geweest zijn om iets te laten weten, in het geval van problemen door een toeleverancier. Ik snap toch best dat TS gefrustreerd is, na mededeling dat ondanks een kutsituatie verteld is dat een spiegel op tijd bezorgd zou worden en als je dan ook geen reactie van motozoom krijgt....

Ik krijg de laatste tijd een beetje de indruk dat je op mf niet meer mag klagen, dan ben je opeens een zeikerd ofzo...
 
Je hebt altijd meer klagers dan mensen die iets goeds te melden hebben :Y

Ik ben zeer tevreden over Louis.de en dat zijn er meer.
Maar misschien wordt daar dan overheen gelezen omdat men liever alleen de negatieve zaken leest................................
 
Ik ben zeer tevreden over Louis.de en dat zijn er meer.
Maar misschien wordt daar dan overheen gelezen omdat men liever alleen de negatieve zaken leest................................

De klacht was over Motozoom en ging niet over Louis. Misschien heb jij daar overheen gelezen?

Daarnaast vind ik die heiligverklaringen van een andere leverancier ook niet écht relevant, als ze al geloofwaardig zijn. Iedereen maakt fouten......
 
De klacht was over Motozoom en ging niet over Louis. Misschien heb jij daar overheen gelezen?

Daarnaast vind ik die heiligverklaringen van een andere leverancier ook niet écht relevant, als ze al geloofwaardig zijn. Iedereen maakt fouten......

nee hoor, ik niet .
 
Ik krijg de laatste tijd een beetje de indruk dat je op mf niet meer mag klagen, dan ben je opeens een zeikerd ofzo...

Klagen mag maar de garantie is dat er altijd reacties volgen van mensen die anders denken en dus ook anders vinden.

Maar kom op, dat zijn er toch ook niet veel? ;)
 
Klagen mag maar de garantie is dat er altijd reacties volgen van mensen die anders denken en dus ook anders vinden.

Maar kom op, dat zijn er toch ook niet veel? ;)


Dat er mensen zijn die over wat dan ook een andere mening hebben dat snap ik en das maar goed ook anders word het hier wel erg saai. Maar ik doel meer reacties als, ik heb nooit problemen met XXXX zaak dus als jij wel problemen hebt ligt het aan jou en ben je zelf een sukkel.

Of reacties in die richting.
 
Precies, toch gek dat er hier een aantal mensen zijn die roepen dat motozoom een goeie zaak is en dat TS wel erg snel van stapel loopt met zn beweringen. Ik heb volgens mij op M-F al veel erger/klaag topics over motozoom voorbij zien komen....


Niet alleen hier..................................................
 
De klacht was over Motozoom en ging niet over Louis. Misschien heb jij daar overheen gelezen?

Daarnaast vind ik die heiligverklaringen van een andere leverancier ook niet écht relevant, als ze al geloofwaardig zijn. Iedereen maakt fouten......


Waardeloos excuus.
 
Dat er mensen zijn die over wat dan ook een andere mening hebben dat snap ik en das maar goed ook anders word het hier wel erg saai.

Maar ik doel meer reacties als, ik heb nooit problemen met XXXX zaak dus als jij wel problemen hebt ligt het aan jou en ben je zelf een sukkel.

Of reacties in die richting.

Misschien voeren die mensen een ander telefoongesprek als het eens mis gaat.

En zeg nou zelf: Een vriendelijk telefoontje lost meer op dan een geïrriteerd gesprek.
Bij het laatste loop je het risico dat je onderaan de lijst beland.
 
Ik heb 1x gehad dat een helmmuts van €2.95 ( :+ ) niet meegeleverd was, geen mededeling erbij en ook geen geld terug. Nou niet echt een bedrag waar ik moeilijk over wou doen, dus toen ik een keer in de winkel was er toch naar gevraagd. Toen bleek die €2.95 dus gewoon als tegoed op mijn account te staan.

Slordig dat ze me dit niet hebben laten weten, maar uiteindelijk wel goed gekomen doordat ik het als "korting" bij mijn volgende aankoop kreeg. Dus wel goed opgelost, alleen de communicatie daarover had beter gekund.
 
Dat kun je als Louiskloon vinden.....

Ik bedoel de opmerking ; "iedereen maakt fouten"
Dat vind ik een waardeloos excuus om als uitgangspunt te hanteren voor het maken van fouten.
Als dat een uitgangspunt is van de bedrijfsvoering moet je geen zaak beginnen.
Men moet proberen om het perfect te doen, dat vind ik positiever klinken als iedereen maakt fouten, of er is altijd wel wat mis.
Zorg dat je zaken goed geregeld zijn en/of probeer ze te verbeteren.

Zoek naar een oplossing voor de klant, niet naar een schuldige.
 
De klacht was over Motozoom en ging niet over Louis. Misschien heb jij daar overheen gelezen?

Daarnaast vind ik die heiligverklaringen van een andere leverancier ook niet écht relevant, als ze al geloofwaardig zijn. Iedereen maakt fouten......
Ja, vooral schrijffouten.. Tering, wat kan ik me dáár aan ergeren zeg B|

Maar goed, Motozoom..prima zaak, nooit problemen. Tijdje terug nog een rugzak gekocht, niet tevreden (over de afmetingen) en netjes kunnen ruilen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan