Onk 17 April

Ik heb deze week een mail gestuurd naar 'circuit assen' met de vraag of er een mogelijkheid is om tijdens de KNMV CUP als hobbyfotograaf langs de baan foto's te maken. Helaas een negatief antwoord op gekregen, dit kon niet ivm veiligheid/verzekering etc.

Nu heb ik toch vaak genoeg fotografen langs de baan gezien die duidelijk geen pers mensen waren. (aan hun kamera te zien) Hoe doen die dat dan? Misschien een baco die iets meer weet?

Ik heb eens gehoord dat je op zolder, na het onderteken van een papiertje dat het circuit niet aansprakelijk is voor letsel etc, op alle plekken mag komen om foto's te maken.

zo'n papiertje kennen ze op assen ook. maar geen enkel circuit wil dagjes-fotografen voor de hekken, dat zou iets te druk worden. dit geldt ook voor zolder. ook daar vraagt men als eerste naar je perskaart.

het is nu al druk genoeg met "beroeps"fotografen. zie deze onk. de laatste jaren is het redelijk rustig geweest, maar ergens is een blik opengetrokken.
ik zie liever wat meer publiek. dat is interessanter voor sponsoren dus uiteindelijk leuker voor coureurs....en dat is dan weer leuker voor publiek... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan