Onk 17 April

Echt super gedaan Arno !!!! :} :} 1.25.5 hoe kreig je het voor elkaar ????

Ik heb ook nog meegedaan maar ben niet verder gekomen als de 2 de training ,
Ben onderuitgegaan in Manderveen ,Dus was einde verhaal |(
 
Ja, geweldig! Wat een prachtige race! Alleen dat kereltje met nummer 56 dat baco's over de voeten rijdt en handje-klap wil doen, dat joch dat spoort niet hè :P :P :P
 
De mailbox van hotmail is niet zo groot.Jullie mogen de foto's ook naar mij toe sturen. fredben@home.nl dan zal ik indien het mooie foto's zijn op de site plaatsen. Groeten Frits (monteur Arno Visscher)
 
het wordt hier nog gezellig in het topic half RSA zit hier nu :+

maar wat de race's betreft het was zeker plezierig om te kijken.
andere jaren had ik zoiets van wat saai maar hier zat men steeds in groepjes te vechten in alle klassen, als dit kenmerkend zal zijn voor de rest van het seizoen dan gaat het zeker een mooi seizoen worden.

en wat de publieke belangstelling was volgens mij meer dan andere jaren of ik moet mij sterk vergissen, maar als dit wel zo is zou dit dan door RTL motorsport komen ?
 
en wat de publieke belangstelling was volgens mij meer dan andere jaren of ik moet mij sterk vergissen, maar als dit wel zo is zou dit dan door RTL motorsport komen ?

Ik denk dat na de uitzending van zondag er nog meer publiek op af gaat komen.
 
dan zal ik indien het mooie foto's zijn op de site plaatsen. Groeten Frits (monteur Arno Visscher)

...dan laat ik die van mij maar thuis... B|

full
 
het wordt hier nog gezellig in het topic half RSA zit hier nu :+

maar wat de race's betreft het was zeker plezierig om te kijken.
andere jaren had ik zoiets van wat saai maar hier zat men steeds in groepjes te vechten in alle klassen, als dit kenmerkend zal zijn voor de rest van het seizoen dan gaat het zeker een mooi seizoen worden.

en wat de publieke belangstelling was volgens mij meer dan andere jaren of ik moet mij sterk vergissen, maar als dit wel zo is zou dit dan door RTL motorsport komen ?


Idd er waren wat gaten onderling maar in de groepje's die er waren werd lekker geknokt.

En ik had ook het idee dat het drukker was dan normaal.
 
Ik ben ook een beetje bezig met foto's maken.


Graag jullie mening.


Afbeelding%20036.jpg


Afbeelding%20040.jpg


Afbeelding%20107.jpg



Let wel deze foto's zijn gemaakt met bijna voledige zoom.
De volgende keer moet ik gewoon zelf dichterbij staan (wat niet kan op Assen ivm de hekken) want deze heb ik uitgeknipt uit een grotere foto en daar worden ze niet mooier van.
 
ik zou wil naar man willen maar het geld daarvoor heb ik helaas niet , ik ben ooit nog van plan er heen te gaan met mn vader maar wanneer het ervan komt weet ik niet..... verder maooie fotos hoowr O-)
 
De volgende keer moet ik gewoon zelf dichterbij staan (wat niet kan op Assen ivm de hekken) want deze heb ik uitgeknipt uit een grotere foto en daar worden ze niet mooier van.

Ik heb deze week een mail gestuurd naar 'circuit assen' met de vraag of er een mogelijkheid is om tijdens de KNMV CUP als hobbyfotograaf langs de baan foto's te maken. Helaas een negatief antwoord op gekregen, dit kon niet ivm veiligheid/verzekering etc.

Nu heb ik toch vaak genoeg fotografen langs de baan gezien die duidelijk geen pers mensen waren. (aan hun kamera te zien) Hoe doen die dat dan? Misschien een baco die iets meer weet?

Ik heb eens gehoord dat je op zolder, na het onderteken van een papiertje dat het circuit niet aansprakelijk is voor letsel etc, op alle plekken mag komen om foto's te maken.
 
Wie kan morgen de beelden uit rtl motorsport van de dutch superbikes op internet zetten zodat we die kunnen downloaden.

Alvast Bedankt

Bas Brem
 
Terug
Bovenaan Onderaan