Opel Astra + Audi A3 slaan motorrijder kapodt

Als het slachtoffer allochtoon of politie is. Dan is het opeens wel erg, zielig en wordt er actie ondernomen.

Maar als er kritiek komt omdat er geregeld niets wordt gedaan met andere gevallen, dan is het kroegpraat. Met politieagenten die op die manier redeneren wordt het wel erg lastig om nog een beetje genuanceerd over ze te denken -O-

Ben het 100% met je eens (gebeurd niet vaak maar nu wel :+ )

Maar ik vraag mij af als iemand een dergelijk voorval niet echt als mishandeling ziet, vraag ik mij af waar die "echte" mishandeling dan begint...

Ik vind dit al ver genoeg gaan wat mishandeling betreft. Iemand even gekneuzde ribben schoppen bij een 6 tegen 1 situatie noem ik in ieder geval wel mishandeling...

Wat mij betreft, als ze die lui te pakken hebben, gewoon een jaartje of 3 opsluiten, gevolgd door TBS met dwangverpleging zonder kans op verlof.

Zijn we er in ieder geval een tijdje van af....

Mochten het "landgenoten" met dubbele nationaliteit en paspoort zijn is het nog makkelijker...NL-paspoort in nemen en als illegale terug sturen naar land van herkomst, zonder kans op terugkomst naar Nederland (ook niet voor vakantie)...zijn we er ook van af....
 
Nog geluk dat het een motormuis was, anders had de politie vrij weinig gedaan denk ik..




Deze opmerking ben ik het helemaal mee eens ,

ben 7 jaar geleden hier op rotterdam zuid 300 meter naast het politie bureau samen met een maat van mij in elkaar getrapt en van onze boodschappen ontdaan door een stelletje mongolen die door rood reden en wij een hand gebaar maakten omdat ze ons bijna voor de voeten reden. duurde ook nog is 10 minuten voor er uberhaupt politie was en ben zelfs nog een week ziek thuis geweest ben bij de politie arts geweest enz enz enz enz en het waren ook nog bekenden van de politie maar uit eindelijk geen actie
 
een blikje tegen je auto of in het ziekenhuis eindigen is wel net iets anders.
Maar je hebt wel gelijk dat in zaken waar het minder ernstig is of je motor word gegapt dat je beter voor eigen rechter kunt gaan spelen

Het bleef bij een blikje tegen de auto omdat de desbetreffende MF-er bewust alle capriolen genegeerd heeft, anders had het op dezelfde manier kunnen aflopen.
 
Triest, zeer triest dat zulke randdebielen vrij rond kunnen lopen. En nog triester als dit je over komt.

Wat me dan wel weer op valt, nu het om een politie agent gaat, dat de politie er ineens wel alles aan doet om dit tuig op te pakken. Ik kwam van de week een topic tegen van een MF-er die soortgelijke agressie tegenkwam: Rijdend in zijn auto kreeg hij uiteindelijk een blikje drinken tegen zijn auto aangegooid met als gevolg een flinke deuk.

En de politie wilde niet eens een PV opmaken. Want zonder getuigen kon men niets doen :N

In het geval in dit topic betreft het een collega, en dan worden ineens wel alle middelen vrij gemaakt om het tuig op te pakken?

Raarrrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry, maar een blikje tegen je auto krijgen is iets heel anders dan iemand op een snelweg met 2 auto's klemrijden en daarna met 6 man half dood trappen.
 
als motorrijder is het heel erg dat zoiets gebeurt maar dat het een vieze jood is maakt het toch wel een heel stuk minder erg... :P

Ik begrijp niet wat joden hier nu weer mee te maken hebben. En hoezo ga je er automatisch van uit dat een jood vies is :?

Met andere woorden: Kansloze reactie!
 
Het bleef bij een blikje tegen de auto omdat de desbetreffende MF-er bewust alle capriolen genegeerd heeft, anders had het op dezelfde manier kunnen aflopen.

tja ik gun beide daders een knieschot.
Feit is dat je als crimineel behoorlijk wat kunt flikken aangezien de pakkans en straffen niet echt hoog zijn.
 
Ja, had ja. Had gekund. Of niet, zoals in dat betreffende topic.

Ik denk alleen dat die smeris die nu in het ziekenhuis ligt liever een blikje tegen z'n kanis aan had gehad dan 6 paar voeten.

Natuurlijk is dit een zeer trieste situatie. Voornamelijk voor het slachtoffer zelf. Mijn punt is oorzaak en gevolg. Als men weigerachtig blijft op te treden tegen situaties als in het andere topic aangegeven, dan blijft verkeersagressie ongestraft. En dan denkt zo iemand die vandaag ongestraft een blikje tegen een auto aan gooit en dus niet opgespoord wordt terwijl het kenteken bekend is, een volgende keer ik kan wel een stapje verder gaan.

Het gevolg is dan uiteindelijk het gebeurde zoals beschreven in dit topic.
 
Nee volgens de laatste spotjes moet je gaan filmen/foto's maken en er wat van zeggen.
Nou ik geef het je te doen...als 6 hondsdolle marokkanen iemand in elkaar meppen vooraan gaan staan en filmen en zeggen dat ze moeten stoppen :+

Niet meer doen hoor, vlegels! _O-
 
sneu dat er mensen zijn die ander klemrijden en klappen geven.....

.....sneu dat je niet met je motor kan wegrijden van een paar idioten in een auto

......mazzel dat ie volledig ingepakt was, zonder bescherming was ie er erger aan toe geweest

......mazzel voor slachtoffer dat ie agent is, meer kans voor de daders dat ze straf krijgen

......pech voor de daders dat het een agent is, want dat heb je zoals andere burgers geen getuigen nodig voor een proces verbaal. ( Agenten krijgen na hun eed namelijk hele goede ogen en oren waarbij twijfel waarheid wordt. Zo zien ze bijvoorbeeld mobiele telefoons die er niet zijn, of zien ze gordels niet die er wel waren)

.......
 
Sorry, maar een blikje tegen je auto krijgen is iets heel anders dan iemand op een snelweg met 2 auto's klemrijden en daarna met 6 man half dood trappen.


Het begint met een blikje tegen iemands auto gooien en als daar geen gevolgen op komen, komt vanzelf de volgende stap, want het heeft immers toch geen gevolgen........ -O-

Datzelfde blikje had ook op de voorruit terecht kunnen komen, waardoor de automobilist door schrik en verblind door versplinterd glas tegen een obstakel was gereden en als gevolg daarvan omgekomen.


Agressie hoort altijd te worden aangepakt en het liefst nog voordat er daadwerkelijk slachtoffers vallen.
Dat in dit geval aangifte opnemen is geweigerd, mag niet eens, want men is wettelijk verplicht om een aangifte op te nemen.

Daarnaast vind ik het afwimpelen van slachtoffers door de politie het stomste wat ze kunnen doen, want hoe meer onverwerkte aangiftes, hoe beter ze aan de politiek aan kunnen tonen, dat ze mankracht tekort komen. En het publiek voelt zich serieuzer genomen, snijdt het mes aan 2 kanten.
 
Het begint met een blikje tegen iemands auto gooien en als daar geen gevolgen op komen, komt vanzelf de volgende stap, want het heeft immers toch geen gevolgen........ -O-

Datzelfde blikje had ook op de voorruit terecht kunnen komen, waardoor de automobilist door schrik en verblind door versplinterd glas tegen een obstakel was gereden en als gevolg daarvan omgekomen.


Agressie hoort altijd te worden aangepakt en het liefst nog voordat er daadwerkelijk slachtoffers vallen.
Dat in dit geval aangifte opnemen is geweigerd, mag niet eens, want men is wettelijk verplicht om een aangifte op te nemen.

Daarnaast vind ik het afwimpelen van slachtoffers door de politie het stomste wat ze kunnen doen, want hoe meer onverwerkte aangiftes, hoe beter ze aan de politiek aan kunnen tonen, dat ze mankracht tekort komen. En het publiek voelt zich serieuzer genomen, snijdt het mes aan 2 kanten.

:^
 
Deze beste man had het topic: Welke koekblikker probeerde jou eruit te trekken, moeten lezen, had ie dat misschien gedaan. Zelf negeer ik andere weggebruikers, om dit soort dingen te vermijden.
 
Laatst bewerkt:
Het begint met een blikje tegen iemands auto gooien en als daar geen gevolgen op komen, komt vanzelf de volgende stap, want het heeft immers toch geen gevolgen........ -O-

Datzelfde blikje had ook op de voorruit terecht kunnen komen, waardoor de automobilist door schrik en verblind door versplinterd glas tegen een obstakel was gereden en als gevolg daarvan omgekomen.


Agressie hoort altijd te worden aangepakt en het liefst nog voordat er daadwerkelijk slachtoffers vallen.
Dat in dit geval aangifte opnemen is geweigerd, mag niet eens, want men is wettelijk verplicht om een aangifte op te nemen.

Daarnaast vind ik het afwimpelen van slachtoffers door de politie het stomste wat ze kunnen doen, want hoe meer onverwerkte aangiftes, hoe beter ze aan de politiek aan kunnen tonen, dat ze mankracht tekort komen. En het publiek voelt zich serieuzer genomen, snijdt het mes aan 2 kanten.
:^ helemaal :^
en het mes snijdt zelfs aan 3 kanten, want dan is het slachtoffer ook minder snel geneigd om eigen rechter te gaan spelen.

Ik word erg somber van dit soort berichten B|
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan