Opel Astra + Audi A3 slaan motorrijder kapodt

zou best kunnen dat ze het te druk hadden met alle administratie van mensen die protest aantekenen omdat ze een bekeuring van 10 euro hebben gekregen en dat onterecht vinden
Bekeuring van 10 euro, bestaan die dan? Je hebt sowieso 6 euro "administratiekosten" dus dan moet die boete 4 euro zijn :')
 
MGG, snap je de grap er achter niet ?

Oke, de opmerking is zeker niet de beste, maar sommige medelanders hebben een andere mening over het joodse geloof... daar doelde de schrijver op denk ik... (hoop ik).

Anyway, ik ben het er ook niet mee eens om zo'n opmerking neer te plempen.

Ik kan er niet om lachen en ik denk dat jij het niet snapt. ;)
Het gaat hier om een motorrijder die in elkaar geslagen wordt, dat hij agent lijkt mij geen reden om het minder erg te vinden.

Overigens was dit een kansloze eerste post van meneer, die mogen van mij direct weer vertrekken.
 

Ik ben het niet vaak eens met AR, maar in dit geval kan ik hem niet anders dan gelijk geven.

Er staat gewoon in het dossier poging tot zware mishandeling als bewezen en strafbaar feit.

Dus ik denk dat jij het echt aan het verkeerde eind hebt....en dat kan best wel eens gebeuren en is niets mis mee dat toe te geven...er bestaan immers zo veel wetten, regels en uitzonderingen dat je door het bos de bomen niet meer kunt zien....

Maar dan kun je het ook gewoon toe geven als je fout zit.....het zou je zo maar eens sympathie kunnen opleveren

Just my 50 cents in this case again :+
 
Ik kan er niet om lachen en ik denk dat jij het niet snapt. ;)
Het gaat hier om een motorrijder die in elkaar geslagen wordt, dat hij agent lijkt mij geen reden om het minder erg te vinden.

Overigens was dit een kansloze eerste post van meneer, die mogen van mij direct weer vertrekken.

mee eens...

lekkere binnekomer voor zon user :P, tijd voor een kloon-hunt O-)


dit soort uitingen zijn juist precies deel van het probleem, de ene gunt de ander het licht in de ogen niet, om wat voor reden dan ook.

dit soort volk kan ik dan ook missen als kiespijn.
 
Dat de politie niet hard mag optreden komt ook door linkse rukkers.

Zwaar mishandeld?
Nodig hem uit op een kop koffie en praat het uit.
Groetjes, Cohen :r

van die stokpaardjes moet je ook es afkomen. populistische stemmingmakerij. Google maar eens op agressie tegen hulpverleners.
 
Ik ben het niet vaak eens met AR, maar in dit geval kan ik hem niet anders dan gelijk geven.

Er staat gewoon in het dossier poging tot zware mishandeling als bewezen en strafbaar feit.

Dus ik denk dat jij het echt aan het verkeerde eind hebt....en dat kan best wel eens gebeuren en is niets mis mee dat toe te geven...er bestaan immers zo veel wetten, regels en uitzonderingen dat je door het bos de bomen niet meer kunt zien....

Maar dan kun je het ook gewoon toe geven als je fout zit.....het zou je zo maar eens sympathie kunnen opleveren

Just my 50 cents in this case again :+
Ik ben benieuwd over wel dossier je het hebt. In deze casus blijf ik van mening dat het iig niet op gaat.
 
van die stokpaardjes moet je ook es afkomen. populistische stemmingmakerij. Google maar eens op agressie tegen hulpverleners.

Komt omdat ze niet genoeg te vrezen hebben. Als ze weten dat ze een knuppel voor hun harses krijgen voor het lastigvallen, zie je het ze niet meer doen. Of wel?

Maar dat vind de linkse politiek natuurlijk niet kunnen.
 
Ik kan er niet om lachen en ik denk dat jij het niet snapt. ;)
Het gaat hier om een motorrijder die in elkaar geslagen wordt, dat hij agent lijkt mij geen reden om het minder erg te vinden.

Overigens was dit een kansloze eerste post van meneer, die mogen van mij direct weer vertrekken.

Ik snap het zeker wel, maar je hebt gelijk, BAN !
 
Ik ben benieuwd over wel dossier je het hebt. In deze casus blijf ik van mening dat het iig niet op gaat.

ECLI:NL:RBZUT:2011:BP3594 LJN BP3594, Rechtbank Zutphen, 06/940338-10, 8-2-2011, Strafrecht :: Jure.nl


Die had AR ook al gepost in een vorige post.

Daar staat toch echt strafbaar feit Poging tot zware mishandeling.

Het bewezenverklaarde levert op de misdrijven:
Feit 1 en 3 (subsidiair): telkens, poging tot zware mishandeling
Feit 2 (primair): poging tot doodslag
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het deels over de aangifte die binnen komen bij de balie en ook bij de gevallen waar de politie bij gehaald wordt buiten het bureau. de praktijk dus.

Maargoed, ik heb mezelf eens voorgenomen hier niet meer op in te gaan. Helaas heb ik dit toch gedaan, met als gevolg dat je de kroegpraat weer over je heen krijgt.
Succes ermee.


Hoezo wimpel jij alles af als kroegpraat? En zeg je geen zin te hebben in discussie?

Je bevestigd nu des te meer de vooroordelen over politie agenten en bevorder je de 'haat' tegenover politie agenten...

Succes ermee
 
Ik ben benieuwd over wel dossier je het hebt. In deze casus blijf ik van mening dat het iig niet op gaat.
Hoeveel meer "bewijs" heb je nodig voor je in ziet dat je er toch echt naast zit? Meerdere letterlijke uitspraken van een rechter plus de letterlijke wetstekst brengen je niet van je bizarre hersenspinsels af?

Of is het onwil? Zegmaar precies wat diverse mensen hier signaleerden en uitspraken waar jij zo tegen ageerde. Onwil om de wat lastigere zaken uit te zoeken en - indien mogelijk - te vervolgen. Selectieve inspanning dus, exact het verwijt wat wij de politie maakten, volledig onderschreven door jouw reacties hier.
 
Laatst bewerkt:
mee eens...

lekkere binnekomer voor zon user :P, tijd voor een kloon-hunt O-)


dit soort uitingen zijn juist precies deel van het probleem, de ene gunt de ander het licht in de ogen niet, om wat voor reden dan ook.

dit soort volk kan ik dan ook missen als kiespijn.

:^
 
Art. 300
1. Mishandeling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3. Bespreking Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
4. Bespreking Met mishandeling wordt gelijkgesteld opzettelijke benadeling van de gezondheid.
5. Bespreking Poging tot dit misdrijf is niet strafbaar.

Art. 300
1. Mishandeling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3. Bespreking Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
4. Bespreking Met mishandeling wordt gelijkgesteld opzettelijke benadeling van de gezondheid.
5. Bespreking Poging tot dit misdrijf is niet strafbaar.

Art. 301 Bespreking
1. Mishandeling gepleegd met voorbedachten rade wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
3. Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Art. 302 Bespreking
1. Hij die aan een ander opzettelijk zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wordt, als schuldig aan zware mishandeling, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2. Bespreking Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste tien jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Ook hier is poging niet strafbaar omdat er uitdrukkelijk gesproken wordt over het toebrengen van letsel.

Veel plezier in de kroeg met je volgers.

Daarom mijn beste. de politie wil wel, ondanks dat je het niet gelooft, maar is ook aan regels gebonden.

Ik hoop niet dat jij bij de politie werkt ? Poging zware mishandeling is zeker wel strafbaar, alleen bij art. 300 gaat poging niet op bij de overige artikelen wel :)
 
Komt omdat ze niet genoeg te vrezen hebben. Als ze weten dat ze een knuppel voor hun harses krijgen voor het lastigvallen, zie je het ze niet meer doen. Of wel?

Maar dat vind de linkse politiek natuurlijk niet kunnen.

doe alleen niet alsof linksstemmers softies zijn.
Wel eens een onderzoek gelezen of zwaardere straffen minder criminaliteit oplevert? Een dader gaat ervan uit dat hij niet gepakt wordt. En mensen met een kort lontje denken helemáál niet aan de gevolgen van hun daden. Dat gezegd hebbende ben ik niet tegen zwaarder straffen --> om ze maar langer uit de samenleving te hebben.
 
Agent zwaar mishandeld op snelweg
Naarden, 29-05-2011 • Zaterdagavond 29 mei 2011 werd een agent mishandeld op de snelweg door meerdere personen. De politie zoekt getuigen.


ja ja zaterdag avond 29 - 05-2011 :?
mijn kalender is stuk .
 
Paar quotes van Geenstijl reaguurders :r

Motorrijders zijn tuig - ALLEMAAL !!!!


Maar daarom hoef je ze nog niet in elkaar te slaan. Dit is veel leuker om te doen: www.youtube.com...

dezeookalbezet | 29-05-11 | 19:32 | + -8 -
Motorrijders zijn allemaal stakkers die voor een dubbeltje op de eerste rij willen rijden. Flikker op lulletjes-op-2-wielen!

volksmenner | 29-05-11 | 23:14 | + -6 -
 
De daders kwamen uit almere?

Daar wonen toch bijna alleen maar marok........

Ik zeg links stemmen en doodknuffelen....

Wat hebben marokkanen nu weer hier mee te maken?
Weet jij wie die gasten waren of wat hun afkomst was?
Als je dat weet dan zou ik zeggen meld je bij de politie en misschien kun je die motoragent wel eens helpen in plaats van hier : '' In Almere wonen toch alleen maar marok...''
Ik zou op jou stemmen en jou doodknuffelen dufus
 
Terug
Bovenaan Onderaan