parkeren haarlem

ynnad

MF veteraan
24 feb 2009
1.070
18
Ik ben van plan om naar een beurs in Haarlem te gaan Zaterdag , Hoe zit het daar met parkeren voor motoren worden deze op de stoep etc gedoogd ?
Of schrijven ze daar meteen bonnen uit ?
Danny :W :]
 
Als de parkeerwachter niet geneukt heeft dan heb je zo een prent te pakken

Ja,dat zou kunnen.
 
Inmiddels al zo'n 3,5 jaar dagelijks met de motor in Haarlem en deze staat daar eigenlijk altijd op de stoep. Geen probleem in mijn geval. Wordt niet eens naar gekeken terwijl handhaving er meerdere malen per dag langskomt.
Gewoon zorgen dat er geen voetgangers worden gehinderd en da zou het geen probleem mogen zijn
 
Wordt inderdaad gedoogd, heb het gevraagd aan politie, stadswacht en de gemeente(telefonisch). Mag op de stoep, als je maar niet de doorstroming van de kuddedieren belemmerd.
 
niet per ongeluk door voetgangersgebied rijden want daar zijn ze wel wat fel op ( stadswachtgevallen, politie kan wel wat hebben..) maar ik plemp het hok overal neer en heb nog nooit problemen gehad..
 
Heb een paar maanden geleden met de gemeente gemaild en het mag inderdaad, ook in vergunning gebied gewoon op de stoep zetten. Wel zorgen dat je niet in de weg staat natuurlijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan