Parkeren onder de bomen.

In een regenbui wordt hij nog veel viezer, of op een onverharde weg.
Ik heb geen nieuwe motoren, wel 7 oudere, beginnend bij een jaar of 25, zie onderschrift... Ik koester die dingen, oh zo voorzichtig. Alles dat stuk gaat heeft een speurtocht tot gevolg, voor twee beschadigde kuipdelen worden ze totall loss verklaard...

Nieuwe motor is alles voor te koop, verzekering betaalt veel meer uit....

Wees maar zuinig op die oude dames hoor
 
Laatst bewerkt:
Wel raar dat er de draak mee wordt gestoken als mensen zuinig op hun spullen zijn :?
degene die dat doen zullen wel schatrijk zijn,of t allemaal geen fok interesseren:r
 
Wel raar dat er de draak mee wordt gestoken als mensen zuinig op hun spullen zijn :?
degene die dat doen zullen wel schatrijk zijn,of t allemaal geen fok interesseren:r
Maar het is toch een beetje een rare vraag??

Mijn motor wordt vies ,wat nu??? :?:?:?

Kan aan mij liggen hoor. Zuinig zijn prima, maar gewoon niet zelf meer nadenken heeft daar niets mee te maken.

Vervelend als die onder een boom heeft gestaan 1 nacht. Ben je thuis rijd je naar de wasstraat of pak je de tuinslang met wat sop en doekjes.....
Beetje extra je best doen omdat het hars is en hoppa. Het glimt weer.


Of ben ik nu heel simpel?
 
Maar het is toch een beetje een rare vraag??

Mijn motor wordt vies ,wat nu??? :?:?:?

Kan aan mij liggen hoor. Zuinig zijn prima, maar gewoon niet zelf meer nadenken heeft daar niets mee te maken.

Vervelend als die onder een boom heeft gestaan 1 nacht. Ben je thuis rijd je naar de wasstraat of pak je de tuinslang met wat sop en doekjes.....
Beetje extra je best doen omdat het hars is en hoppa. Het glimt weer.


Of ben ik nu heel simpel?
Op het forum staan wel meer rare vragen.
 
Ja lekkere oplossing. Je motorhoes meenemen op vakantie 😂😂😂

Tja ik zou het ook niet doen, maar als je een weekendje weg gaat en je motor goed wilt beschermen? Zon hoes past vaak wel onder de buddyseat.

Als je daardoor met een gerust hart kan slapen, is het wel waard denk ik.
 
Dit soort plastic moet zo snel mogelijk verboden worden. En zeker voor een nacht over de motor. Hiervan komen vogels en vissen en anderen om het leven.
600 mensen in NL. In het verkeer. Verbieden???. Get a life man en verkondig je mening op het geitewollen sokken forum. Je zit hier namelijk met 80.000 hobbyvervuilers. Dus gewoon een plasticje van de Gamma eroverheen en als het smorgens niet weggewaaid is zelf weg laten waaien
 
AH, je kunt het ook gewoon in de kliko gooien. Weg laten waaien is wel weer het andere uiterste.
 
600 mensen in NL. In het verkeer. Verbieden???. Get a life man en verkondig je mening op het geitewollen sokken forum. Je zit hier namelijk met 80.000 hobbyvervuilers. Dus gewoon een plasticje van de Gamma eroverheen en als het smorgens niet weggewaaid is zelf weg laten waaien
Naar verluidt is men er zelfs in bepaalde delen van Afrika achter gekomen dat je dit niet moet doen.
 
Ik ben helemaal geen geitenwollen sok en rij motor met plezier en vlieg ook regelmatig. Dat staat los van onzinnig plastic aan het milieu toevoegen, terwijl er goede alternatieven zijn.
Ik was vorig jaar nog op een onbewoond eiland in de pacific aan het duiken en tot mijn verbijstering lag het strand helemaal vol met plastic flessen en andere narigheid. Maar goed Rob leef je leven en doe wat je denkt dat goed is. Maar ik vind er wat van...!
 
Ik ben helemaal geen geitenwollen sok en rij motor met plezier en vlieg ook regelmatig. Dat staat los van onzinnig plastic aan het milieu toevoegen, terwijl er goede alternatieven zijn.
Ik was vorig jaar nog op een onbewoond eiland in de pacific aan het duiken en tot mijn verbijstering lag het strand helemaal vol met plastic flessen en andere narigheid. Maar goed Rob leef je leven en doe wat je denkt dat goed is. Maar ik vind er wat van...!

Rustig, rustig... Ik was op dat snijplankie al een goedmakertje aan het intiepen maar dat werkt zo klote dat ik daarmee gestopt ben, affijn hier was ik mee bezig:

Tuurijk moet het in de foliebak (€ 0,75 de kilo) nooit weg laten waaien. Verbieden vinnik niks. Alles dat ik van mijn werk mee retour krijg wordt netjes gescheiden en gerecycled, Karton, Folie,h eel veel electronica, accu's. Er verdwijnt niks het milieu...
Als iemand nog een adresje weet voor ABS hoor ik het graag, het gaat nu naar de milieustraat waar het zo tussen het grofvuil verdwijnt
 
1 van mijn overnachtingen in september is in een B&B.
Parkeren op een privéterrein maar onder bomen.
Plakkerige hars is iets wat lak van een moto of auto niet graag heeft en ik zal daar staan in de zeer late namiddag tot 's morgens .
Niet van wakker liggen of een grote handdoek of plastiek of zo over de ruit en benzinetank leggen ?

Weet je nu al dat je in september in een B&b zit
Kijk je zo ver vooruit :?
 
Ik heb altijd 'n klein spuitbusje schoonmaakmeuk en een doekje in m'n auto liggen voor als er weer eens een vogel overheen heeft lopen (vliegen?) schijten.

Zoveel ruimte in je koffer zal 't niet innemen, en 't is ook nog eens handig voor als 'ie onderweg ergens anders goor van wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan