Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Hier hoeft niemand excuses over aan te bieden, ook Kok niet. Als ik zou zeggen dat mijn buurman een klootzak dat geeft toch niemand het recht hem te vermoorden.

Maar waarom zou Kok nu ineens een schijnheilige klootzak zijn. Dat gaat er bij mij niet in. :j

Omdat kok wel zijn excuses aan bied. |(
En dat bedoel ik dus.
Dat moet die niet doen. het was Kok zijn mening.
Als ik iets tegen iemand zeg en later is die er niet meer dan is en blijft het nog wel mijn mening toch?
 
zo iemand mag niet aan de macht komen, maar hij was zeker nodig als tegengas in de politiek
was de enige met klote...die durfde te zegge wat ie vond, hoe gek en bizar ook...Vaarwel Pim ;( De enige 'vent' met lef...soms iets te vreemde ideeen...maar ja... '(
enne fortuyn zn opvolger heeft het nou erg makkelijk...die krijgt nog meer stemmen...stemmen van fortuyn+de twijfelaars...
Wie het ook was...hij/zij heeft NL en de NL politiek helemaal naar de klote geholpen... :j
 
hoor net
de chaufeur van pim is boven op de dader gaan zitten.
en de politie weet van niks
zou dit zo,n gevalletje zijn van langzaam dood laten bloeden om rel te voorkomen
 
Volgens radio 1 zou de dader gepakt zijn...

Blank, normaal postuur, 1.85m

Ben benieuwd, in elk geval is het een grote sukkel want hoe dan ook zal Pim (nouja, z'n lijst dan) hierdoor zetelwinst krijgen en ik wou al niet dat LPF de grootste partij zou zijn.

Ik wou al niet op 'm stemmen, maar dit is gewoon een grote klotestreek van de dader |( |( :(
En dat dit in Nederland kan....
 
Omdat kok wel zijn excuses aan bied. |(
En dat bedoel ik dus.
Dat moet die niet doen. het was Kok zijn mening.
Als ik iets tegen iemand zeg en later is die er niet meer dan is en blijft het nog wel mijn mening toch?

Dag Ruben!!!

Kok heeft voorbeeldfunctie en zijn mening openbaar maken kan verstrekkende gevolgen hebben. Zoals nu bv. Het heeft er zeker toe bijgedragen, zoals Gizzz ook al zei.

En jij moet jezelf niet gaan vergelijken met een premier/demensionair
 
Op maandag 06 mei 2002 19:30 schreef JK het volgende:Blank, normaal postuur, 1.85m

Ik mag het echt hopen, anders vliegt de vlam echt in de pan. Er lopen genoeg andere debielen rond in NL. Dat blijkt maar weer vandaag.
 
Dag Ruben!!!

Kok heeft voorbeeldfunctie en zijn mening openbaar maken kan verstrekkende gevolgen hebben. Zoals nu bv. Het heeft er zeker toe bijgedragen, zoals Gizzz ook al zei.

En jij moet jezelf niet gaan vergelijken met een premier/demensionair

Dag Lage CB

Had die dan eerder moet bedenken.
Is die nu een beetje laat mee.
 
Dag Lage CB

Had die dan eerder moet bedenken.
Is die nu een beetje laat mee.

Mee eens, maar ik vind wel dat Kok moet redden wat er te redden valt, als er überhaupt wat te redden valt.
 
en we nokken nu met blaten, op tig forums op internet , mensen die lopen te ruzieën over hoe het wel en niet moet !!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 06 mei 2002 19:43 schreef Niels Saarloos het volgende:
en we nokken nu met blaten, op tig forums op internet die lopen te ruzieën over hoe het wel en niet moet !!!!!!

Men wil ieder zijn zegje erover doen. Toch niet zo vreemd.
Is toch dieptriest wat er gebeurt.
Geen ruzie maar discussie!!!
 
Kan er misschien uit respect de titel aangepast worden. Pimmetje is bespottelijk in deze situatie
 
Men wil ieder zijn zegje erover doen. Toch niet zo vreemd.
Is toch dieptriest wat er gebeurt.
Geen ruzie maar discussie!!!
Iedereen heeft zijn eigen manier om met dit soort nieuws om te gaan en het een beetje op een rijtje te zetten.
 
Op RTL zeggen ze nu dus ook dat hij is overleden, is volgens mij nu officeel. Zag op sbs6 ook een zwart busje met witte gordijntjes naar binnen rijden.

[edit] nog niet officeel gemeld [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is nog niet officiëel bevestigd, maar mag hopen dat ze dit soort uitspraken niet maar zo doen!!!
 
las het dus net hier, wist het nog niet.
nou vraag ik mij werkelijk af waar dit heen
moet.
Als je het niet met hem eens bent stem je toch gewoon op iemand anders maar hij heeft net als ieder ander recht op een eigen mening die hij net als ieder ander openlijk uit moet kunnen spreken, als dit al niet meer kan waar blijven we dan, gaan we dan niet dezelfede kant op als in zoveel landen in de wereld waar je bang moet zijn te zeggen wat je denkt.

om ziek van te worden gewoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan