Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Hij is idd overleden.

Hij schijnt al een paar weken tegen zijn leden van zijn partij te hebben gezegd dat ze niet raar op zouden moeten kijken als hij een keer zou worden neergeschoten. Alleen van de gedachte al wordt ik gewoon echt niet goed. Als je in Nederland al niet meer veilig bent om te denken en zeggen wat je wilt, waar dan nog wel.
 
Kan er misschien uit respect de titel aangepast worden. Pimmetje is bespottelijk in deze situatie

Mee eens, was toen alleen nog niet eens zeker dat hij was neergeschoten, vandaar het vraagteken. Nu is het ook officeel dat hij is doodgeschoten.
 
Hij is idd overleden.

Hij schijnt al een paar weken tegen zijn leden van zijn partij te hebben gezegd dat ze niet raar op zouden moeten kijken als hij een keer zou worden neergeschoten. Alleen van de gedachte al wordt ik gewoon echt niet goed. Als je in Nederland al niet meer veilig bent om te denken en zeggen wat je wilt, waar dan nog wel.
verschrikkelijk wat er gebeurd , gebeurd ook steeds vaker iets ongewoons
en blijkbaar uit statistieken is nederland niet veiliger geworden in der loop der jaren maar juist veel minder veilig
1,x miljoen misdrijven per jaar
 
Triest....

Frapant dat ie dit voorspelde in de talkshow van Jense... De politici van de gevestigde partijen hebben hem als een soort Hitler neergezet...

triest erg triest... eerst Sebrenica, en nu dit...
 
Het is wel typerend voor Pim dat hij zei geen beveiliging te willen hebben. Het werd hem niet aangeboden en hij ging er dus ook niet om vragen.

Denk wel dat er een respectabel iemand is overleden. Ook ik was het niet met alles eens wat hij zei. Maar in veel punten sloeg ie de spijker wel op zijn kop.
Draaide geen doekjes om zijn mening.
 
Enkele jaren geleden was er een bomaanslag op een politicus, ben even zijn naam kwijt.
Af en toe wordt Nederland opgeschrikt, deze keer is er een dode te betreuren. Ik was het niet met Pim Fortuyn eens, maar dit gun ik niemand.
 
Jammer dat deze komiek zo aan zijn eind heeft moeten komen. Hoewel pas 54 zal ie nog veel langer in onze gedachten blijven. En of we het dan wel of niet met hem eens waren dat doet niet terzake...

RIP.
 
Er breekt een zeer onstuimige periode in NL aan.
Nu die dader pakker er zelf een kogel door zijn kop jagen
nee, dat is te zacht aardig.
invalide maken zodanig dat ie nog net kan adem halen. dan in een rolstoel plaatsen en dan aan zijn lot overlaten. geef het te eten en drinken zodat ie net niet dood gaat.
dan zal het weten wat het heeft gedaan.
 
Triest....

Frapant dat ie dit voorspelde in de talkshow van Jense... De politici van de gevestigde partijen hebben hem als een soort Hitler neergezet...

triest erg triest... eerst Sebrenica, en nu dit...

Fortuyn is nooit als een soort Hitler neergezet. NOOIT. Hij is wel in de rechtse hoek geduwt, maar hij is nooit zo afgeschilderd. Dit is dus echt bullshit.

Ik ging net bijna over m'n nek van de beelden op ned 2. Ik kan wel tegen een beetje bloed. Maar om uit te zenden dat ze hem aan het reanimeren zijn. Stelletje ratten.
 
Gecondoleerd aan alle nabestaanden/familie/vrienden...

En Niels, ik vind dit ook kut, zie mijn eerdere post voor een serieuze reactie...maar je moet het leven niet te serieus nemen, dat overleef je niet...
 
Gecondoleerd aan alle nabestaanden/familie/vrienden...

En Niels, ik vind dit ook kut, zie mijn eerdere post voor een serieuze reactie...maar je moet het leven niet te serieus nemen, dat overleef je niet...
is goed zo dan ,begrijp ik ook wel
maar dit duid toch wel weer aan dat het steeds meer een bende word
 
is goed zo dan ,begrijp ik ook wel
maar dit duid toch wel weer aan dat het steeds meer een bende word
Dat weet ik...heb ik ook al gezegd...we krijgen nou rellen...en een veel extremere rechtse politicus als opvolger van Pim, die de stemmen van de twijfelaars erbij krijgt...plus de stemmen van Pim he...
 
Dat weet ik...heb ik ook al gezegd...we krijgen nou rellen...en een veel extremere rechtse politicus als opvolger van Pim, die de stemmen van de twijfelaars erbij krijgt...plus de stemmen van Pim he...
Dit bovenstaande vind ik speculatie als gevolg van een schokkende gebeurtenis. Laten we niet een zondebok (groepering) zoeken voor deze wandaad, maar de wandaad bij de dader houden.
 
Het schijnt dat je nog gewoon op hem kan stemmen :? :?

Stemlijsten zijn dacht ik 2 april of zo al gemaakt. Maar de stemmen op hem gaan door naar de nummer twee op de lijst.
 
Dit bovenstaande vind ik speculatie als gevolg van een schokkende gebeurtenis. Laten we niet een zondebok (groepering) zoeken voor deze wandaad, maar de wandaad bij de dader houden.

Ik zoek ook zeker geen zondebok...of groepering...Feit blijft dat rechts hiermee winst boekt...voor hetzelfde geld is Pim door een extreem rechtse groep als martelaar aangewezen, en moest hij sterven voor een groter doel...Uit medeleven voor Pim, en gewoon omdat ze hiermee over de lijn heen worden getild zullen er nou nog meer mensen op Lijst Pim Fortuyn ofzo stemmen...Dus rechts krijgt een groter aandeel in de toekomstige kabinet...wat Pim niet lukte, Premier worden zal zn opvolger misschien wel lukken...Pim was een gezonde dosis tegengas in de politiek...
 
Dit is diep triest wat er nou gebeurt niet
alleen voor de nederlanders maar ook voor een hoop medelanders of zo als je ze wild noemen.
als je word gelikwideerd want dit is geen !!
gewoone moord aanslag gezien de dader wel
ERG gericht geschooten heeft op zeer
doeltreffende plaatsen waar gaat het heen
ik dacht dat we een zeer vrij landje
en gast vrij voor iedereen maar hier
gegint toch elk mens toch van te twijvelen :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan