Wikelerdyk
Rookie
- 11 aug 2009
- 10
- 0
In this case half a horsepower equates to about 0.4% difference. Any sort of dyno testing whether it be rolling road or dynamic in-car testing like this will typically have an error tolerance of about 5% so the difference in horsepower results in this case is negligible.
Helaas hierbij niet een 'Keweldige Aanbieding' waarbij je er 2 voor de prijs van 1 krijgt (wat nog steeds niet goedkoop is maargoed)Hee Jim!!!!! Het wérkt!!!!!!!!!
Helaas hierbij niet een 'Keweldige Aanbieding' waarbij je er 2 voor de prijs van 1 krijgt (wat nog steeds niet goedkoop is maargoed)
vraag ik me af waarom er steeds meer verschillende types bougies op de markt komen.
Omdat de concurent dat ook doet en je wilt sowieso een bepaalde technologische groei in een bedrijf houden.
Maar als er globaal maar 100.000 gekken zijn die 4 van zulke bougies willen kopen om eens te proberen heb je toch mooi 400.000 maal 25 euri omgezet
Of het wel of niet werkt maakt dan geen ene reet uit.
Oeps, ik verwoorde me verkeerd. Als er steeds meer verschillende bougies komen, vraag ik me af hoe zij het met enkele types goed willen doen !
Daarom is het ook een nieuwe uitvinding.
Maar een goede bougie doet meer dan wij allemaal mogenlijk kunnen denken.
Een standaard bougie voldoet aan de door de fabrikant gestelde eisen, maar om meteen te gaan geloven dat een pulsar bougie zoveel winst geeft gaat mij ook te ver.
Meten is weten.
Wel gebruik ik als standaard alleen platinum en irridium bougies in alle motoren, gewoon omdat ze een meerwaarde hebben voor de motorfiets.