- 28 jul 2014
- 2.034
- 770
Die PCV is een passief ding. Dat kan dus niet anders zijn als de verdeler die in een auto zit. Hoogstens zitten er twee diameters zuiger(s) voor de uitgaande leidingen.
En progressief? Een rem is toch altijd progressief? Hoe harder je knijpt, hoe harder hij remt.
Dat klopt
Ter info; ik heb sinds vrijdag deze in de voorste klauwen;
http://www.vesrah.com/new_page_8.htm
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag ben ik bij een motorzaak in de buurt geweest en heb de voorrem schijf (EML geventileerde) mee genomen. De kerel heeft veel ervaring in de racerij en raadde me deze aan. Moet zeggen, werken erg goed op de EML schijf.
Nav de laatste foto...
Ontluchtingsnippel van de voorste remklauw zit eigenlijk op een te laag punt. Er kwam echt geen luchtbel meer uit. Wat denken jullie, zou er nog lucht kunnen zitten in de remklauw? Toch maar wiel losmaken en de klauw ook ontluchten met de nippel naar boven gericht?
Hohlschraube VA 3-fach M10x1,25
Deze is inmiddels besteld voor op de voetpomp. Gaan dan 2 leidingen naar de achterremklauw vanwege het oude dual breaking systeem. En 1 leiding gaat naar de klauw op het bakwiel.