Ruitensproeiers

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
'Aardige' mevrouw voor me dacht misschien dat ik een vuil vizier had.... ?

:N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah joh kop op, 't is weer 's wat anders dan een brandende peuk die bij je kroonjuwelen blijft liggen... :')
 
klopt ik ook ... ik heb wel eens vriendelijk op het raampje geknopt omdat die kut dacht dat 1 keer niet genoeg was ... deed het wel een keer of 10 ... maar de richting aanwijzer ging mooi nooit aan in de bochten :P ....
 
Whehehe Frenkie,

Vorige maand hetzelfde meegemaakt, wel vriendelijk langs vrouwtje gereden en FLINK GECLAXONNEERD!! :)
 
Ik snap dat het vervelend is, maar zo iemand probeert alleen maar even de eigen ruit schoon te maken. Moet iedereen dan altijd maar opletten of er geen motorrijder achter hem/haar zit voordat de voorruit even schoongemaakt mag worden?

Je zou ook nog iets meer afstand kunnen hebben houden, dan had je er geen last van gehad.
 
Sja, anders kom je mnisschien helemaal niet meer thuis.
 
Laatst bewerkt:
Dit gebeurde mij laatst ook (wie niet) en moest alleen maar hard lachen. Beetje koddige situatie.

Als dit al een reden is om te dreigen met het aftrappen van spiegels of zelfs maar op een ruit te kloppen dan hoor je zelf niet op de weg thuis maar in de stoel van een psychiater.
 
Tsja, ik denk dat de meerderheid niet eens beseft dat het meeste van dat spul er gewoon overheen waait. Niks om je druk over te maken dus, hoort bij het motorrijden.
 
Ik heb het laatst ook gedaan. Zat een tweewieler op mijn bumper... Even de sproeier aan en meteen erachteraan de asbak geleegd uit het raam, weg was die verveel.
 
Ik had het ook vorige week...dacht eerst dat het opzet was. Toen ik er voorbij ging en een blik naar binnen keek zag ik een onnozele griet die te vet was om haar hoofd nog te draaien, laat staan in een spiegel kijken. Een groter probleem is dat dit soort bestuurders je dus ook pardoes van de fiets afrijden omdat ze niet geschikt zijn om een voertuig te besturen. Shit happens...
 
Ik heb het laatst ook gedaan. Zat een tweewieler op mijn bumper... Even de sproeier aan en meteen erachteraan de asbak geleegd uit het raam, weg was die verveel.
:o _O- Nou die zal het leuk gevonden hebben :')
Zo erg ben ik niet gooi gewoon me gevaren licht aan en me mist achterligt tegelijk al 2 keer iemand met blokkerende wielen achter me gehad,
maar ja die lifte ook mee aan me trekhaak :')
 
Ik snap dat het vervelend is, maar zo iemand probeert alleen maar even de eigen ruit schoon te maken. Moet iedereen dan altijd maar opletten of er geen motorrijder achter hem/haar zit voordat de voorruit even schoongemaakt mag worden?

Je zou ook nog iets meer afstand kunnen hebben houden, dan had je er geen last van gehad.

Ze moeten zorgen dat die dingen goed zijn afgesteld. Dat het op het ruit spuit en niet er overheen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het laatst ook gedaan. Zat een tweewieler op mijn bumper... Even de sproeier aan en meteen erachteraan de asbak geleegd uit het raam, weg was die verveel.
Idd, die achtervolgingen als je te aso rijdt door die bromsnor op zijn witte brommert is erg vervelend B|
 
Lekker verfrissend. *D

Zeker met een citroengeurtje. :P

ik heb 1x dat spul in mn gezicht gekregen toen ik achter een auto stond (zonder helm en bril helaas) en ik kan je vertellen dat het absoluut niet lekker ruikt, smaakt, of voelt.. heb 3dagen lang met brandende ogen en gezicht rond gelopen.. echt niet fijn :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan