Ruitensproeiers

Even weer wat leuks er tussendoor, iedereen is zo opgewonden hier.
Ik zat met vriendin in mijn mooie cabrio van de zomer en dacht: mm ruiten vuil ff sproeien en ja hup over het randje precies in het gezicht van de liefde. Ze werd echt boos op me en ik had een lachstuip. Sindsdien let ik wel beter op _O- _O-
joh, ik nieste me ineens rot in de auto. Met stukjes enzo.

Ik kijk mijn vriendin aan, en zet de ruitensproeiers aan.
Zij keek even alsof ze water zag branden, en lag toen in een stuip.

Misschien ook omdat ik er een rare kop bij trok :+
 
Ik hoop voor je dat Vmax-Idioot niet achter je TFT-scherm gekropen was. Anders kon je nog wel een een nare verrassing tegenkomen op de parkeerplaats.

Niet meer dan redelijk trouwens, want koffie in je ogen kan blijvend letsel veroorzaken. O-)

En nou moet je stoppen!!! :(

Niemand meer die me serieus neemt hier, en ik kan wachten tot systeembeheer met een nieuw scherm komt... |(


[me="Rhonus"]rent naar buiten om, in de tijd die systeembeheer nodig heeft om een nieuw scherm te plaatsen, te checken of z'n spiegels nog aan de Cat zitten...[/me] :o
 
Volgens mij ben je al opgefokt als je erover iets intype aan je berichten te lezen ;)
klopt, ik zag het weer voor me.....

En als ik nog even door mag gaan. Je hebt niet voor niets een vizier op je helm. Die is ervoor om niet alleen je tegen de wind te beschermen, maar ook tegen rondvliegende zaken. Doe dus gewoon je vizier dicht, hoe lekker je de rijwind ook vindt. Het komt gewoon neer op eigen verantwoordelijkheid.
Tja, 25 graden, zonnig, zwarte helm, stilstaan voor een verkeerslicht -> vizier even open voor wat frisse lucht, niks mis mee toch?
Als me dit rijdend was gebeurd had ik het waarschijnlijk niet kunnen navertellen.
Daarbij moet nog gezegd worden dat ik eerst probeerde met de koekblikster een normaal gesprek aan te gaan, maar dat zij meende dat ik dan maar niet achter haar had moeten gaan staan.....toen knapte er iets......
I will!!! En geen ruitensproeier die die vlammetjes uitkrijgt :P
 
Laatst bewerkt:
yeah..sure... niet echt realistisch heh... :/
Ik snap dat het vervelend is als je je vizier open hebt staan...
Maar weet je wat het ook is... iedere bestuurer heeft een hekel aan elkaar die of een vrachtwagen bestuurt of een personenauto of motor of whatever...
ze vinden elkaar allemaal dom en geen goede bestuurders en ze kijken niet wat ze doen, etc...

Alsof motorrijders zo perfect zijn!?
Motorrijders hebben over het algemeen de zeik op 4 wielers en 4 wielers hebben een hekel aan vrachtwagens en soms motoren. ga zo maar door....

Ik zeg altijd maar... begin eerst eens bij jezelf!

Soms zie je ook weleens motorrijders door een file heen rijden.. en dan wordt de motorrijder kwaad als die er niet tussendoor kan en dan moet die auto maar koste wat het koste opzij gaan zodat meneer de motorrijder erdoor kan.
Als ik dat was geweest had ik hem juist vast gezet zodat die er niet door komt... joh flikker op.. je ben god niet! Maargoed, dat is een andere discussie ;)

PS: Dit zijn dan meestal van die lui op o.a. Goldwings en alles-erop-en-eraan-motor... die ongv. 1,5meter breedt zijn :Y

Die spiritus voelde anders verdomd echt aan. '(

Trouwens, ik ben motorrijder, automobilist en vrachtwagenchauffeur, dus ik moet wel een heel grote hekel aan mijzelf hebben..... :?

Soms zie je ook weleens motorrijders door een file heen rijden.. en dan wordt de motorrijder kwaad als die er niet tussendoor kan en dan moet die auto maar koste wat het koste opzij gaan zodat meneer de motorrijder erdoor kan.
Als ik dat was geweest had ik hem juist vast gezet zodat die er niet door komt... joh flikker op.. je ben god niet! Maargoed, dat is een andere discussie ;)
Klopt, is een andere discussie. Feit blijft dat een motorrijder gewoon tussen twee rijen stilstaande of stapvoets rijdende auto's door mag rijden en dat elke verkeersdeelnemer moet kijken voordat hij van rijstrook wisselt, ook koekblikkers die een hekel hebben aan "voordringende" motorrijders.

Ohja, ik rij geen Goldwing, ben 1.86m groot, tamelijk breed geschouderd en mijn motor is voorzien van alle wettelijk verplichte aanhangsels.......val ik nu ook in jouw categorie?
 
Je had al gemerkt dat er hier meer motorrijders zijn toch? Hoewel het inderdaad niet onwaarschijnlijk is dat de hele wereld steeds jou moet hebben, dat jij altijd de sigaar bent en dat jij steeds oneerlijk behandeld wordt.
Ik weet niet waar je dit nou vandaan haalt. Ik vertel gewoon over mijn eigen ervaring en ik heb jou daar nergens in de buurt gezien, denk ik....

Ah, jochie toch. Kusje erop. Is het je al vaak overkomen dat je blijvend oogletsel opliep?
Wie kan lezen, is duidelijk in het voordeel: ik schreef KAN blijvend oogletsel veroorzaken..
"AAAARGH.... MIJN OGEN... HET BRANDT!!!!... HET BRAAAAAAAANDT!!!.... *hijg* Kan... niets... zien... moet... spiegel... *hijg* slopen....anders... heeft... koekblikker... geen.... lesje.... geleerd... *hijg*

[Met de laatste krachten, de ogen gesloten] Moet.... stukje.... respect... krijgen...

[Worstelt zich blind door het verkeer naar voren en trapt met een betraand gelaat de gewraakte spiegel aan gort. Hijst op de puinhopen van de spiegel een vlag en treurt daarna om kameraden die ook ruitensproeiervloeistof in hun ogen hebben gekregen.]
Als je scenario ooit voor een film gebruikt wordt, mag je mijn royalties hebben :j

Nou, da's dan nog mild eigenlijk om alleen iemands spiegel te slopen. Eigenlijk ben je wel een relaxte kerel.

"Zeg, vriend, dat plegen van aanslagen op mijn leven trek ik niet echt. Enfin, ik zal je spiegel slopen en dan praten we er niet meer over."

Vond ik ook! Vriendelijk van me, toch?!
 
geweldig _O-
zit je lekker in je autotje te cruisen, je hebt niks door mee heeee een vliegje op je schone ruit!
dus jij besluit hem even weg te sproeien
cruis je lekker verder
nog geen 2 tellen later :mwaaaaaaaaaaoooooooooooooooppppppppppppppppppp
KABAM

komt er ineens 1 of andere opgefokte gek je spiegel er af trappen
dan vraag je je ook af wat je hebt gedaan! was die vlieg z'n huisdier soms ;(
_O- _O- _O- _O- _O- *O*
 
Die spiritus voelde anders verdomd echt aan. '(

Trouwens, ik ben motorrijder, automobilist en vrachtwagenchauffeur, dus ik moet wel een heel grote hekel aan mijzelf hebben..... :?Klopt, is een andere discussie. Feit blijft dat een motorrijder gewoon tussen twee rijen stilstaande of stapvoets rijdende auto's door mag rijden en dat elke verkeersdeelnemer moet kijken voordat hij van rijstrook wisselt, ook koekblikkers die een hekel hebben aan "voordringende" motorrijders.

Ohja, ik rij geen Goldwing, ben 1.86m groot, tamelijk breed geschouderd en mijn motor is voorzien van alle wettelijk verplichte aanhangsels.......val ik nu ook in jouw categorie?

Heeft niets te maken met; of je in mijn categorie valt.
Het is meer te vergelijken met.. voorrang nemen of voorrang krijgen...

Ik wil hier dus mee zeggen... Kun je er met de motor tussen door... PRIMA!
Kun je er niet met de motor tussendoor... Eis het dan niet op... wacht dan gewoon. Want het is niet zo dat een automobilist jou ertussen MOET laten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop voor je dat Vmax-Idioot niet achter je TFT-scherm gekropen was. Anders kon je nog wel een een nare verrassing tegenkomen op de parkeerplaats.

Niet meer dan redelijk trouwens, want koffie in je ogen kan blijvend letsel veroorzaken. O-)


Volgens mij was Spartamet vroeg op vandaag... _O-
 
Heerlijk topic dit. Mijn dank is groot aan de TS. Ik ben de woensdag weer goed doorgekomen.
Af en toe kon je me echt bij mekaar vegen. :+
 
@ spartamet: mijn dank is groot voor dit verhaal mn dag kan niet meer stuk :P:P


"AAAARGH.... MIJN OGEN... HET BRANDT!!!!... HET BRAAAAAAAANDT!!!.... *hijg* Kan... niets... zien... moet... spiegel... *hijg* slopen....anders... heeft... koekblikker... geen.... lesje.... geleerd... *hijg*

[Met de laatste krachten, de ogen gesloten] Moet.... stukje.... respect... krijgen...

[Worstelt zich blind door het verkeer naar voren en trapt met een betraand gelaat de gewraakte spiegel aan gort. Hijst op de puinhopen van de spiegel een vlag en treurt daarna om kameraden die ook ruitensproeiervloeistof in hun ogen hebben gekregen.]
 
Ha, nee. Maar ik houd ze na het lezen van dit topic scherp in de gaten ;)
 
Soms zie je ook weleens motorrijders door een file heen rijden.. en dan wordt de motorrijder kwaad als die er niet tussendoor kan en dan moet die auto maar koste wat het koste opzij gaan zodat meneer de motorrijder erdoor kan.
Als ik dat was geweest had ik hem juist vast gezet zodat die er niet door komt... joh flikker op.. je ben god niet! Maargoed, dat is een andere discussie ;)

PS: Dit zijn dan meestal van die lui op o.a. Goldwings en alles-erop-en-eraan-motor... die ongv. 1,5meter breedt zijn :Y


Meestal GoldWing rijders? Altijd! Ik kan er op mijn Wing nooit langs en dan word ik WOEST!
Maar ja ik heb geen keus en moet er dan dus achter blijven hangen :(
En wat denk je? Spuiten ze nog een levensbedriegende vloeistof in mn ogen ook :(
 
_O- _O- _O- _O- _O-


Maar dat herken ik! Ik rijd vaak achter een "oude" baas aan door de file. Op z'n Goldwing. Mooi ding met allemaal ledjes die knipperen, 3e remlicht etc... typisch Amerikaans moet ik altijd denken.

In ieder geval wordt deze meneer soms heel kwaad op automobilsten als hij met zijn koekblik op 2 wielen er niet tussen door ken knallen. Soms schaam ik me best. Zo'n kerel op z'n Goldwing die om de 20 meter hevig zit te gebaren naar al die mensen en dan kom ik erachter aan met m'n herriepijp... Wat zullen ze wel niet denken!
 
Laatst bewerkt:
Worstelt zich blind door het verkeer naar voren en trapt met een betraand gelaat de gewraakte spiegel aan gort. Hijst op de puinhopen van de spiegel een vlag en treurt daarna om kameraden die ook ruitensproeiervloeistof in hun ogen hebben gekregen.

I tip my hat to you, good sir! _O-
 
Heeft niets te maken met; of je in mijn categorie valt.
Het is meer te vergelijken met.. voorrang nemen of voorrang krijgen...

Ik wil hier dus mee zeggen... Kun je er met de motor tussen door... PRIMA!
Kun je er niet met de motor tussendoor... Eis het dan niet op... wacht dan gewoon. Want het is niet zo dat een automobilist jou ertussen MOET laten.

Ik hoef persoonlijk ook niet zo nodig tussen die file door. Als er ruimte is, maak ik daar gebruik van. Als iemand denkt het gat dicht te moeten gooien, het zij zo, ooit kom ik er toch wel langs.

Jullie mogen nu wel over mij lachen, maar als je iets "aangedaan" wordt dat echt pijn doet, kun je wel eens rare beslissingen nemen. Een spiegel is op dat moment, na een onverschillig venijnig "dan moet je maar niet achter me gaan staan...." een zeer verleidelijk object om je frustraties op uit te leven....

Ik ben er echt niet op uit, om zoveel mogelijk spiegeltjes van auto's af te trappen. Ik reageerde in eerste instantie niet eens agressief, maar ging naast de auto staan, tikte (niet hard) op het raam en vroeg aan de bestuurster of ze wist dat haar ruitensproeier over de auto heen sproeide. Haar letterlijke antwoord was: "Wat gaat jou dat aan, lul, moet je maar niet achter me gaan staan...". Zo'n knappe meid en dan zo'n vuile bek.... B| :N


Owja: ik hoop dat het TFT scherm de zuuraanval overleefd heeft..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Meestal GoldWing rijders? Altijd! Ik kan er op mijn Wing nooit langs en dan word ik WOEST!
Maar ja ik heb geen keus en moet er dan dus achter blijven hangen :(
En wat denk je? Spuiten ze nog een levensbedriegende vloeistof in mn ogen ook :(
Hoe krijgen ze die vloeistof in Godsnaam over die kuipruit gemikt? :9
 
Jullie mogen nu wel over mij lachen, maar als je iets "aangedaan" wordt dat echt pijn doet, kun je wel eens rare beslissingen nemen. Een spiegel is op dat moment, na een onverschillig venijnig "dan moet je maar niet achter me gaan staan...." een zeer verleidelijk object om je frustraties op uit te leven....Haar letterlijke antwoord was: "Wat gaat jou dat aan, lul, moet je maar niet achter me gaan staan...". Zo'n knappe meid en dan zo'n vuile bek.... B| :N

Dit klinkt al wel iets genuanceerder. Zoals je het eerder in dit draadje zei klonk het alsof het je standaard reactie is, dat spiegeltje trappen.

En als zo'n wijf inderdaad zo reageert kan ik me voorstellen dat je pissig wordt, is al een hele andere situatie dan 'out of the blue' een spiegeltje kapot trappen.

Ben het overigens nog steeds niet met je eens hoor, het is nog steeds een beroerde reactie, maar je hebt iiieeeetsjes meer begrip gekweekt bij me ;) Ietsjes maar hoor.
 
Ik hoef persoonlijk ook niet zo nodig tussen die file door. Als er ruimte is, maak ik daar gebruik van. Als iemand denkt het gat dicht te moeten gooien, het zij zo, ooit kom ik er toch wel langs.

Jullie mogen nu wel over mij lachen, maar als je iets "aangedaan" wordt dat echt pijn doet, kun je wel eens rare beslissingen nemen. Een spiegel is op dat moment, na een onverschillig venijnig "dan moet je maar niet achter me gaan staan...." een zeer verleidelijk object om je frustraties op uit te leven....

Ik ben er echt niet op uit, om zoveel mogelijk spiegeltjes van auto's af te trappen. Ik reageerde in eerste instantie niet eens agressief, maar ging naast de auto staan, tikte (niet hard) op het raam en vroeg aan de bestuurster of ze wist dat haar ruitensproeier over de auto heen sproeide. Haar letterlijke antwoord was: "Wat gaat jou dat aan, lul, moet je maar niet achter me gaan staan...". Zo'n knappe meid en dan zo'n vuile bek.... B| :N


Owja: ik hoop dat het TFT scherm de zuuraanval overleefd heeft..... ;)

Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb ook wel eens tegen een spiegel gemept nadat een clown mij expres omver probeerde te rijden. Achteraf geen spijt van gehad.

Hij had namelijk een goede reden om mij af te snijden in de bocht, namelijk.... Dat ik niet tussen de auto's door mag rijden bij het stoplicht! |(

Heeft niets te maken met; of je in mijn categorie valt.
Het is meer te vergelijken met.. voorrang nemen of voorrang krijgen...

Ik wil hier dus mee zeggen... Kun je er met de motor tussen door... PRIMA!
Kun je er niet met de motor tussendoor... Eis het dan niet op... wacht dan gewoon. Want het is niet zo dat een automobilist jou ertussen MOET laten.

Maar hij mag je ook niet expres hinderen! toch?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan