Ruitensproeiers

Och, ook wel eens gehad. Vizier daardoor helemaal vlekkerig, dus ik zet hem open, spuit die dodo nog een keer! Toen had ik het dus in m'n gezicht...

Jammer...
 
Zat laatst in de auto zonder sproeispul, en met een smerige ruit.
Was blij dat mijn voor ganger zijn eigen ruit sproeide en daarmee ook die van mij.
 
Komt meestal omdat de garages van die mensen nog nooit van een jetnaald gehoord hebben (lees: niet weten dat zon ding afgesteld moet worden). Bij sommige nieuwe leasebakken zijn ze zelfs af-fabriek niet afgesteld en dan staan ze altijd te hoog, zeg maar net onder de achteruitkijkspiegel. Beetje wind erbij en de achterligger krijgt 50% van de vloeistof.
 
Komt meestal omdat de garages van die mensen nog nooit van een jetnaald gehoord hebben (lees: niet weten dat zon ding afgesteld moet worden). Bij sommige nieuwe leasebakken zijn ze zelfs af-fabriek niet afgesteld en dan staan ze altijd te hoog, zeg maar net onder de achteruitkijkspiegel. Beetje wind erbij en de achterligger krijgt 50% van de vloeistof.

En dat terwijl het maar 2,50 kost. :P LINK
(had er eerlijk gezegd, ook nog nooit van gehoord, he he)
 
Gewoon een flesje glassex in je tanktas en bij het eerstvolgende stoplicht terugsprayen. Gelijke monniken gelijk kappen...
 
ik heb 1x dat spul in mn gezicht gekregen toen ik achter een auto stond (zonder helm en bril helaas) en ik kan je vertellen dat het absoluut niet lekker ruikt, smaakt, of voelt.. heb 3dagen lang met brandende ogen en gezicht rond gelopen.. echt niet fijn :')

nog een reden om je helm op te zetten :X
 
Tja, als een koekblikker zijn ruiten vies heeft, moeten ze toch schoon worden. Niet zeuren, hoort nou eenmaal bij motorrijden. Anders moet je maar in een koekblik gaan zitten;)
 
Door zon zelfde grapje kwam het dus vol in mn ogen ;) Week last van gehad, kon geen licht verdragen en had zware migraine :+


Deze stond op decollete hoogte, geeft veel meer effect, de dames gillen dan veel harder :+

Dat het in je ogen kwam was idd een stuk minder
 
Kijk maar eens deze
Vanaf 6:38.....

LET OP!!! expliciet beeldmateriaal in het begin......niet geschikt voor kinderen en/of tere zieltjes....

Ok, het komt uit Spetters, maar het is zooooooo herkenbaar.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op me koekblik koplampsproeiers, als ik op de middelste baan rij sproei ik 3 banen breed en 3 auto's achter me ook.
Bij elke tank benzine kan ik dan ook bijna een jerrycan vloeistof halen :X
 
Ik had het pas ook. Ik ben er even naast gaan rijden, rechter arm omhoog en met links onder de oksel 'wassen' alsof je aan het douchen bent. :)
 
ik had het eergister ook, alleen ik had mijn vizier open dus kon het goed van dichtbij bekijken en ff proeven hoe dat spul nou smaakt. geen aanrader om in de kroeg te bestellen..
 
Herkenbaar...het overkomt de meeste motorrijders allemaal wel een keer of tig.. en dan maar hopen dat er een lekker fris geurtje aan zit... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan