Ruitensproeiers

Als dat een helmcamera is, vind ik dat je wel heel erg weinig om je heen kijkt. Alleen maar recht vooruit, niet één keer naar een zijstraat.

Oh, ik vind ook dat je te ver naar links rijdt. Wel heel erg dicht langs de tegemoet komende vrachtwagen.

:)

Wat je vind moet je naar de politie brengen of zelf houden.
 
Ze moeten zorgen dat die dingen goed zijn afgesteld. Dat het op het ruit spuit en niet er overheen ;)
:N verdiep je er eens wat dieper in? Het gaat er altijd wel deels overheen aangezien het door de rijwind meegenomen wordt.

Maar goed, we voelen ons altijd aangevallen terwijl die automobilist misschien er helemaal geen erg in heeft.
Wees blij dat ze geen koplampsproeiers hebben die ook nog even een lading er uit spuiten.
 
Heb ik laatst ook gehad. In Vaals aan het touren, tussen de auto's door aant rijden,dacht zo'n ouwe grapjas dat het leuk was om die hendel in te blijven houden zodra ik thuis was.had helaas mn vizier open,maar gelukkig mn zonnevizier wel omlaag. altijd zodra mn vizier open gaat. Anders had ik het recht in mn ogen gehad.

P.S. dat filmpje is toch op de Maastrichterstraat/Trichterweg in Brunssum,of niet? Ben daar vanmorgen nog aangehouden :P
 
/OFFTOPIC Vanmorgen? Hoe laat en wat had je (nou weer) gedaan ? :-D

BTW, de helmcam heeft een hoek van 135, op dit filmpje kunnen jullie niet alles zien wat ik zie.
 
Toch kan het behoorlijk vervelend zijn, troep die ze uit de auto gooien, verleden weekend op de afsluitdijk papier uit een cabrio vol op mijn vizier ik moet zeggen werd er niet echt blij van...
 
ik dacht er zelf aan om z'n ruitensproeier op me motor te zetten voor als er weer eentje kleeft oid met beetje vettige supstantie :P
Voor dat soort dingen kan je beter een gemodificeerde oliedruppelaar boven je uitlaat hangen; ééntje te dicht achter, en je drukt op een knopje aan je stuur waardoor je een stinkende smoke-screen genereerd })



Alleen niet echt verkeersveilig... O-)
 
:N verdiep je er eens wat dieper in? Het gaat er altijd wel deels overheen aangezien het door de rijwind meegenomen wordt.

Maar goed, we voelen ons altijd aangevallen terwijl die automobilist misschien er helemaal geen erg in heeft.
Wees blij dat ze geen koplampsproeiers hebben die ook nog even een lading er uit spuiten.

Precies.

Volgende keer is er hier een aan het zeuren, omdat er een automobilist zulke vieze ramen had dat ie hem niet aan zag komen....
 
Laatst bewerkt:
Toch kan het behoorlijk vervelend zijn, troep die ze uit de auto gooien, verleden weekend op de afsluitdijk papier uit een cabrio vol op mijn vizier ik moet zeggen werd er niet echt blij van...

De film "Spetters" gezien?
 
You got sprayed!

Nou ik zag laatst bij de super een oud mannetje in een koekblikje die flink aan het sproeien was maar het ging er echt als een fontein overheen terwijl die stilstond. Toen ik merkte dat de sproeier bij mijn auto niet alles op de ruit sproeide heb ik de mondjes gewoon teruggebogen naar de juiste positie, snap niet waarom ik de enige ben.
 
Vliegen op je vizier is een stuk irritanter dan een beetje vliegenverwijderaar. Ga op het verkeerde tijdstip een stukje snelweg doen op een naked en de vliegendichtheid benadert de 1 per vierkante centimeter :(
 
Laatst bewerkt:
You got sprayed!

Toen ik merkte dat de sproeier bij mijn auto niet alles op de ruit sproeide heb ik de mondjes gewoon teruggebogen naar de juiste positie, snap niet waarom ik de enige ben.

En als je nu met tegenwind op de snelweg zit, kun je alleen de onderste helft van je raam een beetje schoon krijgen?...

Mijn auto heeft 6 stralen op de voorruit, geen plekkie die overgeslagen wordt, zelfs een bestuurder die achter me rijdt. :+
 
Laatst bewerkt:
geinig ik sproei ook gewoon me ruiten als een een motor rijder achter me rijd .. staat ...of zit...
intereseerd me geen ruk. stelletje zeikerds
:)
 
Laatst bewerkt:
waar mensen zich al niet druk om maken..
beetje ruitenwisservloeistof, kom op man.

Totaal niet interessant.
 
Het wachten is op het topic over de natte plekken die airco's achterlaten bij stoplichten, en dat die wel eens glad zouden kunnen zijn :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan