Ruitensproeiers

Vanochtend dit topic nog gelezen, en daarna met lessen sta ik zowaar achter een auto die ff lekker over het dak heen sproeit :P Gelukkig had ik netjes me afstand en viel het tussen ons in XD
 
Jullie mogen nu wel over mij lachen, maar als je iets "aangedaan" wordt dat echt pijn doet, kun je wel eens rare beslissingen nemen. Een spiegel is op dat moment, na een onverschillig venijnig "dan moet je maar niet achter me gaan staan...." een zeer verleidelijk object om je frustraties op uit te leven....

Ik ben er echt niet op uit, om zoveel mogelijk spiegeltjes van auto's af te trappen. Ik reageerde in eerste instantie niet eens agressief, maar ging naast de auto staan, tikte (niet hard) op het raam en vroeg aan de bestuurster of ze wist dat haar ruitensproeier over de auto heen sproeide. Haar letterlijke antwoord was: "Wat gaat jou dat aan, lul, moet je maar niet achter me gaan staan...". Zo'n knappe meid en dan zo'n vuile bek.... B| :N

Ik heb er niet om moeten lachen en snap ook heel goed dat je het als niet prettig ervaart.
En ik snap het iets meer als ik lees hoe het gegaan is, net als Ed.

Toch blijf je als je pech hebt verliezer en word je opgebracht voor vernieling.
Dan verdient eerder die grote slabek een dikke lip, die bestuurt immers.
Maar ja, dat is weer mishandeling en het blijft een vrouw, ondanks die grote onterechte muil.
Oh sorry is simpel om uit te spreken, voor iedereen.

Ja toch? ;)
 
Maar ja he . mijn vizier wordt niet schoon van die paar druppels. en ik heb niet op al mijn handschoenen een wisser zitten. en als er iemand wel die wisser op zijn zomer handschoenen heeft dan moet hij dit maar laten weten.

ik vind het irritant en ja een brandende peuk heb ik nog niet gehad gelukkig.

ach ja als die mensen nu idd eens beter spiegelen dan laten ze misschien ook een beetje plek voor een motor rijder die vooraan wil gaan staan bij een stoplicht.
 
Als jij een straal spiritus in je smoel krijgt, blijf jij ook niet meer rustig. De spul doet echt pijn en kan blijvend oogletsel veroorzaken. Los daarvan, je ziet echt bijna niks meer met dat spul in je ogen....
Ik beschouw dat als aanslag op mijn leven en reageer ook dienovereenkomstig.


aanslag op je leven ,jongen toch :Z

btw, als je toch zo'n plichtsbewuste bestuurder bent, moet je maar afstand houden van andere weggebruikers. zo'n straal spuit geen 30 a 60 meter ver.
en waarom zou die autorijder zijn voorruit niet mogen schoonmaken?
of moet ie zo rijden net als jim carrey?
funkstar_AceVentura.jpg
 
die blikkers leren het ook nooit :(
die sproeiers moeten naar voren worden gericht dan heb je veel meer lol bij het zebrapad 8-)
 
Dit klinkt al wel iets genuanceerder. Zoals je het eerder in dit draadje zei klonk het alsof het je standaard reactie is, dat spiegeltje trappen.

En als zo'n wijf inderdaad zo reageert kan ik me voorstellen dat je pissig wordt, is al een hele andere situatie dan 'out of the blue' een spiegeltje kapot trappen.

Ben het overigens nog steeds niet met je eens hoor, het is nog steeds een beroerde reactie, maar je hebt iiieeeetsjes meer begrip gekweekt bij me ;) Ietsjes maar hoor.
Normaal gesproken zou ik niet eens een spiegel onder het rijden durven raken, maar als je zo afgebekt (in de negatieve zin :P ) wordt, dan denk je niet meer na...

De actie is natuurlijk stom en kan zelfs gevaarlijk zijn, maar af en toe slaan die vlammen op de bestuurder over ;)
 
Ik heb er niet om moeten lachen en snap ook heel goed dat je het als niet prettig ervaart.
En ik snap het iets meer als ik lees hoe het gegaan is, net als Ed.

Toch blijf je als je pech hebt verliezer en word je opgebracht voor vernieling.
Dan verdient eerder die grote slabek een dikke lip, die bestuurt immers.
Maar ja, dat is weer mishandeling en het blijft een vrouw, ondanks die grote onterechte muil.
Oh sorry is simpel om uit te spreken, voor iedereen.

Ja toch? ;)
Kijk, jij snapt het :}

Tenminste iemand die me begrijpt ;)
 
aanslag op je leven ,jongen toch :Z

btw, als je toch zo'n plichtsbewuste bestuurder bent, moet je maar afstand houden van andere weggebruikers. zo'n straal spuit geen 30 a 60 meter ver.
en waarom zou die autorijder zijn voorruit niet mogen schoonmaken?
of moet ie zo rijden net als jim carrey?
[afbeelding]
lees eerst het hele topic, voordat je ongefundeerd commentaar geeft.....
 
Ik vind dat je niet moet zeuren, je zit op een motor, op een motor heb je nou eenmaal meer last van dit soort zaken. Regen is ook nat. Deal with it ;)

De gemiddelde automobilist zal dit echt niet bewust doen. Heb ook een keer een post van iemand gelezen die zeurde over het feit dat vrachtwagens altijd hun remsysteem ontluchten als hij er pal naast rijdt, ook een gevalletje 'deal with it'.

_O- Die remmen werken nog altijd op lucht, vandaar dat geluid als je remt en schakelt.
 
Oi..... ik heb dit topic in één adem door achter elkaar uitgelezen en kon m'n lachen niet inhouden. Geweldig.

Ik weet ook niet wat ik leuker vond, de zielige reacties van de "slachtoffers" of de opmerkingen die er op volgden...... _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Oi..... ik heb dit topic in één adem door achter elkaar uitgelezen en kon m'n lachen niet inhouden. Geweldig.

Ik weet ook niet wat ik leuker vond, de zielige reacties van de "slachtoffers" of de opmerkingen die er op volgden...... _O- _O- _O-
Zeg, doerak, wil jij niet zo spotten met het leed van anderen :(

siteLogo_25yr.jpg


Je kan kiezen uit:
Verkeersongeluk
Geweld
Inbraak
Beroving
Seksueel Geweld
Huiselijk Geweld
Stalking
Anders

Zie nergens ruitensproeierslachtoffers :( Zelfs hier nemen ze het niet serieus :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Hé, ik vind dat deze laagachtende laffe, pijnlijke en kwetsende vorm van mishandeling zijn eigen categorie verdient B|
Ja, de Ik-rijd-lekker-vrij-op-een-motor-maar-wil-eigenlijk-omringd-door-blik-zijn-
om-beschermd-te-worden-tegen-alle-invloeden-van-buitenaf categorie :)
 
Laatst bewerkt:
Oi..... ik heb dit topic in één adem door achter elkaar uitgelezen en kon m'n lachen niet inhouden. Geweldig.

Ik weet ook niet wat ik leuker vond, de zielige reacties van de "slachtoffers" of de opmerkingen die er op volgden...... _O- _O- _O-

Heh, jammer dat het leven al een beetje uit dit topic aan het verdwijnen is, alhoewel, misschien gaat het nog door. Ik zou hem nog even blijven volgen ;)
 
Ja, de Ik-rijd-lekker-vrij-op-een-motor-maar-wil-eigenlijk-omringd-door-blik-zijn-
om-beschermd-te-worden-tegen-alle-invloeden-van-buitenaf categorie :)
Hij wil gewoon geen water in zijn waffel. Krijgt 'ie al bij het douchen s'ochtends. Moet niet extravaganter worden zeg, twee keer douchen op een dag.
Ik heb ook gelijk de Goden verzocht om het niet meer te laten regenen. Al dat natte gedoe.
We gaan straks die Rijn gewoon droogslurpen en dan zijn we er klaar mee.
Geen gedonder meer met water nu, duidelijk?!


en een kusje voor de kleinzerige mens :j
 
Ik had het paar dagen geleden. Zag zijn ruitenwissers bewegen en ze voorruit nat worden, wilde me vizier al dicht gaan doen, maar er kwam gelukkig niks over het dak heen zetten.
Toen was die klaar met de vooruit en bleek hij ook een sproeier op zijn achterruit te hebben -O-

Werd mijn gezicht toch nog op een douche getrakteerd ;(
 
nou ik dacht dat ik alles wel had gehad hoor, na de ruitensproeiers.
Maar wat ik vandaag mee maakte

ik reed lekker op de snel weg, nergens last van niemand voor me
en ineens komt er een auto, en die gaat me ineens inhalen om vervolgens weer met dezelfde snelheid voor me te rijden!
Waardoor ik dus in zijn windwervelingen kwam!
nou ik werd er helemaal gek van, en toen kwam er ook nog eens een file
nouja we stonden stil, ik ging naast die kerel staan
klop op z'n raampje en vraag waar die in hemelsnaam mee bezig was
en hij zei dat ie van niets wist!

nou toen knapte er iets in mij, en bij hem knapte z'n spiegel
de klootzak :(
 
Er zijn ook personen die het express doen, sprayen. :(

Dan blijft het bij vriendelijk de vinger opsteken, uuhh, de middelste. ;)

Met de auto kun je terug sprayen, kunnen ze nog een keer :P
maar zo'n ding heb ik althans niet op mijn SS :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan