Ruitensproeiers

cry_me_a_river.jpg
 
Herkenbaar...het overkomt de meeste motorrijders allemaal wel een keer of tig.. en dan maar hopen dat er een lekker fris geurtje aan zit... :+

Dat doet me denken aan die keer dat ik achter een tractor ziet die aan het mesten was geweest en blijkbaar zijn sproeiers niet helemaal goed dicht had zitten :9~
 
en dat doet me denken aan het verhaal van die boerenzoon die hielp bij gieren.

Pa moest even iets controleren aan de achterkant van de giertank, druk even knopje A in zodat ik kan controleren of X gebeurd...

NEEE niet knopje B die zet de giertank aan... VLATSSS volle kledder voor de kop. (ja dit was voordat de gier direct in de grond werd gespoten)

Ach ja, dan valt een beetje ruitenvloeistof nog mee, het kan altijd erger...

mvg

db
 
Laatst bewerkt:
Het gebeurt regelmatig dat mijn vizier bevuild raakt met de stoffelijke overschotten van insecten)

Hoe maak je een voorliggende koekblikker duidelijk dat hij/zij de achterste ruitensproeier eens dient te activeren zodat ik mijn vizier kan reinigen???
 
Ik doe dat ook altijd als ik in de auto zit en een motorrijder achter me heb _O-
 
Kan alleen in Brunssum :P |( . Gelukkig woon ik daar niet .
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor 't eerst in de file gereden en werd meteen door zo'n RAM VAN geblocked en gesproeid! Pff, slecht geslapen zeker!
 
Moet je idd maar niet over de maastrichterstraat rijden:P (Als ich t good hub)

Brandende sigaretten in de nacht op de snelweg is nog kutter maar ik wordt ook altijd wel kwaad daarom:S Kijk toch ffkes achter je domme koekblikkert:s

Gister nog iemand mij vol de weg afgesneden op de snelweg natuurlijk weer een belg en vrouw.. Ik wou haar aanspreken door even naar de ogen te wijzen kijkt ze voor zich en gewoon dom lachen!
 
Ik ga me mooie gebruikte zwarte motorblok olie in een potje doen.. Flikke ze me t weer:P Krijge ze t op de ruit:P
 
Ik snap dat het vervelend is, maar zo iemand probeert alleen maar even de eigen ruit schoon te maken. Moet iedereen dan altijd maar opletten of er geen motorrijder achter hem/haar zit voordat de voorruit even schoongemaakt mag worden?

Je zou ook nog iets meer afstand kunnen hebben houden, dan had je er geen last van gehad.

Ja! En dan zouden ze misschien ook nadenken voor ze manoeuvres doen...
 
Ik snap dat het vervelend is, maar zo iemand probeert alleen maar even de eigen ruit schoon te maken. Moet iedereen dan altijd maar opletten of er geen motorrijder achter hem/haar zit voordat de voorruit even schoongemaakt mag worden?
.
Ik pak gewoon de cabrio's en wielrenners terug als ik in mijn koekblik rij. Sindsdien maak ik me een stuk minder druk om dit fenomeen })
 
Moet je idd maar niet over de maastrichterstraat rijden:P (Als ich t good hub)

Brandende sigaretten in de nacht op de snelweg is nog kutter maar ik wordt ook altijd wel kwaad daarom:S Kijk toch ffkes achter je domme koekblikkert:s

Gister nog iemand mij vol de weg afgesneden op de snelweg natuurlijk weer een belg en vrouw.. Ik wou haar aanspreken door even naar de ogen te wijzen kijkt ze voor zich en gewoon dom lachen!

Terecht, ik lach die moraalridders ook altijd uit. Die mensen die denken dat ze zelf heeeeeeeel goed kunnen rijden.

Een beter milieu begint bij jezelf.
 
Mag ik even een open deur intrappen die waarschijnlijk al een aantal keren is geopend in dit topic?

Als je daar niet tegen kan, dan moet je niet op de motor gaan zitten. Verwacht je nou echt dat automobilisten rekening houden met motorrijders voor ze gaan sproeien? Hou jij rekening met je uitlaatgassen als je gas geeft terwijl er een auto achter je rijdt?
 
Even een nachtje erover geslapen :+ Ben jij ook zo iemand die gaat zeuren dat vrachtwagenchauffeurs in hun spiegels moeten kijken voor ze hun remmen ontluchten omdat je zo schrikt van het plotselinge gesis als je er in de file tussendoor rijdt? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan