Snelheidsovertreding kwijtgescholden

Je overdrijft Bakkie. Meestal (bijna altijd...) klopt zo'n verbaal wel en komt het bij de juiste persoon terecht, ondanks alle smoezen die er soms verzonnen worden.

Maar je bent het hopelijk wel met me eens dat het erbij fantaseren van een deel van het kenteken, zelfs eenmalig (wat ik betwijfel...), de betrouwbaarheid van het hele systeem ernstig ondergraaft?????
Klopt :+


Absoluut, 100%. ;)
 
Pas jij nou maar op Ardbeg... jij stond ook op die foto maar daar is de officier nog niet over uit... Ik hoor hem denken.. alleen rijbewijs of ook motor... :9

Zal ik dan maar even snel je motor overnemen Ardbeg? voor weinig O-) dan kunnen ze hem ook niet meer afpakken :X
 
Begin deze week kreeg ik een boete binnen van 127 km/h waar 100 km/h is toegestaan. Na correctie een boete van 90 euri.
Dat is balen maar goed die dingen gebeuren.

Het lijkt me wel gaaf om die foto zelf te hebben en in te lijsten dus ik bellen met de KLPD...................


Goed idee om te bellen. Maareh: heb jij gewoon het lokale politieburo gebeld? €90,- voor een foto betalen is nog altijd beter dan €90,- in het bodemloze haagse putje gooien. Ik wil ook wel een "bewijs van slecht gedrag" als ik toch een aanslag snelheidsbelasting heb gekregen...

Zeker als ik die prent met een Savage heb weten te halen... })
 
Nou, wat je met een Savage kunt behalen kun je ook met een Heritage behalen hoor.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN.
FF wegtrekken bij een stoplichtje op een weg zo breed als de startbaan van een vliegveld.
Helaas mocht je daar maar 50. :]
Flitsie, 97 km na correctie, 300 pleuro's fluiten. Net de acceptgiro binnen.
Nog blij dat het rijbewijs niet ingevorderd wordt.
Scheelde maar een haartje.
Toch maar iets minder strak aan het gas, wordt wel erg duur op deze manier.
Raafje
 
Tijdje geleden ook eens een foto opgevraagd en dat kost maar 5€

Zou gratis moeten zijn aangezien ze jou erop hebben staan :)

Vroeg me af als je deze boete kwijt gescholden wordt, is het dan niet logisch dat je er wel 1 zou krijgen voor een niet leesbare kentekenplaat?
 
Heb ik ff mazzel, krijg vandaag bericht van CJIB dat naar aanleiding van een verzoek van de politie besloten is de zaak in te trekken. Ik kan de zaak als afgedaan beschouwen.
Scheelt mij wel 300 pleuro's, feeeeeeeeeest :+
Weet bij god niet waarom, maar daar vraag ik ook maar niet na.
Zeer opgelucht Raafje.
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan